Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Tivoli Mofarrej Sao Paulo

Opslaan
Delen
Alameda Santos, 1437 Cerqueira César, São Paulo, staat Sao Paulo 01419-001 Brazilië
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
160 US$
View deal
Hotels.com
157 US$
View deal
FindHotel
160 US$
130 US$
View deal
BESPAAR 30 US$
LHW.com158 US$
Expedia.com157 US$
eDreams160 US$
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (959)
360
Panorama’s (75)
Kamer en suite (611)
Wat is Travellers’ Choice Best of the Best?
Deze award is onze hoogste onderscheiding en wordt jaarlijks uitgereikt aan bedrijven die de Best of the Best op Tripadvisor zijn, geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 1% van gelegenheden ter wereld behoren.
Meer informatie
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor betaald thuisblijven voor personeel met symptomen
Meer lezen
Bijgewerkt op 04/08/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Tivoli Mofarrej Sao Paulo
Bijgewerkt op 04/08/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 1 van de 455 hotels in São Paulo
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
2020 Travellers' Choice Best of the Best

Tivoli Mofarrej - São Paulo is een fantastische keuze voor reizigers in São Paulo. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Tivoli Mofarrej - São Paulo ligt dichtbij Liberdade (2,3 km) en Italian Building (2,5 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in São Paulo.

Tivoli Sao Paulo Mofarrej Hotel is een luxe hotel met een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis internet.

Het hotel biedt roomservice en een conciërge aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en een restaurant waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar São Paulo gaan.

We raden je aan om tijdens je bezoek aan São Paulo ramen te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Aska, Lamen Kazu (LIBERDADE) of Tan Tan Noodle Bar.

São Paulo staat ook bekend om een aantal geweldige kunstmusea, waaronder Pinacoteca do Estado, Museu de Arte de Sao Paulo Assis Chateaubriand en Japan House São Paulo, die in de buurt van Tivoli Mofarrej - São Paulo liggen.

Veel plezier in São Paulo!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis internet
Zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Bar/lounge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Betaalde wifi
Zwembad-/strandlakens
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Kindvriendelijk buffet
Kindermaaltijden
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Dakterras met bar
Shuttlebusservice
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gehele lichaamsmassage
Massage
Solarium
Stoomcabine
Dakterras
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Krant
Parasols
Butlerservice
Portier
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Vipkamervoorzieningen
Minibar
Flatscreen-tv
Laptopkluis
Koelkast
Meer weergeven
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Luxe
Gesproken talen
Engels, Spaans, Portugees
2699beoordelingen13vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.817
  • 584
  • 183
  • 61
  • 54
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Frans B heeft een beoordeling geschreven mei 2016
Amsterdam, Nederland13 bijdragen1 nuttige stem
Ruime kamers en goede locatie in de stad. Zwembad aanwezig, klein, maar fijn. Mogelijkheid tot eten. Bediening wat traag, maar gerechten goed. Moderne uitstraling met veel marmer, glas en spiegels. Attente concirege service.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2016
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van TivoliHotelsResorts, Manager bij Tivoli Mofarrej Sao Paulo
Gereageerd op 10 mei 2016
Dear Guest, I would like to thank for choosing Tivoli São Paulo Mofarrej. In order to improve in accordance to your expectations, your comment is vital to us. Thank you for posting your impressions. We are pleased that you enjoyed so much of our establishment, and we would be honored to have you return to Tivoli São Paulo-Mofarrej in the future. Kind regards, Miguel Garcia General Manager | Tivoli São Paulo-Mofarrej
Meer lezen
Johan962 heeft een beoordeling geschreven nov. 2014
Hasselt, België67 bijdragen25 nuttige stemmen
Zeer aangenaam hotel naast het park Jardim Paulista in het centrum van Sao Paulo..Zeer goed en verzorgd ontbijt.Vriendelijk personeel. Kamers ruim en comfortabel, enige renovatie zou fijn zijn. Het restaurant op de 23e verdieping van de sterrenchef biedt een fantastisch uitzicht in de avond.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2014Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van TivoliHotelsResorts, Gerente bij Tivoli Mofarrej Sao Paulo
Gereageerd op 14 mrt. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing Tivoli Mofarrej for your stay in São Paulo and for taking your time to write about your experience. It is always grateful to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be motivated with your remarks. Thank you again for sharing your experience and we look forward welcoming you back in the near future. Yours faithfully, Renaud Pfeifer General Manager | Tivoli Mofarrej – São Paulo
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Relax762595 heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
1 bijdrage2 nuttige stemmen
Te midden van alle stress met betrekking tot COVID - 19 was ik er niet in geslaagd om alle reisreserveringen voor werk te annuleren. VILIAN CHAGAS nam persoonlijk contact met me op om te informeren naar mijn aanstaande reservering en of hij annulering of herschikking kon adresseren. Het was ontzettend behulpzaam! En ik ben zo dankbaar voor zijn tijd om eerst contact met mij op te nemen!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde voor zaken
Google
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
jwb1011 heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
St. Petersburg, Florida98 bijdragen110 nuttige stemmen
Waar te beginnen! Ik kom regelmatig naar Sao Paulo voor zaken, ik heb in de meeste Jardins-hotels verbleven die allemaal hun pluspunten en minnen hebben. Ik was uitgenodigd om hier te blijven door het personeel en dacht waarom niet! Allereerst wil ik dit voorafgaan door te zeggen dat de appellatie Leading Hotels of the World een bepaald niveau van normen heeft waaraan ik erg gewend ben, en ik heb met hen een onderzoek gestart omdat dit hotel op geen enkele manier aan die normen voldoet. Ik boekte een standaardkamer en werd in 1013 op de 10e verdieping geplaatst, die naast de lift en de dienstmeisjeskamer ligt en geen goede ramen heeft, alleen een kleine spleet aan één kant. Neem oordoppen mee, want u zult de dienstmeisjes en liften de hele dag en nacht horen, evenals verkeersgeluid van buiten (de ramen zijn origineel en bieden geen geluidsisolatie). Eerlijk gezegd had Unlucky 13 een voorteken moeten zijn! De kamer zelf is schaars maar schoon, de matras voelde oud en was versleten in het midden en de badkamer had verschillende deuken en deuken in de muren en het plafond. De gootsteen is een funky ontwerp maar spettert overal als je hem gebruikt, ik moest handdoeken op het dek en de vloer neerleggen om het water te beheren. De douche had een goede druk. Het toilet was echter afgesloten van de vorige gast, neem ik aan en moest door het personeel worden opgeruimd voordat ik het kon gebruiken. Bruto. Het eten was prima, maar niets bijzonders, ik kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wat ik heb gegeten. Het zwembad is schaduwrijk en niet verwarmd, dus op koelere dagen is het niet erg bruikbaar. De service heeft mijn verblijf verpest. Bij het inchecken was het personeel op zijn best ambivalent en zei zelfs nooit welkom of vroeg me hoe mijn reis was. Ik had de volgende dag verschillende geschenken om aan vrienden en familie te bezorgen en vertrouwde die items toe aan de conciërge nadat ik er zeker van was dat ze ervoor zouden zorgen dat de items aan de juiste koerier zouden worden gegeven, dat het hotelbeleid is om het item, de eigenaar en de bezorger, noteer een handtekening van de persoon die het item ophaalt en neem indien nodig een kopie van hun identificatie, die allemaal wordt bewaakt door beveiligingscamera's en personeel. De conciërge gaf vervolgens een zeer duur horloge aan de verkeerde koerier. Toen de fout werd ontdekt, vroeg ik om het grootboek en de kopie van de koeriers-ID te zien in de hoop dat ik mijn item kon ophalen. De conciërge onthulde vervolgens dat hij het protocol nooit heeft gevolgd en het item niet heeft opgenomen, een handtekening heeft ontvangen of de id heeft gekopieerd. Dit is waar het probleem echt begon, want ik kon het item nu niet ophalen en de koeriersdienst heeft geverifieerd dat het niet hun verantwoordelijkheid is als een hotel het verkeerde item aan een koerier geeft. Het volgende weekend en de volgende week ben ik blijven vechten met de hotelmanager Joao Corte - Real, beveiligingsmanager Paulo Batista, Carlos Netto, Eugenia Senne, Heidy Amado, Carlos Alberto en de rest van het conciërgeteam om te vinden een oplossing voor het probleem dat ze veroorzaakten. Nooit heeft iemand in dit hotel toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt, toegegeven dat ze zich niet aan het protocol hebben gehouden en zich niet verontschuldigen voor geen enkele oplossing, zelfs niet nadat ze me een kopie hebben gestuurd van de beelden van de beveiligingscamera die precies laten zien wat er seconde voor seconde is gebeurd en hoe hun conciërge en beveiligingspersoneel dit mogelijk hebben gemaakt. Ik was erg overstuur toen ik Sao Paulo verliet met het probleem dat nog niet was opgelost en sinds die tijd is het hele personeel stil geweest. Het voelt op dit moment bijna als een inside job en ik vraag me af of dit ook iets is dat ze met andere gasten doen. Hotels van dit kaliber zouden klantgericht en oplossingsgericht moeten zijn, niet confronterend en afwijzend, en ik ben van plan er mijn persoonlijke passie van te maken om dit probleem op te lossen met hun holdinggroep en de Leading Hotels of the World. Wees gewaarschuwd!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Do not get a standard room, you may not have a window if on a lower floor and will be next to the...
Bekijk meer kamertips
Google
6 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
KAPPtravels heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
6 bijdragen18 nuttige stemmen
Veel dank aan het team van Tivoli Mofarrej Sao Paulo voor een memorabele pitch - perfect verblijf. De kamers waren zeer comfortabel, het internet betrouwbaar snel en de hotelconferentieruimtes, gemeenschappelijke ruimtes en restaurants waren van de hoogste kwaliteit. Het personeel verdient meer dan complimenten voor hun attentheid en reactievermogen tijdens de boeking en het gehele verblijf. Vilian Chagas in Reserveringen bood een bijzonder goede service omdat Vilian me hielp bij het regelen van mijn last-minute zakenreis van de Verenigde Staten naar Sao Paulo. Nogmaals bedankt!
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde voor zaken
Google
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 149 - US$ 301 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
tivoli sao paulo mofarrej hotel sao paulo, tivoli hotel sao paulo
LOCATIE
Braziliëstaat Sao PauloSão PauloJardins / Pinheiros
AANTAL KAMERS
217
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Tivoli Mofarrej Sao Paulo
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Tivoli Mofarrej Sao Paulo?
Attracties in de buurt zijn Paulista Avenue (0,2 mijl), Museu de Arte de Sao Paulo Assis Chateaubriand (0,3 mijl) en Teatro SESI SP (0,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Tivoli Mofarrej Sao Paulo?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, dakterras met bar en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Tivoli Mofarrej Sao Paulo?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Tivoli Mofarrej Sao Paulo?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, dakterras met bar en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Tivoli Mofarrej Sao Paulo?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en betaald privéparkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Tivoli Mofarrej Sao Paulo?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Camarada Camarão - Cidade São Paulo, Seen São Paulo en Taormina.
Zijn er sportvoorzieningen bij Tivoli Mofarrej Sao Paulo?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, sauna en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Heeft Tivoli Mofarrej Sao Paulo een luchthavenshuttle?
Ja, Tivoli Mofarrej Sao Paulo heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Tivoli Mofarrej Sao Paulo?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Tivoli Mofarrej Sao Paulo?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Tivoli Mofarrej Sao Paulo zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.