Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Avenida Lúcio Costa 5700 Barra da Tijuca, Rio de Janeiro, staat van Rio de Janeiro 22630-012 Brazilië
17 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 76
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 67
Aanbieding bekijken
Destinia.com
US$ 50
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 76
Hotels.comUS$ 67
HurbUS$ 78
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (812)
Kamer en suite (281)
Zwembad en strand (88)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
Meer lezen
Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 15 van de 348 hotels in Rio de Janeiro
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Rio de Janeiro is Brisa Barra Hotel een uitstekende plek om te ontspannen. Met een trendy omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Brisa Barra Hotel de ideale uitvalsbasis in Rio de Janeiro.

Kamers bij Brisa Barra Hotel bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.

Je kunt tijdens je verblijf bij Brisa Barra Hotel ook gebruikmaken van een zwembad en ontbijt.

Região Olímpica da Barra da Tijuca (5,0 km) ligt op een steenworp afstand, waardoor Brisa Barra Hotel de ideale accommodatie is voor mensen die deze populaire bezienswaardigheid in Rio de Janeiro willen bezoeken.

Reizigers die van pubs houden, zijn bij Restaurante Madero, Brows of Brothers' Burger aan het juiste adres.

Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Brisa Barra Hotel zorgt ervoor dat je Rio de Janeiro niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Fietsverhuur
Zakencentrum met internettoegang
Parkeergarage
Wifi
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Snackbar
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Feestzaal
Vergaderruimtes
Solarium
Stoomcabine
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Telefoon
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Modern
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Engels, Spaans, Portugees

Locatie

Volledige weergave
66Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 66 van 100
16restaurantsbinnen 0 km
1attractiebinnen 0 km
1169beoordelingen64vragen en antwoorden2kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 677
  • 343
  • 88
  • 23
  • 38
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Dorothy D heeft een beoordeling geschreven mei 2017
Beverwijk, Nederland4 bijdragen
Mooie kamer met zeezicht. Personeel is zeer vriendelijk, Rodrigo de receptionist was zeer behulpzaam, altijd een glimlach op zijn gezicht en zelfs als hij het druk had maakte hij even tijd om een praatje te maken. Aan de overkant van de straat kan je elke bus nemen naar Avenida Olegário Maciel, dat is een straat met barretjes en restaurants. Ik heb een keer gehad dat de bus niet de straat in reed maar rechtdoor ging, ik ben bij de volgende halte uitgestapt. Zit als het kan aan de linkerkant bij het raam.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2017
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Kamer met zeezicht, als je van het geluid van de zee houd.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Gereageerd op 26 mei 2017
Hallo Dorothy, bedankt voor je stem! We waren erg blij om te horen dat uw ervaring in ons hotel was positief, ik hoop je weer te zien! Een knuffel, team Brisa Barra
Meer lezen
Marst83 heeft een beoordeling geschreven dec. 2013
Capelle aan den IJssel, Nederland52 bijdragen9 nuttige stemmen
Het hotel is erg nieuw. Mijn kamer was erg ruim en licht. Wat ik erg prettig vond was dat er een heleboel opbergruimte was. De badkamer was ook ruim en luxe. Het ligt aan de boulevard van Barra. Wat ik een nadeel vond was de drukke weg om op het strand te komen. Er is een zebrapad vlakbij, maar iedereen rijdt keihard door. Het ontbijt was perfect! Er was zelfs vers kokoswater aanwezig, mijn favoriete drankje! :) Ik heb voor volgend jaar september weer een verblijf geboekt.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2013
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Kamertip: Ik had een kamer met zijzeezicht, erg mooi.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Cesar Estr heeft een beoordeling geschreven jul. 2022
2 bijdragen
De beoordelingen zeiden dat dit hotel een goede klantenservice had. Maar dat was niet mijn ervaring. Mijn vrouw en ik hebben dit hotel voor twee nachten geboekt. We maakten de reservering via de telefoon en vroegen of we vroeg konden inchecken. We kregen te horen dat we de dag van aankomst moesten bellen om te controleren of er kamers beschikbaar waren. We belden en we kregen te horen dat we naar het hotel moesten gaan omdat er kamers beschikbaar waren voor vroeg inchecken. Toen we bij het hotel aankwamen, vroeg de receptioniste om de naam in de reservering (deze was onder die van mijn vrouw). Zonder zelfs maar naar ons te kijken, vertelde hij ons dat we online moesten inchecken en wees naar een QR-code. Let wel, de receptie was helemaal leeg, maar hij wilde ons niet helpen (we hadden problemen met de internetverbinding). Nadat we klaar waren, vertelde hij ons dat er geen kamers beschikbaar waren voor vroeg inchecken "voor het tarief dat we betaalden. We legden hem uit dat we het hotel hadden gebeld en kregen te horen dat er kamers beschikbaar waren. Hij wilde het niet horen. Hij stond erop dat hij geen kamers beschikbaar had voor de prijs die we betaalden. Hij vertelde ons echter dat als we wilden upgraden, hij ons onmiddellijk een kamer zou geven (in feite probeerde hij ons te pushen om te upgraden). Ik weet niet of dit bedrijfsbeleid is. Als dat zo is, moet het hotel een waarschuwing plaatsen wanneer het verschillende tarieven aanbiedt, bijvoorbeeld: “Als u de laagste kamerprijs kiest, zullen we op u neerkijken en u niet respecteren. Ik vroeg de receptioniste om zijn naam en hij negeerde me volledig. Na de derde keer vertelde hij me eindelijk zijn naam. Hij had mijn identiteitsbewijs nodig, en hoewel ik recht voor hem stond, vroeg hij mijn vrouw erom. Ik klaagde bij hem en vertelde hem dat hij ons niet zo hoefde te behandelen. Op een zeer dreigende manier en praktisch tegen me schreeuwend, vroeg hij me "of ik een probleem met hem had. "Nogmaals probeerde ik hem uit te leggen dat we het hotel hadden gebeld, en ons werd verteld dat er kamers beschikbaar waren. Ik begrijp dat er fouten kunnen worden gemaakt en misschien heeft de persoon aan de telefoon ons de verkeerde informatie gegeven. De receptioniste hoefde alleen maar te zeggen: "Het spijt me, u hebt de verkeerde informatie gegeven, maar ik zal proberen u een kamer te bezorgen zodra er een beschikbaar komt" (u weet wel, Klantenservice 101). Maar ik denk dat het te veel voor hem was om professioneel te zijn, want hij ging door over ons hoteltarief. Na veel aandringen vertelde hij ons eindelijk dat als er een kamer beschikbaar komt voor 14.00 uur (het was 11.00 uur), hij het ons zal geven. We vroegen hem of hij ons kon bellen om het ons te laten weten, maar hij weigerde. In plaats daarvan zei hij dat we het hotel moesten bellen. Op dat moment, en op basis van de manier waarop de receptioniste ons behandelde, concludeerden mijn vrouw en ik dat: ( 1 ) hij ons geen kamer zal geven voor 14.00 uur; en ( 2 ) Hij gaat ons de slechtste kamer geven die hij heeft. Toen we om 14.00 uur aankwamen, stond er een lange rij bij de receptie. We hadden de gelegenheid om dezelfde receptioniste in actie te zien. Hij heeft geen enkele gast gevraagd om online in te checken (misschien hadden die gasten een ander hoteltarief, dus ik neem aan dat hij besloot dat hij niet neerbuigend jegens hen hoefde te zijn). We hebben geluk gehad dat we niet met hem te maken hebben gehad. Een andere medewerker heeft ons eindelijk geholpen. Gelukkig voor ons was het een heel andere ervaring. Ik kan op geen enkele manier bevestigen dat we de slechtste kamer beschikbaar hebben. Het volstaat te zeggen dat de kamer slecht was. Er was overal zwarte schimmel, de balkondeur was helemaal in de war, de badkamerdeur ging niet dicht en het bureau was beschadigd. We besloten niet te klagen omdat we die receptioniste echt niet nog een keer wilden zien. Hij had de dag al voor ons verpest. De dag van onze check-out was diezelfde receptioniste de enige daar. Toen het onze beurt was, zei hij “een moment. Hij zei niet: "een moment alstublieft" of "Ik kom zo bij u" (je weet wel, klantenservice 101). Hij liet ons wachten en wachten. Een ander personeelslid kwam opdagen en zorgde voor onze check-out. Het is echt jammer dat een hotel dat trots is op goede klantenservice, onprofessioneel personeel heeft dat daar werkt. Vermijd dit hotel. Echt niet de moeite.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2022
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Cíntia E heeft een beoordeling geschreven feb. 2022
1 bijdrage
Ik had een geweldig verblijf. Geweldig ontbijt, medewerkers zeer behulpzaam en beleefd. Geweldig zwembad, handdoeken en alles wat met de kamer te maken heeft. Maar niet perfect vanwege kussens. . . ze hebben geen goede kwaliteit. . . het hotel moet ze onmiddellijk veranderen.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Bezocht voor zaken
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Heverton B heeft een beoordeling geschreven jan. 2022
Petropolis, RJ8 bijdragen2 nuttige stemmen
Leuke plaats! Zeer voorzieningen rond deze plek. Goede locatie en goed restaurant. Het uitzicht is geweldig. De medewerkers hebben een extreem hoge opleiding genoten. Kamers schoon, ontbijt zeer goed. Onze ervaring was echt goed.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2022
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 55 - US$ 92 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Brisa Barra Hotel
LOCATIE
Braziliëstaat van Rio de JaneiroRio de JaneiroZona Oeste (Regio West) / Barra da Tijuca
AANTAL KAMERS
138
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Riale Brisa Barra Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Riale Brisa Barra Hotel?
Attracties in de buurt zijn Barra da Tijuca Beach (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Riale Brisa Barra Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Riale Brisa Barra Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Riale Brisa Barra Hotel?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, inclusief ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Riale Brisa Barra Hotel?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Riale Brisa Barra Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Classico Beach Club Downwind, Hollandaise en Maccherone.
Zijn er sportvoorzieningen bij Riale Brisa Barra Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Riale Brisa Barra Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Riale Brisa Barra Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Riale Brisa Barra Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans en portugees.
Zijn er historische locaties in de buurt van Riale Brisa Barra Hotel?
Veel reizigers bezoeken Sitio Roberto Burle Marx (7,5 mijl).