Amarya Villa is perfect gelegen als u wilt toegang tot Central Delhi & de nieuwe attracties van Gurgaon. Aanbevolen door een vriend, en ga door de beoordelingen, waren we bereid om versteld staan. We verbleven twee keer, voor 1 nacht elke keer, met een ruimte van 2 dagen ertussen. Aangezien vier van ons wilden in aangrenzende kamers, moesten we de Blauwe Saffier & Ruby Executive kamers. Ze waren geprijsd op 5800 per kamer per nacht zelfs na een seizoenskorting, die is prijzig door guest house normen maar we dachten dat de locatie maakte het de moeite waard. We werden hartelijk begroet door Athalia bij de receptie, dienden een verfrissend drankje, naadloos ingecheckt en onze kamers te zien. Op het eerste gezicht, één is direct getroffen door de esthetiek van elke kamer. Mooie kleuren, goede linnen, veel ruimte. De bedden leek comfortabel dacht dat één bed kraakte elke keer omgedraaid. Helaas esthetiek maken voor een comfortabel verblijf. Dus hier zijn de pluspunten en enkele suggesties. Pluspunten: 1. Locatie. Khan Market, De Janpath, GK, Green Park, Hauz Khas, South Extension.......Al minuten. De Gurgaon afrit 2. Vrolijk personeel die aanwezig is op uw wensen met zachtmoedigheid en directheid. We vroegen om extra flessen water die werden meteen geleverd en onze wake up calls waren stip op tijd 3. Fantastische koffie en masala chai! 4. Zeer goed ontbijt dat begint met vers fruit en sap, en verder door een keuze van eieren met uitstekende brood, pannenkoeken met honing of fruitmoes en een verscheidenheid aan Indiase gerechten. Elk item wordt vers gemaakt en per keuze. En de koffie! 5. Gratis wifi hoewel het zeker niet supersnel zoals de website vermeldt minpunten en suggesties: 1. De badkamer is verbonden met het Blauwe Saffier is miezerige en zeer warm! Er is geen ventilator en geen uitlaat! De spoel nauwelijks bracht een stroompje en we moesten vragen om een begonnen naar pour water elke keer was gebruikt! De douche was zwak en één nodig om veel teveel tijd in dat warme ruimte. Zelfs na klagen tijdens de 1e verblijf, geen reparaties zijn uitgevoerd tegen de tijd dat we terugkwamen. 2. De wc-papier rollen waren gestapeld op een smalle vensterbank waardoor het bereiken voor hen moeilijk en ze vaak eindigden op de verdieping. 3. De stoelen verdwenen was uit één kamer van onze 2e bezoek, en moest worden verzocht opnieuw. Ik vraag me af of ze gingen lopen-over! 4. De airco in de Blauwe Saffier koelde nooit de kamer, ondanks dat ingesteld op 17 graden. Zelfs hun medewerker toegegeven dat de kamer was warm. 5. De Ruby kamer was erg vreemd, dat er geen muur, laat staan een deur tussen de slaapkamer en de badkamer! Een klein balkon en een thee-nis maakte de ruimte lijken groot, maar de badkamer was volledig open zonder externe ventilatie! Er zijn 2 wastafels (waarom???) gescheiden door twee Perspex (?) partities maakt de douchecabine en daarachter de commode. Binnen de doucheruimte, er zijn geen houders voor zeep/douche accessoires of een haakje te hangen een handdoek. Zelfs met 2 mensen in een intieme relatie, de gymnastiek betrokken bij deelt deze badkamer zijn aanzienlijk! 6. Op onze 2e bezoek, vonden we tot ons afgrijzen, dat de lakens in de Ruby kamer waren bevlekt. Het personeel was snel te wijzigen, biedt lame redenen (junk achterstand gaya!) maar het is niet aan 7. Een gast bagage met een stapel kleren op de top was onderhouden aan de voet van de trap van de zithoek; geen mooi zicht in een anders mooi afgewerkt kamer 8. Suggestie: een kleine koeler in de duurdere kamers zouden waarde toevoegen en is ronduit een noodzaak voor de hedendaagse reiziger. Ik zou teruggaan? Ja waarschijnlijk. Ik zou terug gaan voor dezelfde prijs? Niet tenzij de faciliteiten waren verbeterd. Om hen creditcard, de directie deed verminderen onze factuur door een klein bedrag wanneer we erop gewezen dat de problemen die we hadden. Niet genoeg, maar het was een goede gebaar.…