Blue Tree Premium Design Rio de Janeiro is een fantastische keuze voor reizigers in Rio de Janeiro. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Blue Tree Premium Design Rio de Janeiro ligt dichtbij Shrine of Nossa Senhora do Rosário de Fátima (2,6 km) en Santuário Mariano de Schoenstatt (4,4 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in Rio de Janeiro.
Gastenkamers bevatten een minibar, airconditioning en een koelkast en je kunt bij Blue Tree Premium Design Rio de Janeiro eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
Als je trek hebt, ben je bij Sushi Carioca, Sushimar en M D Sushi Em Casa Restaurante E Bar aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Sushi restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
We raden daarnaast aan om tijdens je reis Cidade das Artes (1,5 km), Parque Natural Municipal de Marapendi (1,2 km) en Roncador Lookout (1,1 km) te proberen. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand van Blue Tree Premium Design Rio de Janeiro.
Veel plezier in Rio de Janeiro!
Dit hotel is durty is niet in goede staat en ze zijn niet vriendelijk en ze spreken geen Engels noch Spaans. Ik had een vreselijke ervaring om in dit hotel te verblijven, ik raad het niemand aan.
4 nachten doorgebracht in dit geweldige hotel. Eerste keer in Rio de Janeiro. Het hotel is gelegen langs het strand. Het strand ligt net buiten het hotel. Prachtig en vriendelijk personeel. Geweldige schone stranden in de omgeving bezocht.
We brengen 2 nachten door in dit 4 * hotel, wat bewijst dat het sterrensysteem soms oplichterij is om naïeve klanten te veel in rekening te brengen, wat in dit geval pepole zijn zonder enig idee van wat 4 * echt betekent en die helemaal onder de indruk zijn van een zwembad op een dak. Om eerlijk te zijn, heeft dat dakterras inderdaad een prachtig uitzicht op het strand van Recreio en een mooi zwembad om van de zonsondergang te genieten. Voor de rest is het hotel een surrealistische grap die we nog jaren zullen omschrijven op diners. Om te beginnen leefden we de langste controle - in ons leven (30 - 40 minuten), zelfs als alles al vooraf online was geregistreerd. Toen we eindelijk in onze kamer aankwamen, realiseerden we ons dat het zo slecht geïsoleerd was dat we - letterlijk - aan het knuppelen waren met de kiosken ernaast. Anders gezegd, verwacht niet te slapen in je 4* hotel, dat is niet het concept. Bereid je in plaats daarvan voor op vibe tot het midden van je zondagavond op het technonummer "don't wanna short dick man" van Gillette. We zagen toen dat we de badkamerdeur niet konden sluiten omdat deze beschadigd was, waardoor de mooie ondoorzichtige elektro tussen de kamers zinloos was. Het is eenvoudig, hoewel technologie geweldig is, gaat het niet boven het vermogen om de fysieke deur te sluiten als je plast (of erger). Later op de eerste nacht moesten we ook de receptie bellen om onze tv te laten repareren, omdat deze gewoon niet aanging. Dit kwam echter tot een prijs, namelijk alle kabels die achter het scherm vandaan werden getrokken en het onvermogen om onze bureaulamp te gebruiken vanwege een " elektrisch probleem " . Onze volgende reactie was om de nooduitgangen te lokaliseren voor het geval het "elektrische probleem" zou veranderen in een "brandprobleem". Bovendien realiseerden we ons tijdens onze tweede dag ook dat, als u van draadloos internet houdt, u uw kamer niet uit moet gaan om van het balkon te genieten; er is daar geen internet om ervoor te zorgen dat u 100% investeert in het uitzicht op het strand van Recreio. Maar al deze gebreken en schade aan basisvoorzieningen zou niet compleet zijn met de flagrante incompetente - maar hilarische - service. Om eerlijk te zijn, na onze eerste nacht stopten we met de zorg en keken we gewoon naar de show. Allereerst het kaartsysteem. Wanneer u incheckt, ontvangt u niet alleen de kaart voor uw kamer, maar ook kaarten om tegen handdoeken in te wisselen, evenals een polsbandje (geen leuk volpension, alleen een waarmee u zich op het terrein van het hotel kunt laten circuleren zonder aangepakt worden door een van de beveiligingswachten van het hotel). Met andere woorden, dat achterlijke systeem stelt hen in staat om alles met betrekking tot uw toegang tot basisdiensten te compliceren, terwijl ze ervoor zorgen dat u geen badhanddoeken steelt. Ten tweede, de ontbijtstalkers. Natuurlijk is het ontbijt van slechte kwaliteit met weinig keuze aan brood (tenzij je van empanadas houdt gemaakt van kip en zand). Maar het hoogtepunt zijn absoluut de servers die je zullen stalken om je glazen en borden meteen op te pakken als je klaar bent met je laatste slokje / hap, en je tafel in een soort Bermuda-driehoek verandert. Ten derde de nonchalante incompetentie van het personeel. Na een dag op het strand durfden we roomservice te vragen. Maar eerst moesten ze ons een kaart met drankjes geven, omdat het op de een of andere manier niet mogelijk was om een extra pagina toe te voegen aan het roomservicemenu dat al beschikbaar was in de kamer. Deze komedie heeft drie acts en een twist-einde. Eerst belden we de bar, maar konden alleen om het drankenmenu vragen toen ze zich realiseerden dat ze ons hadden gedempt. Vervolgens, na 20 minuten wachten op het genoemde menu, moesten we opnieuw bellen om te beseffen dat ze vergeten waren om dat eenvoudige verzoek uit te voeren. Eindelijk, na nog eens 20 minuten te hebben gewacht, besloten we het los te laten en persoonlijk naar beneden te gaan. We troffen de vorige correspondent onbezorgd aan met haar collega aan het kletsen. En de twist: 20 minuten later ontvingen we eindelijk onze drankjes, met name een Pina Colada die eruitzag als een Tiramisu en waarin een grote reep kaneel was verwerkt (in godsnaam, Google gewoon "Pina Colada-recept" en volg de stappen, het is niet zo moeilijk). Het was echter op de een of andere manier onmogelijk om die bestelling op de kamer te plaatsen (waarschijnlijk omdat we ons landgoed tijdens het inchecken niet aan het hotel hadden verpand), dus moesten we onmiddellijk betalen. Maar vanwege de wet van Murphy heeft de server het bedrag verkeerd ingetypt en me gewoon centen gefactureerd in plaats van gewone reals. Als gevolg hiervan moesten we wachten tot hij moeilijke berekeningen op zijn polshorloge maakte (ja, dat gebeurde) en een tweede keer betaalde (inclusief de bijbehorende creditcardkosten natuurlijk) . Om dit avontuur te beëindigen, slaagde hij erin om het bonnetje te laten vallen, zodat we het moesten ophalen terwijl hij nonchalant terugliep naar de lift. Kortom, we zijn erg dankbaar dat we er maar twee nachten hebben doorgebracht en dat we goed gehumeurd waren. Dat gezegd hebbende, deze plek blijft een hotel van zeer lage kwaliteit dat zijn klanten te veel in rekening brengt door te proberen - maar jammerlijk te falen - om hoogwaardige hoteldiensten na te bootsen. Helaas zijn sommige oppervlakkige gasten geneigd tot compromissen en zijn ze zeer onder de indruk van lokale statussymbolen zoals zwembaden op een dak. Als gevolg hiervan kunnen ze toegeeflijk zijn aan dat circus. Vermijd die plek - die amper 1 * breekt - koste wat kost. NB: voor de duidelijkheid, de schrijver van deze recensie beheerst het Braziliaans - Portugees volledig. Het was niet eens een taalprobleem. Maar stel je voor dat je alles in het Engels afhandelt.…
Vriendelijk personeel. Mooi zwembad en bar op het dak. Overdekte parkeerplaats. Perfecte locatie in Recreio. Prachtig uitzicht vanuit de kamer met zeezicht. We komen terug Het ontbijt kan natuurlijke sappen en een beter koffiezetapparaat bevatten. De kunstmatige sappen waren verschrikkelijk. Kast schuifdeur heeft onderhoud nodig. Wastafel is verstopt heeft onderhoud nodig.
Het hotel is ideaal gelegen direct aan het strand, maar de kamers hebben betere dagen gekend. De kasten in mijn kamer waren vies en begonnen tekenen van slijtage te vertonen, dat was overal in de kamer zichtbaar. en de badkamer. De kamers met zeezicht hebben een prachtig uitzicht op de oceaan, maar mijn kamer was voor mij geboekt en ik kreeg een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed dat geen ruimte liet om door de kamer te bewegen, ze leken verrast toen ik hen vroeg om het eenpersoonsbed te verwijderen omdat ik een queensize bed had geboekt en geen driepersoonskamer. . Het personeel was altijd behulpzaam en beleefd, maar het hotel heeft veel werk nodig om het terug te brengen naar de standaard die het was toen het voor het eerst werd geopend.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding