Rosewood São Paulo
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Rosewood São Paulo

Reiziger (243)
Premier Two Queens
Kamer en suite (23)
Rosewood São Paulo
Video's (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

4,0
Nr. 155 van de 390 hotels in São Paulo
4,5 van 5 bollen
Locatie
5,0 van 5 bollen
Hygiëne
4,2 van 5 bollen
Service
3,7 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Knus
Luxe
Gesproken talen
Spaans, Portugees
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Zakencentrum met internettoegang
Vergaderruimtes
Conciërge
24 uursreceptie
Zwembad-/strandlakens
Restaurant
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Telefoon
Minibar
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites

Locatie

Rua Itapeva 435 Bela Vista, São Paulo, staat Sao Paulo 01332-000 Brazilië
Naam/adres in plaatselijke taal
101beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 61
  • 15
  • 8
  • 8
  • 9
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Jeff heeft een beoordeling geschreven jun 2024
New York, New York
5,0 van 5 bollen
Uitstekend verblijf in SP in dit buitengewone Rosewood-pand. Ik heb veel hotels in deze stad geprobeerd en deze ervaring was zonder vergelijking. De architectuur, zowel binnen als buiten, evenals het interieurontwerp, waren spectaculair, met een mix van warme en natuurlijke houten texturen, luxueus groen en een licht retro gevoel. Kamer was mooi, hoewel tegenover een bouwplaats (rustig de paar dagen dat ik daar was). Zoals de meeste Rosewood-eigendommen die ik heb bezocht, is de service ver boven de maat. Van de drukke en vriendelijke serveersters in de ontbijtzaal tot de managers en het conciërgeteam aan de balies, ze werkten allemaal onvermoeibaar om het verblijf van de gasten geweldig te maken. Eten op alle locaties was uitzonderlijk. Zonder uitzondering. Het prachtige kronkelende zwembad op de begane grond is echt plezierig en biedt u de meest vredige stadsontsnapping waar u op kunt hopen in deze bruisende stad.
Ik zal zeker teruggaan.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: november 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Hospitality W heeft een beoordeling geschreven apr 2024
1,0 van 5 bollen
Het hotelteam (restaurant en conciërge) heeft dringend een gastvrijheidsopleiding nodig. Wanneer u bijvoorbeeld bij het hotel aankomt, zijn de portiers (beveiliging) zeer attent en behulpzaam. Als je de lobby binnenkomt, zijn de piccolo's erg aardig. Wanneer u echter bij restaurant Le Jardin of bij de conciërgebalie aankomt, is de indruk die zij wekken onverschillig. Misschien omdat ze niet overal logo's in onze stijl zagen, een observatie: rijke mensen geven de voorkeur aan beschrijving in plaats van aandacht te trekken. Een simpele tip: de beste gasten zijn discreet en beleefd. Misschien kan Rosewood The Carlyle hotel New York 🗽 of Rosewood Bangkok 🇹🇭 helpen, zij hebben het beste voorbeeld van gastvrijheid!
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
British_Traveller heeft een beoordeling geschreven apr 2024
Londen, Verenigd Koninkrijk
2,0 van 5 bollen
Dit hotel is een over - beoordeeld, over - geprijsde teleurstelling. Oppervlakkig presenteert het zich goed. Je komt in een jungle - zoals heiligdom dat dan overgaat in een bibliotheek - sperma - parkeerplaats. Het receptiepersoneel is over het algemeen efficiënt, hoewel de mensen aan de deur er nogal op kunnen staan dat gasten hun eigen taal niet mogen dragen.

De kamers zijn interessant. Veel of spiegels, grote badkamer, comfortabele bedden, maar ze zijn over - kieskeurig. Er zijn ook willekeurige nick - nacks en boeken in de kamers, dus om een vrije ruimte om spullen neer te zetten hebben, moet u al deze stukjes en beetjes uit de weg. Er is ook geen bureau in de kamer - alleen een lage salontafel. De kamers zijn ontworpen om er goed uit te zien op Instagram in plaats van voor praktisch comfort. De nacht - time turn down service heeft een vreemde gewoonte van het verlaten van een open boek op het bed. Ik weet niet welk doel dit dient, behalve het noodzakelijk maken voor de gast om het te verplaatsen voordat hij in bed stapt. Klein puntje om op te merken, als je in kamer # 435 verblijft, gaat de deur niet op slot als hij sluit, dus alle komers konden gewoon op de deur duwen en naar binnen lopen.

De fundamentele fout in dit hotel is het niveau en de snelheid van de service. Ze zijn er gewoon niet uit hoe ze hun eigen hotel efficiënt en snel kunnen runnen. Des te ironischer, wanneer het hotel de chutzpah heeft om een servicetoeslag van R$ 190 per nacht op de hotelrekening te heffen.

Toen ik voor het eerst aankwam, op mijn eerste verblijf, hadden we kamers geboekt van de nacht voor aankomst op een vroege ochtend vlucht. Ondanks het feit dat ze meer dan 15 uur hadden om de kamers voor te bereiden voordat we daadwerkelijk incheckten, kregen we te horen dat ze niet klaar waren. Precies wat je niet wilt horen als je een nachtvlucht hebt gemaakt.

Ontbijt is een ramp - zone. Ga op het verkeerde moment en je zou kunnen wachten voor 20 + minuten voor een tafel. Dit komt grotendeels doordat het hotel te veel externe diners accepteert voor het ontbijt, waardoor de capaciteit voor de betalende hotelgasten beperkt is. Er is geen ontbijtbuffet, alles wordt geserveerd door het bedienend personeel. De standaard fruitschaal is niet indrukwekkend en de miezerige porties boter en jam vallen ook tegen. U wordt gevraagd om uw ontbijt bestelling door 2 of 3 verschillende mensen en desondanks zal uw koffie en sap nog steeds traag aankomen en zal opnieuw moeten worden opgejaagd voordat het aankomt. De aankomsttijden voor de warme ontbijtgerechten kunnen ook erg lang zijn. Vreemd, want de verhouding personeel/diner is ongeveer 1 : 1 , maar er is een gebrek aan organisatie of coördinatie tussen hen, dat maakt het ontbijt een overweldigende en trage aangelegenheid. Aan de positieve kant is er een lokaal café net beneden de heuvel van het hotel genaamd Boteco Garotinha, die het veel beter doet tegen een fractie van de prijs.

Mijn enige ervaring van het diner in Taraz was een soortgelijke onder - geserveerd ervaring. Het eten is uitstekend, maar nadat ons verteld was 15 minuten te wachten op een vrije tafel, liet het personeel ons niet weten wanneer de tafel daadwerkelijk vrij was, dus uiteindelijk moesten we 45 minuten wachten. We moesten ook ongeveer 30 minuten wachten op het dessert, tegen die tijd waren we de enige diners in het restaurant en het bedienend personeel was in de minderheid met 3 : 1 . Veel personeel, maar geen service.

Omwille van de balans heeft het hotel een goede sfeer, en als je jong bent, trendy en foto’s van jezelf wilt #en op social media, dan is het duidelijk de plek om gezien te worden. Het personeel is ook vriendelijk, hoewel dat van bijna elke persoon in Brazilië kan worden gezegd, dus het is niet echt een unique selling point. De fitnessruimte en het zwembad zijn goed.

Een interessant hotel, maar gezien het feit dat op elk van mijn laatste drie verblijven, heb ik geld van de rekening gehaald vanwege een teleurstellende ervaring of een andere. Dat zegt waarschijnlijk alles wat je moet weten. Ik heb dit hotel drie keer geprobeerd, ik denk dat ze genoeg kans hebben gekregen om te verbeteren, en dat is niet gelukt. Er zijn veel betere opties in Sao Paulo.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: april 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
2,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
JFL heeft een beoordeling geschreven apr 2024
São Paulo, SP
3,0 van 5 bollen
Het hotel is prachtig, modern en de kamers zijn redelijk ruim. Dat is het goede deel.

Er zijn echter genoeg minder dan stellaire punten. Het hotel is nog niet voltooid, dus dat veroorzaakt een lijst van problemen: lawaai tijdens de dag, verschrikkelijk verkeer in de straat die leidt naar de hoofdingang en ga zo maar door.

De lobby en ingang van het hotel zijn erg chaotisch, omdat het hotel een aantal restaurants en locaties herbergt die open zijn voor het publiek. Het zit vol met mensen, luidruchtig en helemaal onaangenaam. Het gevecht om een taxi of vlag naar beneden een van de medewerkers is onwerkelijk voor een 5-sterrenhotel.

Sommige bars en restaurants in het hotel zijn af en toe gesloten voor privé-functies en dat is echt frustrerend voor gasten in het hotel.

Service is ook erg hit en miss, en eerlijk gezegd het personeel gewoon niet veel schelen.

Ik denk dat ik zou alleen terugkeren naar het hotel als ik voelde dat de prijs werd aangeboden - die ik niet deze keer rond.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: maart 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Rodrigo P heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
São Paulo, SP
2,0 van 5 bollen
Het hotel is prachtig en het personeel is super aardig. Maar het is onmogelijk om uit te slapen.

Er is geen geluidsisolatie in de kamers. Je probeert te slapen door het geluid van claxons heen, om nog maar te zwijgen van de mensen die in de gang praten.

Op dit moment is het 07.30 uur en ik kan niet slapen omdat er in de buurt wordt gebouwd. En het geluid komt de kamer binnen alsof er helemaal geen ramen zijn.

Een hotel dat zichzelf als 5-sterren verkoopt, heeft geen geluidsisolatie in de kamers en de gasten kunnen niet slapen.

Als u een slapeloze nacht wilt doorbrengen, is dit uw hotel.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: maart 2024
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Geen resultaten gevonden.Probeer je zoekopdracht te wijzigen of te wissen om vragen en antwoorden te lezen.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van São Paulo uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 383 - € 606 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Braziliëstaat Sao PauloSão Paulo
AANTAL KAMERS
37
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

ROSEWOOD SÃO PAULO (São Paulo, SP) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Rosewood São Paulo
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Rosewood São Paulo?
Attracties in de buurt zijn Paulista Avenue (0,4 mijl), Teatro SESI SP (0,4 mijl) en Museu de Arte de São Paulo Assis Chateaubriand - MASP (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Rosewood São Paulo?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Rosewood São Paulo?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Rosewood São Paulo?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Noah Gastronomia Paulista, Camarada Camarão - Shopping Cidade São Paulo en Johnny Rockets.
Zijn er sportvoorzieningen bij Rosewood São Paulo?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Rosewood São Paulo?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Rosewood São Paulo?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder spaans en portugees.
Zijn er historische locaties in de buurt van Rosewood São Paulo?
Veel reizigers bezoeken Centro Cultural Banco do Brasil (2,3 mijl), Mosteiro De Sao Bento (2,7 mijl) en Igreja Chagas do Seráfico Pai Francisco (2,0 mijl).
Is Rosewood São Paulo toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Alle São Paulo hotelsHoteldeals voor São PauloLastminutehotels in São PauloHotels in de buurt van Rosewood São Paulo
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's