Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Avenida Niemeyer 769 São Conrado, Rio de Janeiro, staat van Rio de Janeiro 22450-221 Brazilië
11 personen bekijken dit hotel
Priceline
US$ 87
Aanbieding bekijken
Hurb
US$ 110
Aanbieding bekijken
ZenHotels.com
US$ 66
Aanbieding bekijken
travelup.comUS$ 94
eDreamsUS$ 87
Hotels.com
alle 12 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (318)
Kamer en suite (58)
Zwembad en strand (33)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
Bijgewerkt op 28/03/22 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Bijgewerkt op 28/03/22 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 138 van de 348 hotels in Rio de Janeiro
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis privéparkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Fietsverhuur
Gratis verblijf voor kinderen
Parkeerservice
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Betaalde wifi
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Zwembad met zout water
Dompelbad
Ondiepe deel in zwembad
Yogalessen
Yogaruimte
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Personal trainer
Sauna
Bar/lounge
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis thee
Gratis welkomstdrankje
Wijn/champagne
Zwembadbar
Fietsen verkrijgbaar
Boten
Duiken
Recreatieruimte
Minigolf
Snorkelen
Aerobics buiten gelegenheid
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Karaoke
Squashen buiten gelegenheid
Bordspellen/puzzels
Boeken, dvd's, muziek voor kinderen
Kinderspeeltuin
Televisienetwerken voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Kinderwagens
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
Spa
Bodywrap
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetenbad
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Handmassage
Hoofdmassage
Warmwaterbronbad
Lichttherapie
Make-upservice
Manicure
Massage
Massagestoel
Nekmassage
Openluchtbad
Pedicure
Beautysalon
Solarium
Stoomcabine
Harsservice
Dakterras
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Gemakswinkel
Wisselkantoor
Toegang tot Executive-lounge
Souvenirwinkel
Picknickgedeelte
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Winkels
Zonneterras
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Privé-inchecken en -uitchecken
Wasdroger
Stomerij
Wasservice
Wasmachine
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Extra badkamer
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Extra lange bedden
Bidet
Geluidsdichte kamers
Luchtzuiveraar
Bureau
Eetgedeelte
Open haard
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Apart eetgedeelte
Aparte woonkamer
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Vaatwasser
Minibar
Oven
Koelkast
Fornuis
Waterkoker
Keukengerei
Flatscreen-tv
Films on demand
Slaapbank
Inloopdouche
Bubbelbad
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op bergen
Uitzicht op zee
Uitzicht op stad
Uitzicht op bezienswaardigheid
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Uitzicht op zwembad
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 7

Locatie

Volledige weergave
70Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 70 van 100
24restaurantsbinnen 0 km
3attractiesbinnen 0 km
331beoordelingen19vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 153
  • 56
  • 40
  • 30
  • 52
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
John heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
1 bijdrage
Speciale dank aan Nick bij de receptie, die ons welkom liet voelen en vloeiend Engels sprak. Zowel professioneel als vriendelijk en altijd behulpzaam! Mooi hotel met geweldig uitzicht. De netheid kan echter worden verbeterd.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Chelsea B heeft een beoordeling geschreven mrt. 2022
8 bijdragen6 nuttige stemmen
Als ik deze plek 0 sterren zou kunnen geven, zou ik dat doen! Absoluut de slechtste hotelervaring die ik ooit ben tegengekomen in al mijn jaren van reizen. Toen we aankwamen voor onze check-in tijd, was er een rij van ongeveer 15 groepen. Het kostte ons meer dan 2 uur voordat we de voorkant van de rij bereikten, alleen om te horen dat we geen kamer zouden kunnen krijgen (we betaalden vooraf en boekten rechtstreeks via het hotel online). Ze hebben tientallen kamers overboekt en iedereen weggestuurd, ZONDER restitutie. We vroegen om met een manager te spreken en brachten nog 2 uur door met wachten. We kregen van een medewerker van het hotel te horen dat de 4 dienstdoende managers zich verstopten in een hotelkamer om de boze klanten te vermijden. We smeekten het hotel om ons minstens één kamer voor onze groep te geven (we hadden 2 kamers vooraf geboekt), omdat we buitenlanders zijn en het nu om 20.00 uur ging en we nergens anders heen konden. Ze waren in staat om ons een kamer voor de nacht te geven en vertelden ons dat we de volgende nacht onze kamers konden hebben waarvoor we hadden betaald. Terwijl we deze 4+ uur wachtten, kregen we van een andere boze klant te horen dat we vanwege de overlast gratis konden eten en drinken in de hotelbar of restaurant. We gingen naar de bar en er was bijna 20 minuten geen barman te vinden. Uiteindelijk kwam er een man langs en bracht 15 minuten door om ons een paar biertjes en margarita's te bezorgen. Nadat we de sleutel van onze kamer hadden gekregen, gingen we naar het restaurant van het hotel om iets te eten. Het eten duurde een uur om aan te komen en ze vergaten een van onze maaltijden! Er waren op dat moment heel weinig tafels in het restaurant. . Toen we eindelijk op onze kamer kwamen, lag er een wit poeder op de bank dat op cocaïne leek. Er zaten storende vlekken op het beddengoed en de bank. We kregen te horen dat ze ons de volgende dag zouden verhuizen naar de twee kamers die we eigenlijk hadden geboekt. Toen we de volgende dag op onze kamers kwamen, bleek dat het de verkeerde kamers waren, omdat we betaalden voor een suite met een paar en geen standaardkamer. We moesten terug naar de receptie en wachten en kregen uiteindelijk onze juiste kamers. Terwijl we in onze kamers waren, probeerden we de receptie meerdere keren te bellen om wat water te halen, omdat de koelkast leeg was en we er nooit doorheen konden komen. Het is alsof er niemand in het hotel werkt! Het ontbijt dat ze aanbieden is gewoon ok en het restaurant eten dat we een paar keer hadden was ook ondermaats. Dit is zeker geen 5 sterren hotel. Doe jezelf een plezier en boek letterlijk ergens anders! Dit hotel is duidelijk slecht beheerd en ik zal alle hotels in de WAM-hotelketen vermijden na deze weerzinwekkende ervaring!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Rafael A heeft een beoordeling geschreven jan. 2022
São Paulo, SP8 bijdragen1 nuttige stem
Ik verbleef met mijn gezin op de 29e verdieping. De kamer is groot, volledig herbouwd en opnieuw ingericht, schoon en had een gedeeltelijk uitzicht op het strand en een prachtig uitzicht op de bergen en Rocinha. Leuke recreatie voor kinderen, goed ontbijt en geweldig zwembad. Ik zou daar weer verblijven als ik de kans had.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2022
Kamers
Locatie
Service
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Beatriz Sons 💋 heeft een beoordeling geschreven jul. 2021
São Paulo, SP909 bijdragen752 nuttige stemmen
+1
Prachtig hotel vanuit de kamer uitzicht en het zwembad en de tuin aan het strand zo ontspannend ?? ontbijt Is alles goed. ?? heerlijk verblijf mindervaliden ? toilet, lift? zo cool haha, ik was gewoon in de war door de bochten om het abc-nummer van de lift in de kamer. arw ook in cirkels ?? waarschijnlijk is het de ontwerpinfrastructuur is schattig hoogste gebouw Ik hou van alles en zou dit hotel kiezen als je naar Rio de Janeiro komt, sla niet over om te blijven en ervaar deze paranomische uitzichten, de hoteldingen zijn echt leuk, de dames, de portier en zelfs die helpt onze bagage de voorste parkeerplaats grote ruimte taxi's zijn buiten klaar om te gaan. ooh het gebied is dichter bij Leblon en ver van Copacabana, ik blijf van het Centro wanneer ik het hotel boek. Ik heb geen idee hoe ver dit hotel van waar ik was, dus kijk maar op de kaart of Google haha? zodat je je niet verloren voelt zoals ik. zijn zeer bosberg ?? kanten en het is koeler, het zijn verschillende kanten van de stad. Ik denk dat het resort heel bijzonder is vanuit het gebied? Heb je een shotp, heb je lekker eten, hoef je eigenlijk niet de deur uit als je komt om te ontspannen? massage, strand eten chillen verblijf in de ochtend de zonsopgang? zo mooie vogels fluiten zo kalm ???? het is een perfect hotel voor mij, de kamer heeft slim licht of gewoon veelkleurige lichten haha maakt het meer nacht zo romantisch ????????????????
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
4 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Allan Machado heeft een beoordeling geschreven nov. 2020
Rio de Janeiro, RJ2 bijdragen9 nuttige stemmen
Ik verbleef twee dagen in dit hotel. Gedurende deze tijd waren er enkele problemen, waarvan sommige behoorlijk ernstig. De eerste teleurstelling was toen ik mijn kamer binnenkwam en me realiseerde dat het uitzicht dat ik had geboekt en waarvoor ik had betaald nergens te vinden was. Ze gaven me een kamer op een lage verdieping en het uitzicht werd geblokkeerd door een verlaten gebouw naast het hotel. Dit is niet acceptabel. De service was over het algemeen slecht. Mijn vrouw en ik vierden onze trouwdag. Ik heb ze dat tijdens onze check-in verteld en in plaats van iets aardigs te doen, gaven ze ons een kamerdowngrade. Ik heb nog nooit zoiets gezien in een hotel waar ik ooit heb verbleven. De kamer had niet eens een afstandsbediening van de tv. Mijn vrouw belde en vroeg om een, maar werd slecht behandeld door degene die de telefoon opnam. We wachtten uren en uren en niemand kwam. Ze gaven ons slechts 5 uur later een afstandsbediening, nadat we opnieuw hadden gebeld en geklaagd. Het restaurant is schrikbarend slecht. Het menu heeft weinig opties en de kwaliteit van het eten is extreem laag. Ontbijt was gewoon ok, niet goed. Het is geen 5 sterren niveau. Maar al deze problemen zijn klein vergeleken met de gevechten die ik tijdens het ontbijt heb meegemaakt. En ik bedoel het in de meest letterlijke zin mogelijk, met mensen die trappen en stoten rondgooien. Het duurde een tijdje, veel meer dan het had moeten zijn, omdat de hoteladministratie niet het gezond verstand had om de betrokken partijen naar verschillende plaatsen te verplaatsen. Ze bleven ontsnappen aan de bewakers en hervatten het gevecht keer op keer. In de plaats waar mensen probeerden te ontbijten. Na een tijdje kwam de politie en nam een van hen geboeid weg. Later kwam ik erachter dat hij niet eens een hotelgast was. Wat? ! Na dit incident sprak ik met een persoon die volgens mij de supervisor was en vroeg of de betrokkenen in het hotel mochten verblijven. Ik vertelde hem het redelijke: dat zou niet zo moeten zijn. Hij zei het me, maar hij loog in mijn gezicht. Elke keer dat we het pad kruisten met de betrokkenen, werd mijn vrouw erg zenuwachtig en bang. Dit is niet de manier om je in een hotel te voelen. Wij gasten betalen niet om bang te zijn. Het hotel is zeer toegeeflijk met wat ergens anders als onaanvaardbaar gedrag zou worden beschouwd. De volgende ochtend zagen we mensen illegale drugs gebruiken tijdens het ontbijt. En ze hadden het er zelfs over. Heel luid. Ik zag mensen (letterlijk) eten rondgooien. En schreeuwen naar het hotelpersoneel om eten voor ze te maken. Ik vraag nogmaals: wat? ! O, en nog iets. Zodra je bij het hotel aankomt, nodigen ze je uit voor een presentatie over een ander resort van hen. Ze zullen het echt aan je proberen te verkopen. En u zult minstens een uur van uw kostbare vakantietijd besteden aan nee zeggen. Het bedrijf dat het hotel runt (WAM Group) geeft niets om hun gasten. Ze zijn eigenlijk een vastgoedbedrijf, google het maar. Blijf weg van dit hotel en andere van hen. Je bent gewaarschuwd.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2020Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
8 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Vorige
12
PRIJSKLASSE
US$ 54 - US$ 123 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Gran Melia Nacional Rio de Janeiro
LOCATIE
Braziliëstaat van Rio de JaneiroRio de JaneiroSao Conrado / Zona Sul (Regio Zuid)
AANTAL KAMERS
413
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Nacional Rio de Janeiro
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Nacional Rio de Janeiro?
Attracties in de buurt zijn Fashion Mall (0,4 mijl), Teatros.Art Fashion Mall (0,4 mijl) en Kinoplex (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Nacional Rio de Janeiro?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Nacional Rio de Janeiro?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Nacional Rio de Janeiro?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Nacional Rio de Janeiro?
Ja, gratis privéparkeren in de buurt, gratis openbaar parkeren in de buurt en parkeergarage zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Nacional Rio de Janeiro?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Gurumê Fashion Mall, Chez L'Ami Martin - Fashion Mall en Páru Inkas Sushi & Grill.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Nacional Rio de Janeiro?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Hotel Nacional Rio de Janeiro vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Hotel Nacional Rio de Janeiro verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Nacional Rio de Janeiro?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Hotel Nacional Rio de Janeiro?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Hotel Nacional Rio de Janeiro zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.