Op zoek naar een gezinsvriendelijk hotel in São Paulo? La Residence Paulista biedt alles wat je zoekt.
La Residence Paulista ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van São Paulo, zoals Italian Building (2,4 km) en Batman Alley (2,5 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
De kamers bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. La Residence Paulista biedt 24 uursreceptie, roomservice en bagageopslag aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van La Residence Paulista gebruikmaken van een zwembad en ontbijt die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.
In São Paulo vind je genoeg Thaise restaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals Tanka Restaurante, Mestico en Tomyam Southeast Asia, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Paulista Avenue (0,8 km), Augusta Street (0,7 km) en Jardins District (0,6 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van La Residence Paulista.
Het personeel van La Residence Paulista is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Het restaurant is fantastisch. We raden de pizza, de risotto en de caipirinha's (Caipirinha Especial! ) aan. Het ontbijt is erg goed met vers fruit, roerei, gebak, brood, heerlijke sappen en meer. We vonden het zwembad, de fitnessruimte en de sauna erg leuk. De verdeling en decoratie van de kamers was voortreffelijk. Het isolement liet echter veel te wensen over. Oordopjes nodig. De deuren van de gang sluiten heel luid, zelfs als je dat niet wilt. Het personeel is erg vriendelijk!
Het hotel ligt in een veilige buurt en op korte loopafstand van de Avenida Paulista. Kamers zijn schoon en comfortabel, maar een renovatie is noodzakelijk. Goed ontbijt. Geweldig personeel dat in het Engels kan communiceren. Slechte sportschool.
Allereerst wil ik zeggen dat ik niet de kans heb gekregen om in dit hotel te verblijven, dus deze beoordeling gaat meer over het personeel en niet over de facitlies van het hotel. Ik en mijn vriendin hebben hier eind februari 2 nachten geboekt. We reisden door de nacht om bij het hotel te komen en van tevoren hadden we het hotel gemaild en gevraagd of we een vroege check-in konden krijgen omdat het een lange reis was. Het hotel mailde terug en zei dat dat prima zou zijn en vertelde ons dat de kamer vanaf 07.00 uur beschikbaar zou zijn. We kwamen rond 9 uur aan in het hotel en behandelden een man bij de receptie. Mijn vriendin praatte met hem omdat ik geen Portugees spreek, maar ze vertelde me dat de man zei dat de kamer om 12.00 uur beschikbaar zou zijn en negeerde het feit dat ze ons vertelden dat de kamer vanaf 07.00 uur beschikbaar zou zijn. We hebben er niet veel van gemaakt en zijn een paar uur weggegooid, maar zoals je kunt zien, wilden we graag douchen en omkleden, dus we gingen nergens op uit en het feit dat het een Zondagochtend was er ook niet veel open! We kwamen terug bij het hotel om ongeveer 12 uur. 15 en dezelfde man vertelde ons toen dat het nu 14.00 uur zou zijn, en toen mijn vriendin benadrukte hoe ongelukkig ze was, begon hij te grinniken en te lachen. Verschrikkelijk! Hij zag er eigenlijk uit alsof hij nog steeds mogelijk dronken was van de avond ervoor. We vertelden hem dat we liever nu ergens anders verblijven na dit niveau van klantenservice, dat hij ons toen vertelde dat we geen terugbetaling zouden krijgen! Ik vond toen het e-mailantwoord van het hotel duidelijk waarin stond dat de kamer vanaf die tijd beschikbaar zou zijn en toonde deze wezel het waarnaar hij toen stotterde en verloren voor woorden. Hij probeerde vervolgens te ontkennen dat het een antwoord uit de e-mail was, maar werd opnieuw verkeerd bewezen toen de kop zei: "La residence heeft op uw bericht gereageerd". Met zijn gezicht felpaars en ik had echt medelijden met hem, hij keek zo stom dat ik de manager wilde spreken en hij antwoordde dat hij de manager was voor die dag (zondag 1 maart) waaraan ik niet kon helpen, maar lach en maak je zorgen om het hotel als het in handen was van deze smerige man. We gingen bij de zithoek zitten en ik geloof echt dat een man en een vrouw het hotel binnenkwamen en merkten hoe de man bij de receptie handelde, zich omdraaide en de deur weer uitliep. Dus nadat hij ons categorisch had verteld dat we ons geld niet terug kregen, belde hij ons toen op en vertelde ons dat we dat konden. Zeer vreemd! Wat mijn vriendin besefte dat hij mogelijk niet de manager was en als ze erachter kwamen dat hij beweerde dat hij was, zou hij in grote problemen komen! Nou sorry! :) Ik zou absoluut verbaasd zijn als hij de manager was, omdat zijn houding waarschijnlijk de ergste ontmoeting was die ik ooit in een hotel heb gehad. We gingen toen en verbleven in de Transamerica executive Jardins die ik niet genoeg kan aanbevelen. Ik zou ook graag de echte manager van La Residence hotel spreken als ze meer willen weten over dit verachtelijke gedrag van mannen. Schandelijk…
Mijn kamer op de 8e verdieping was voldoende. Alles wat ik nodig had voor kort verblijf (2 nachten) De kamer is geluiddicht. In een grote stad als SP helpt dit om te slapen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt bufet is basic, maar je kunt alles wat je wilt van de ober bestellen.
Heb hier 2 nachten doorgebracht met mijn vriend. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Grootte van de kamer was groot en ruim, badkamer had een goede waterdruk en warm water. Het ontbijt was lekker. Goede locatie, nabij hoofdwegen en veilige omgeving
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding