Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Rio de Janeiro is Brisa Barra Hotel een uitstekende plek om te ontspannen. Met een trendy omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Brisa Barra Hotel de ideale uitvalsbasis in Rio de Janeiro.
Kamers bij Brisa Barra Hotel bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Brisa Barra Hotel ook gebruikmaken van een zwembad en ontbijt.
Região Olímpica da Barra da Tijuca (5,0 km) ligt op een steenworp afstand, waardoor Brisa Barra Hotel de ideale accommodatie is voor mensen die deze populaire bezienswaardigheid in Rio de Janeiro willen bezoeken.
Reizigers die van pubs houden, zijn bij Restaurante Madero, Brows of Brothers' Burger aan het juiste adres.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Brisa Barra Hotel zorgt ervoor dat je Rio de Janeiro niet snel zult vergeten.
Mooie kamer met zeezicht. Personeel is zeer vriendelijk, Rodrigo de receptionist was zeer behulpzaam, altijd een glimlach op zijn gezicht en zelfs als hij het druk had maakte hij even tijd om een praatje te maken. Aan de overkant van de straat kan je elke bus nemen naar Avenida Olegário Maciel, dat is een straat met barretjes en restaurants. Ik heb een keer gehad dat de bus niet de straat in reed maar rechtdoor ging, ik ben bij de volgende halte uitgestapt. Zit als het kan aan de linkerkant bij het raam.
Het hotel is erg nieuw. Mijn kamer was erg ruim en licht. Wat ik erg prettig vond was dat er een heleboel opbergruimte was. De badkamer was ook ruim en luxe. Het ligt aan de boulevard van Barra. Wat ik een nadeel vond was de drukke weg om op het strand te komen. Er is een zebrapad vlakbij, maar iedereen rijdt keihard door. Het ontbijt was perfect! Er was zelfs vers kokoswater aanwezig, mijn favoriete drankje! :) Ik heb voor volgend jaar september weer een verblijf geboekt.
De beoordelingen zeiden dat dit hotel een goede klantenservice had. Maar dat was niet mijn ervaring. Mijn vrouw en ik hebben dit hotel voor twee nachten geboekt. We maakten de reservering via de telefoon en vroegen of we vroeg konden inchecken. We kregen te horen dat we de dag van aankomst moesten bellen om te controleren of er kamers beschikbaar waren. We belden en we kregen te horen dat we naar het hotel moesten gaan omdat er kamers beschikbaar waren voor vroeg inchecken. Toen we bij het hotel aankwamen, vroeg de receptioniste om de naam in de reservering (deze was onder die van mijn vrouw). Zonder zelfs maar naar ons te kijken, vertelde hij ons dat we online moesten inchecken en wees naar een QR-code. Let wel, de receptie was helemaal leeg, maar hij wilde ons niet helpen (we hadden problemen met de internetverbinding). Nadat we klaar waren, vertelde hij ons dat er geen kamers beschikbaar waren voor vroeg inchecken "voor het tarief dat we betaalden. We legden hem uit dat we het hotel hadden gebeld en kregen te horen dat er kamers beschikbaar waren. Hij wilde het niet horen. Hij stond erop dat hij geen kamers beschikbaar had voor de prijs die we betaalden. Hij vertelde ons echter dat als we wilden upgraden, hij ons onmiddellijk een kamer zou geven (in feite probeerde hij ons te pushen om te upgraden). Ik weet niet of dit bedrijfsbeleid is. Als dat zo is, moet het hotel een waarschuwing plaatsen wanneer het verschillende tarieven aanbiedt, bijvoorbeeld: “Als u de laagste kamerprijs kiest, zullen we op u neerkijken en u niet respecteren. Ik vroeg de receptioniste om zijn naam en hij negeerde me volledig. Na de derde keer vertelde hij me eindelijk zijn naam. Hij had mijn identiteitsbewijs nodig, en hoewel ik recht voor hem stond, vroeg hij mijn vrouw erom. Ik klaagde bij hem en vertelde hem dat hij ons niet zo hoefde te behandelen. Op een zeer dreigende manier en praktisch tegen me schreeuwend, vroeg hij me "of ik een probleem met hem had. "Nogmaals probeerde ik hem uit te leggen dat we het hotel hadden gebeld, en ons werd verteld dat er kamers beschikbaar waren. Ik begrijp dat er fouten kunnen worden gemaakt en misschien heeft de persoon aan de telefoon ons de verkeerde informatie gegeven. De receptioniste hoefde alleen maar te zeggen: "Het spijt me, u hebt de verkeerde informatie gegeven, maar ik zal proberen u een kamer te bezorgen zodra er een beschikbaar komt" (u weet wel, Klantenservice 101). Maar ik denk dat het te veel voor hem was om professioneel te zijn, want hij ging door over ons hoteltarief. Na veel aandringen vertelde hij ons eindelijk dat als er een kamer beschikbaar komt voor 14.00 uur (het was 11.00 uur), hij het ons zal geven. We vroegen hem of hij ons kon bellen om het ons te laten weten, maar hij weigerde. In plaats daarvan zei hij dat we het hotel moesten bellen. Op dat moment, en op basis van de manier waarop de receptioniste ons behandelde, concludeerden mijn vrouw en ik dat: ( 1 ) hij ons geen kamer zal geven voor 14.00 uur; en ( 2 ) Hij gaat ons de slechtste kamer geven die hij heeft. Toen we om 14.00 uur aankwamen, stond er een lange rij bij de receptie. We hadden de gelegenheid om dezelfde receptioniste in actie te zien. Hij heeft geen enkele gast gevraagd om online in te checken (misschien hadden die gasten een ander hoteltarief, dus ik neem aan dat hij besloot dat hij niet neerbuigend jegens hen hoefde te zijn). We hebben geluk gehad dat we niet met hem te maken hebben gehad. Een andere medewerker heeft ons eindelijk geholpen. Gelukkig voor ons was het een heel andere ervaring. Ik kan op geen enkele manier bevestigen dat we de slechtste kamer beschikbaar hebben. Het volstaat te zeggen dat de kamer slecht was. Er was overal zwarte schimmel, de balkondeur was helemaal in de war, de badkamerdeur ging niet dicht en het bureau was beschadigd. We besloten niet te klagen omdat we die receptioniste echt niet nog een keer wilden zien. Hij had de dag al voor ons verpest. De dag van onze check-out was diezelfde receptioniste de enige daar. Toen het onze beurt was, zei hij “een moment. Hij zei niet: "een moment alstublieft" of "Ik kom zo bij u" (je weet wel, klantenservice 101). Hij liet ons wachten en wachten. Een ander personeelslid kwam opdagen en zorgde voor onze check-out. Het is echt jammer dat een hotel dat trots is op goede klantenservice, onprofessioneel personeel heeft dat daar werkt. Vermijd dit hotel. Echt niet de moeite.…
Ik had een geweldig verblijf. Geweldig ontbijt, medewerkers zeer behulpzaam en beleefd. Geweldig zwembad, handdoeken en alles wat met de kamer te maken heeft. Maar niet perfect vanwege kussens. . . ze hebben geen goede kwaliteit. . . het hotel moet ze onmiddellijk veranderen.
Leuke plaats! Zeer voorzieningen rond deze plek. Goede locatie en goed restaurant. Het uitzicht is geweldig. De medewerkers hebben een extreem hoge opleiding genoten. Kamers schoon, ontbijt zeer goed. Onze ervaring was echt goed.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding