Welkom bij Hotel Novotel Sao Paulo Jaragua Convention! Je ‘tweede thuis’ in São Paulo. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Sala Sao Paulo (1,6 km) en Jardins District (2,9 km), maken dat Hotel Novotel Sao Paulo Jaragua Convention de ideale accommodatie is voor bezoekers in São Paulo.
De kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. Hotel Novotel Sao Paulo Jaragua biedt 24 uursreceptie, conciërge en roomservice aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Hotel Novotel Sao Paulo Jaragua gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.
In São Paulo vind je genoeg Italiaanse restaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals Terraço Itália, Famiglia Mancini en Restaurante Fasano, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.
São Paulo staat ook bekend om een aantal geweldige architectonische bezienswaardigheden, waaronder Farol Santander, Italian Building en Japan House São Paulo, die in de buurt van Novotel Sao Paulo liggen.
Bij Hotel Novotel Sao Paulo Jaragua Convention geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van São Paulo aan je voeten.
Jullie geven een online check in, is kennelijk bij dit hotel onbekend, moest gewoon de normale check in procedure doen ondanks de online check in. Vervolgens werd er om betaling gevraagd terwijl ook dit via de express check out geregeld had moeten zijn.
Ik verbleef hier in augustus 2017 en ik had een goede ervaring met dit hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamers waren schoon en netjes ingericht. Het hotel is centraal gelegen wat het goed mogelijk maakt om de bezienswaardigheden te bezoeken. Ook het eten in de restaurants waren goed net als de roomservice. Ik zou in de toekomst zeker terugkeren in dit hotel.
Dit hotel is oud en de service is slecht. Betalen voor internet in deze tijd? Alles gaat langzaam van checkin tot checkout. Kamers zijn wel schoon maar "goedkoop". Jammer en zal niet direct weer verblijven. De locatie is dan wel weer OK.
We verbleven 1 nacht in dit hotel. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Ligging van het hotel was perfect in het centrum. Gemakkelijk voor Metro. We hadden een ruime kamer met comfortabel bed en mooie badkamer. Het ontbijt was ongezien ! Er was echt alles (warm en koud) en het was super lekker. We keren zeker terug !
Complete ramp: 1 . Inchecken - Probeerde om 17.00 uur in te checken en kreeg te horen dat er helaas geen kamers beschikbaar zijn en dat er momenteel niets kan worden gedaan. Check - in personeel was onbeleefd en toen ik klaagde dat er geen kamers beschikbaar waren, waren ze totaal afwijzend en kreeg ik te horen dat ik moest klagen bij de manager. Na een vermoeiende reis van 4 uur is deze houding totaal onaanvaardbaar. Uiteindelijk in de kamer gekomen. 2 . Kamer - Kamer was eigenlijk ok, maar niet helemaal schoon in de badkamer. We ontdekten echter dat de kluis niet werkte net voordat we uit eten gingen. Een kluis is essentieel voor ons omdat we onze paspoorten, contant geld en ongeveer $ 4000 aan horloges en computers bij ons hadden. Belde de receptie en kreeg te horen dat ze iemand zouden sturen, maar konden me niet vertellen wanneer omdat het onderhoud erg druk was en ze het ook erg druk hadden bij de receptie. Na 20 minuten wachten weer gebeld en kreeg hetzelfde te horen. Meerdere pogingen later en na 40 minuten arriveerde er iemand van het onderhoud en moest de kluis vervangen. Deze hele aflevering vertraagde ons meer dan een uur en betekende dat we de reservering voor het diner moesten omboeken. Het lijkt erop dat er maar één medewerker dienst had voor een hotel met meer dan 400 kamers. 3 . Bar - Er is geen bemande bar! We wilden een glas wijn, maar moesten naar het restaurant gaan en daar iemand vragen of we wat wijn mochten drinken. Na 20 minuten wachten kregen we uiteindelijk 2 glazen en die moesten we opdrinken aan een tafel bij de ingang van het restaurant. 4 . Ontbijt - besloten om niet in het hotel te hebben omdat het er erg druk en ongeorganiseerd uitzag en alleen maar zou hebben bijgedragen aan onze stressniveaus. 5 . Algemeen - had zo'n leuk verblijf kunnen zijn, maar het hotel was druk, lawaaierig en had duidelijk betere dagen gekend. Bovendien werd ons verblijf verwend door overbelaste medewerkers die voor het grootste deel onbeleefd en afwijzend waren en zelfs de meest elementaire klantenservice-ethos misten. Het management moet grip krijgen en dit oplossen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding