De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke hotel in Salvador hoeft niet lang te duren. Welkom bij Golden Tulip Salvador, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Golden Tulip Salvador ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Sao Lazaro and Sao Roque church (2,7 km) en Morro do Cristo (3,0 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Salvador verkennen.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Het hotel biedt een 24 uursreceptie, een conciërge en roomservice aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.
Ga tijdens je bezoek naar een van de Italiaanse restaurants, waaronder Pasta em Casa, Restaurante Larriquerri en Isola dei Sapori Cucina Italiana. Ze liggen allemaal in de buurt van Golden Tulip Salvador.
Salvador staat ook bekend om een aantal geweldige monumenten, waaronder Elevator Lacerda, Monumento da Cruz Caída en Colina de Cristo, die in de buurt van Golden Tulip Salvador liggen.
Golden Tulip Salvador heet je graag welkom in Salvador!
De kamers en openbare ruimtes zijn opgeknapt sinds het hotel zich bij Accor aansloot. Er is echter iets mis met de badkamer, het ruikt de hele tijd naar riolering, het komt de slaapkamers binnen, walgelijk! Ontbijt was geweldig, kwaliteit van het eten en de service.
Zonder twijfel een van de slechtste hotelovernachtingen die ik in een heel, heel lange tijd heb gehad. In het beste geval is dit een driesterrenhotel - als je kijkt naar de kamers en voorzieningen. Servicenormen zijn aan de onderkant van twee sterren (dit is genereus). Inchecken duurde minstens 20 minuten, en ondanks dat ik maanden van tevoren had geboekt, kreeg ik een van de slechtste kamers in het hotel toegewezen. Ik kreeg uiteindelijk een andere kamer toegewezen (na meerdere verzoeken bij de incheckbalie). De tweede kamer was heel iets beter - hoewel de standaard veel meer Ibis is dan Novotel. De douche lekte, net als de airconditioning, die nauwelijks werkte. De kamer heeft wel een minibar - waarvan de prijzen gelijk zijn aan daglichtoverval. Desondanks werd ik elke ochtend gestoord door iemand die op mijn deur klopte om te vragen of ik iets had gegeten. Voor die prijzen zou ik dat zeker niet zijn. Het bed is een van de ergste waarin ik in een hotel heb geslapen - er was geen matrasbeschermer of topper - wat voor een hotel dat beweert 4 sterren te zijn, gewoon niet acceptabel is. De matras was als slapen op een rots. De kussens waren ook verschrikkelijk. Kamers vertonen zichtbare tekenen van slijtage en het onderhoud is duidelijk slecht. Het zwembad op het dak is leuk. Het zou nog leuker zijn als ze de moeite zouden nemen om het schoon te maken. Helaas was het niet ongewoon om puin in het zwembad te vinden, en ik vraag me af hoe vaak het wordt onderhouden. Er is hier een bar, hoewel de Caipirinha misschien wel de meest weerzinwekkende is die ik ooit in Brazilië heb gehad - hoe ze dit hebben gedaan, weet ik niet. Het ontbijt is nauwelijks acceptabel en zeer repetitief. Ik zal het gerecht 'kip' dat op een ochtend werd geserveerd nooit vergeten. Het was zo droog dat ik bijna dacht dat ik kauwgom at. Tijdens mijn 21 nachten in het hotel was ik twee keer onwel na het eten van het ontbijt, dus ik twijfel aan de hygiënenormen. Kom hier niet als je een goede nachtrust wilt. Het kan niet worden gegarandeerd. Op een zaterdag werd ik 's ochtends gewekt door ongelooflijk harde knallen. Het hotel was blijkbaar gastheer van een concert op het dak. De gasten waren hier niet van op de hoogte gesteld en de volle muziek was tot 20.00 uur te horen. Ik vind het verbazingwekkend dat dit als acceptabel wordt beschouwd. Ik heb de Accor Platinum-status, wat absoluut niets betekent in dit hotel. Bij het inchecken kreeg ik te horen dat hoewel ze geen beschikbaarheid hadden voor mijn eerste twee nachten, ik hierna een upgrade zou ontvangen. Toen ik twee dagen later naar de incheckbalie ging, kreeg ik te horen dat ik valse informatie had gekregen. Ik moest om de welkomstdrankje-voucher vragen, hoewel dit automatisch zou moeten zijn. De voucher zelf kan slechts voor een zeer beperkt aantal drankjes worden gebruikt - dit is het eerste Novotel waarbij mij een glas wijn is geweigerd. Zelfs een mojito was te veel. Meestal ontvang ik als Platinum-lid een welkomstvoorziening - meestal is dit een soort voedsel, een lokaal geschenk, een fles wijn (of gelijkwaardig). Het is niet verwonderlijk dat er niets werd aangeboden bij Novotel. Ik vroeg hen uiteindelijk of ze de welkomstvoorziening naar mijn kamer konden sturen - dit verzoek werd met veel verwarring beantwoord. Uiteindelijk kreeg ik wat met chocolade omhulde aardbeien - wat leuk was - maar het is niet echt een welkomstgeschenk als je erom moet vragen. Zonder twijfel is het helaas het personeel dat dit hotel in de grootste mate in de steek heeft gelaten, en het spijt me oprecht dat ik dit moet posten. Met uitzondering van een man bij de receptie (die 's nachts leek te werken en ongelooflijk aardig was), behoren ze tot de meest ongeïnteresseerde en moeilijke mensen waarmee ik te maken heb gehad. Basisverzoeken waren voortdurend uitdagend, ze gaven verschillende antwoorden op dezelfde vraag en in sommige gevallen verzinden ze gewoon informatie. Zo kreeg ik na het incident op het dak te horen dat ik die avond mijn geld zou terugkrijgen. Ik heb niet. De meerderheid van het ontbijtpersoneel was meer dan ellendig en zorgde helaas niet voor een goed begin van de ochtend. Ze waren veel meer geïnteresseerd in het proberen alles op te ruimen voordat de ontbijtservice zou eindigen. Ze zouden ook de etiketten verwijderen om te zeggen wat het eten was. De enige uitzondering is het huishoudelijk personeel - dat verreweg de meest aangename mensen in dit hotel waren - ze verdienen het om erkend te worden omdat ze een veel, veel beter serviceniveau bieden dan alle andere teams. Zij waren de enige mensen die glimlachten, en bij het uitchecken bood een van hen me een veilige reis aan en zei dat ze hoopten dat ik van mijn verblijf had genoten - wat meer kan worden gezegd van Bruno bij de receptie. Het hotel heeft zichtbaar beveiligingspersoneel bij de receptie dat heel weinig lijkt te doen - meestal begroetten ze me met een frons, dit is als ze niet werden afgeleid met WhatsApp op hun mobiele telefoons. Basis 4 * voorzieningen zijn niet aanwezig. Ik belde bijvoorbeeld om te vragen of er ijs naar mijn kamer kon worden gestuurd. Ik kreeg te horen dat ik hiervoor 9 BRL zou moeten betalen. Het is de eerste keer dat ik ooit in een Accor-hotel (inclusief Ibis) heb verbleven en te horen kreeg dat ik hiervoor moest betalen. Over het algemeen was de houding heel erg 'je zou dankbaar moeten zijn dat we je hier hebben laten blijven', in plaats van een erkenning dat gasten veel geld betalen voor zo'n voorrecht. Ik geloof niet in het achterlaten van negatieve Tripadvisor-beoordelingen, tenzij ik tijdens mijn verblijf rechtstreeks bij het hotel heb geklaagd en hen de kans heb gegeven om eventuele problemen op te lossen. Ik heb de Accor-klantenservice twee keer gemaild tijdens mijn verblijf en kreeg te horen dat mijn zorgen waren doorgegeven aan de algemeen directeur - niet één keer tijdens het verblijf nam iemand van het management contact met me op, en niet één keer werden mijn zorgen erkend of verholpen. Ik zou niet terugkeren, noch zou ik dit hotel aanraden. Als u Accor-accommodaties in Salvador overweegt, zou ik in plaats daarvan het Mercure Salvador Boulevard aanbevelen - hoewel het niet in Rio Vermelho is, is het serviceniveau en de algemene houding veel, veel beter (het is meestal ook aanzienlijk goedkoper).…
U kunt ruzie maken over Novotel en hun kwaliteiten en tekortkomingen. Waar we niet over kunnen twisten, is de Bahaina-keuken van chef-kok Adriana Fran a. Een kracht om rekening mee te houden. Adriana levert met haar creaties moeiteloos cultuur, traditie en puur plezier. Samen met de charmante aandacht van Liliane wist het restaurant elke avond van ons verblijf indruk op ons te maken. Zijn het niet deze eigenschappen die we moeten behouden?
We hebben doelbewust het Novotel gekozen omdat we in 2 andere accommodaties verbleven voordat we Brazilië bezochten. Het personeel en eten waren uitstekend. Het hotel is vrij nieuw, het uitzicht en de locatie waren geweldig. MAAR, er was schimmel in de douche en onze vloeren werden nooit gedweild. Ik heb geklaagd bij het personeel en liet de huishoudster de vuile douche zien, maar er werd niets gedaan. Het zwembad op het dak moest worden schoongemaakt en twee van de glazen wanden rond het dak waren gebarsten. Al met al heeft dit hotel een betere huishouding nodig.
Een recent 4-daags bezoek aan Salvador bracht me naar dit hotel met de duurste hotelkamer ooit betaald die uitkeek op de parkeerplaats bij de ingang. Het uitzicht vanaf het zwembad op het dak van het hotel was erg goed, maar het zwembadwater kan vaker worden schoongemaakt omdat er stukjes puin ronddreven. Ontbijt was goed en gevarieerd, maar de keuze is vroeg in de ochtend beperkt omdat gerechten tijd nodig hebben om te verschijnen. Hotelpersoneel was vriendelijk en efficiënt. Kamer was comfortabel, maar geen drinkglas - alleen bekers van polystyreen. Ook geen automaten om koude dranken, snacks enz. te kopen, behalve die in de minibar. Algehele indruk was dat de prijs niet overeenkomt met de service en ervaring die door het hotel wordt aangeboden.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding