Op zoek naar een gezinsvriendelijk guest house in Anuradhapura? Kanimandala Boutique Resort biedt alles wat je zoekt.
Kanimandala Boutique Resort ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Anuradhapura zoals Vessagiriya Ruins (4,6 km) en Vessagiriya Ruins (4,7 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Gastenkamers bevatten airconditioning, een zitgedeelte en een bureau en je kunt bij Kanimandala Boutique Resort eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een restaurant. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Als je op zoek bent naar een goed Chinees restaurant tijdens je verblijf bij Kanimandala Boutique Resort, zijn Casserole, Ceylan Lodge Restaurant of Gemi Gedara Restaurant Anuradhapura misschien iets voor jou.
Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met The Royal Palace (Vijayabahu Maligaya), Short Handed Statue en Nakha Vehera. Dit zijn een aantal historische locaties in Anuradhapura in de buurt van het guest house.
Het personeel van Kanimandala Boutique Resort is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Vreselijk. Twee kamers geboekt voor 04 nachten, maar de conciërge gaf ons niet de kamers die u via internet ziet. De plaats ruikt en is onrein. We kregen 02 donkere kamers met vuile tapijten en "vuile gebruikte lakens en kussens." We stonden erop de kamers te hebben die we op internet hebben gezien en zijn uiteindelijk veranderd, maar gaven ons slechts één kamer een beetje beter en we moesten allemaal in één slapen kamer. "Er is geen restaurant" maar alle vier de kanten openen hut met stof en vuil aan de weg. . Dit is de keuken. . . Een man en een vrouw koken onderweg om voedsel te verkopen en ik heb een pot gekookte aardappelen gezien die volledig is bedekt met vliegen. Eet daar niet tenzij je ziek wilt worden. . Internet werkt niet, tv werkt niet, de airconditioner schakelt elke vijf minuten uit. "Geen personeel". Alleen een oude man om te werken. Er is "geen schoonmaak." Onze kamer was niet schoongemaakt voor de vier nachten dat we er verbleven. De zorgverlener praat te veel, verhoogde het tarief toen we de rekening betaalden en rekende ook nog eens 10% meer aan dat er servicekosten waren. Reden: voor het vinden van een huurauto. . wat we zelf zouden kunnen doen. . Ik heb een klacht ingediend bij de eigenaar die beloofde het teveel betaalde bedrag terug te geven maar dat nooit deed. . er gebeurde niets en hij blokkeerde uiteindelijk mijn telefoonlijn. . . Wees voorzichtig. .…
We boekten 3 kamers. De kamers waren niet klaar toen we aankwamen. Het personeel en de eigenaar was echter vriendelijk. Ze waren zo vriendelijk om ons ontbijt voor 5 te regelen. 30 in de ochtend. Onze reservering was voor bed and breakfast, in tegenstelling tot andere hotels die zij apart aanrekenen voor het bed thee, die niet leuk was. Kamers waren ruim en schoon. Had een goede nachtrust.
Super locatie en mooi onderhouden accommodatie. Duidelijke slaapkamers en badkamers. Uitstekende klantenservice. Gemakkelijke toegang tot restaurants. Enige nadeel is het misschien uitdagende te geraken, als je niet met je eigen auto.
Een nieuw hotel met moderne faciliteiten. Een goede service door het personeel. Grote open ruimte (tuin) is ideaal voor wat tijd doorbrengen in de nacht. Onze 2 dagen verblijf is een onvergetelijke vakantie. Ook hadden we een goed diner op de tweede dag.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding