Op zoek naar een accommodatie in Rio de Janeiro? Dan kun je terecht bij JW Marriott Hotel Rio de Janeiro, een luxe hotel waarmee Rio de Janeiro aan je voeten ligt.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet bij het hotel.
JW Marriott Hotel Rio de Janeiro biedt 24 uursreceptie, roomservice en dakterras aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Als je met de auto naar Rio De Janeiro Marriott gaat, is een parkeerplaats beschikbaar.
Tijdens hun verblijf bij JW Marriott Hotel Rio de Janeiro kunnen gasten Leme (2,2 km) en Forte Duque de Caxias (2,4 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Rio de Janeiro.
Als je in Rio de Janeiro bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Rio De Janeiro Marriott gaan, waaronder Churrascaria Palace (1,0 km), Pérgula (0,9 km) en Le Ble Noir (0,7 km).
Op zoek naar bezienswaardigheden? Forte de Copacabana (1,5 km) is een leuke aanrader en ligt op loopafstand van Rio De Janeiro Marriott.
JW Marriott Hotel Rio de Janeiro is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Rio de Janeiro te ontdekken.
Prima stadshotel aan de Avenida Atlantica, aan het prachtige Copacabana strand. Mooie uitvalsbasis om de stad te verkennen, of lekker langs het strand te slenteren; ook ‘s avonds is het er gezellig druk en er zijn terrassen om wat te eten of te drinken. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, dat bovendien ook goed Engels spreekt! Nette en gezellige kamer, schoon; kleine maar mooie badkamer, met goede shampoos, zeep, ed. Verzorgd en gevarieerd ontbijtbuffet, dat ook nog eens tot 11.00 uur duurde (zaterdag). Check-in en check-out verliepen vlot en soepel met aardig en belangstellend personeel; doorman erg behulpzaam. Aanrader dit hotel; prima uitvalsbasis in Rio de Janeiro; we gaan er zeker weer eens naar toe!
Dit hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een bezoek aan Rio de Janeiro. Het personeel is erg aardig en helpt je waar nodig met alles wat je nodig hebt. Zwembad op het dak is qua grootte prima. Voor zover ik kon zien een van de weinige hotels met eigen bedjes service op de copacabana. Het ontbijt was erg lekker en altijd ruim voldoende.
We zijn hier 5 dagen verbleven eind september. Geweldig hotel op prima locatie aan de Copacabana. Zeer vriendelijk personeel met in het bijzonder Vagner. Hij heeft ons verblijf nog specialer gemaakt. Kamers waren netjes en schoon en van alle gemakken voorzien. Verder was het eten voortreffelijk met name het ontbijt was geweldig. Kortom een top verblijf!!
erg leuk voor Amerikaanse hotelnormen. Het personeel was gastvrij en stond me toe om vroeg in te checken en later uit te checken. Ik ging tijdens een langzamer seizoen, maar dat was nog steeds een heel mooi gebaar dat me hielp ten volle van Rio te genieten. Ik vond het leuk om gewoon het hotel uit te lopen en op de promenade te zijn. Voelde me veilig terwijl ik daar was. portier waarschuwde om voorzichtig te zijn met telefoon en portemonnee, maar voelde zich niet anders dan een grote stad.
Wij zijn nieuwe leden van Bonvoy. Het JW Marriott Rio de Janeiro is naar mijn ervaring toegewijd aan klantenservice. Ons verblijf daar was van 2 maart tot 13 maart. We zijn er al 3 keer geweest. Het is goed gelegen aan het strand van Copacabana. Het ontbijt is erg goed, met alles van omeletten tot glutenvrije selectie. Ze hebben hun eigen stoelen en parasols op het strand in vergelijking met sommige andere hotels die dat niet hebben en je moet ze huren bij strandverkopers. Het is een pluspunt omdat je kunt vertrekken en terugkeren zonder elke keer te hoeven betalen. Er is een zwembad op het dak dat verwarmd is. Door Covid zijn er rond het zwembad maar 14 ligstoelen beschikbaar waardoor je soms geen plekje kon bemachtigen. Maar ze zijn een beetje verder op het dak; stoelen, banken die je kunt gebruiken, je zit gewoon niet "aan" het zwembad. De kamers zijn een beetje aan de oudere kant, maar zeer schoon en comfortabel. Het personeel is erg professioneel, behulpzaam en vriendelijk. De roomservice was zeer efficiënt, onze kamer werd vroeg op de dag gemaakt, wat we zeer op prijs stelden. We hadden toegang tot de Griffin Lounge waar we een geweldige medewerker / gastheer leerden kennen. Zijn naam is Hermando, hij begroette altijd elke gast en zorgde ervoor dat iedereen het naar zijn zin had, hij sprak Portugees, Spaans en Engels. Ik zie een groot potentieel voor deze geweldige medewerker. Ik denk dat hij precies weerspiegelt waar Marriott voor staat: geweldige gastenservice en ervaring. We vonden ons verblijf zo leuk dat we met Pasen terugkeren.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding