De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Rio de Janeiro hoeft niet lang te duren. Welkom bij ibis Styles Rio de Janeiro Botafogo, de ideale keuze voor reizigers.
ibis Styles Rio de Janeiro Botafogo is een gezinsvriendelijk hotel met airconditioning, een minibar en een bureau in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Rio de Janeiro gaan.
ibis Styles Rio de Janeiro Botafogo ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Mureta da Urca (2,1 km) en Leme (2,2 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Rio de Janeiro verkennen.
Reizigers die van krab houden, zijn bij Bar Urca, Tacaca do Norte of Satyricon aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Mediterraan restaurant gaan, zoals Zaza Bistro Tropical, Oia Restaurante of El Born.
We raden daarnaast aan om tijdens je reis een van de populaire kunstmusea, zoals Cultuur Centrum bank van Brazil, Museu Chácara do Céu en Correios Cultural Centre, te bezoeken.
ibis Styles Rio de Janeiro Botafogo biedt je het beste van Rio de Janeiro, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Fijn hotel, ruime kamers en goed schoon. Goed bed en fijne douche. Heel uitgebreid ontbijt . Hotel ligt centraal tussen Copacabana en christusbeeld. Strand op 100 meter lopen. Grote mall om de hoek met veel winkels en restaurants
Aan de positieve kant, de locatie was precies wat we nodig hadden, dicht bij het appartement van vrienden en de metro, met een verzameling fatsoenlijke bars in de buurt. Het hotel zelf is echter waarschijnlijk het best te omschrijven als 'moe' en heeft aandacht nodig, en het personeel lijkt vrij ongeïnteresseerd. Problemen zijn onder meer: - Staat van kamer niet geweldig, en verschillende fittingen 'groezelig' en aan reparatie toe - Badkamer had een aantal armaturen defect of gewoon kapot, waaronder een douchekop die continu druppelde - Oude handdoeken, in versleten staat, inclusief een 'verse' handdoek met een enorm gat in het midden - Een strijkijzer, weggestopt op een aparte verdieping, die niet geschikt was voor het doel - Personeel zonder interesse om te helpen; taalproblemen hielpen niet, maar receptiepersoneel dat gewoon de telefoon neerlegt op een gast die ze niet begrijpen, is onaanvaardbaar - Een kluis die kapot was en vervangen moest worden, wat een uitdaging bleek vanwege de bovengenoemde problemen met het personeel en hun bereidheid om te helpen Ik had de indruk gekregen dat het hotel relatief nieuw was, maar gezien de staat van de kamer en uitrusting, kan ik moeilijk geloven dat dit het geval is.…
Geen water in de kamer - zelfs geen Glas - zwarte gangen niet uitnodigend - Ontvangst eerste woord: documenten. Geen erkenning van de gouden status - moest smeken om te drinken. Zelfs geen toeristenkaart verkrijgbaar bij de receptie. Lekker ontbijt! ! !
Ik ging het gebouw binnen, zei goedenavond tegen de receptioniste en verklaarde dat ik een reservering had voor de komende nacht. Het antwoord dat ik kreeg was: "documenten". Ik herhaalde opnieuw wat ik zei en de persoon zei, deze keer veel luider: "documenten!". Ik legde hem uit dat gasten meestal niet het gevoel hebben dat ze worden gearresteerd door de lokale politie, maar hij snapte het niet, hij was gewoon niet geïnteresseerd in luisteren, hij was getraind om de namen van gasten in de computer in te voeren . Grote problemen in het hotel, afgezien van hopeloos onbeschoft personeel: het ontbijt is verschrikkelijk, slechtste koffie ooit (ze willen waarschijnlijk dat je de dure koffie bij de receptie koopt), de kamer erg klein (ik sloeg meerdere keren tegen mijn hoofd tegen de tv zet die uit de muur). De minibar was "voor uw gemak geleegd" zodat u alles beneden moet kopen. Ze bieden bijvoorbeeld de kleinste fles water voor 5 reais. Er is geen gratis mineraalwater in de kamer en er is geen waterkoker. Slechts één grote handdoek per persoon, geen kleine handdoeken. De luchtstroom van de AC-unit moest op een van de bedden wijzen, wat betekende dat één persoon in een koelkast sliep. De kluis in de kamer was een zeer uniek model dat alleen IT-specialisten kunnen bedienen. Er waren geen instructies hoe het te gebruiken. We moesten onze waardevolle spullen achterlaten in onze afgesloten bagage. Ik denk dat het enige waar ze goed in zijn, je tassen opbergen nadat je bent uitgecheckt. Misschien moeten ze zich beperken tot het opbergen van tassen in plaats van werken in de horeca. Er was een groot bord in het restaurantgedeelte "alles wat je nodig hebt is liefde en meer koffie", heel ironisch.…
Verbleven in dit hotel en het personeel was geweldig. De locatie is uitstekend. Een 4 minuten lopen naar vele bars en restaurants. Een 2 lopen naar het metrostation. Het bed was zeer comfortabel. Er is een parkeergarage als je het nodig hebt.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding