Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

La Blanche Resort

Opslaan
Bahcelievler Cad 69, Turgutreis 48960 Turkije
Laagste prijzen voor je verblijf
124 US$
Aanbieding bekijken
Hotels.com
Booking.com
124 US$
Aanbieding bekijken
Travelocity124 US$
Expedia.com124 US$
Orbitz.com124 US$
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (2371)
Zwembad en strand (503)
Dineren (194)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 4 van de 56 hotels in Turgutreis
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

La Blanche Resort & Spa is een fantastische keuze voor reizigers in Turgutreis. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, een koelkast en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet bij het resort.

La Blanche Resort biedt conciërge en roomservice aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Als je met de auto naar La Blanche Resort gaat, is gratis parkeren beschikbaar.

Als je trek hebt, ben je bij Yuhi Restaurant en MaNe Bistro Restoran aan het juiste adres. Dit zijn een aantal steakhouse restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt en je vindt verschillende geweldige attracties op loopafstand van La Blanche Resort, waaronder D-Marin Turgutreis (1,5 km) en Turgutreis Merkez Cami (0,4 km).

Veel plezier in Turgutreis!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Oppas
Parkeerplaats
Wifi
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Aerobics
Darten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Nachtclub/dj
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Hammam
Hoofdmassage
Massage
Beautysalon
Stoomcabine
Conciërge
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
Butlerservice
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Veilig
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Russisch, Turks
2.781beoordelingen334vragen en antwoorden72kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.692
  • 649
  • 293
  • 88
  • 59
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Van 20 sept tot 4 okt geweest met ons gezinnetje. Heel fijn hotel op 10 min. wandelen van Turgutreis en +- 30 min rijden van Bodrum. Luchthaven was voor ons met de taxi rechtstreeks klein uurtje rijden. Schoon, goed verzorgd hotel en kamers worden ook goed genoeg schoon gemaakt. Gewoon zoals je gewend bent van zulke hotels; vegen, dweilen, doekje erdoor, schone handdoeken en 3 x per week schoon beddengoed. Familiekamer is ruim en bedden zijn heel fijn. Zwembad afgekoeld t.o.v. zomers door de frissere nachten, maar alsnog prima te doen. Voor de kinderen veel animatie, maar ook zeker voor volwassenen. Groot, leuk animatieteam. Helaas (in naseizoen) geen Nederlanders, maar ze doen hun best engels te spreken. In hotel veel polen, russen en Duitsers, maar ook belgen en nederlanders. Van alles wat. Buffet is uitgebreid en prima, voor ieder wat wils. Er zijn 3 a la carte restaurants, wij hebben van 2 gebruik gemaakt. Vanaf 3 dagen van te voren kun je reserveren en daarvoor moet je op die ochtend wel even op tijd in de rij gaan staan. Reserveren kan vanaf 10 u in de centrale hal. Je kunt niet echt van de kaart kiezen, het zijn vaste menu's, maar de afwisseling met het buffet is leuk. Personeel werkt hard en maakt lange dagen, kunnen niet allemaal engels, maar ook zij doen hun best. Zwembad is schoon en groot, evenals het kinderbad met daarnaast speeltuin en miniclub. Mooi afgeschermd/wat afgelegen van de rest, daardoor overzichtelijk. Kinderzwembad groot gedeelte vd dag in de schaduw, handig in hoogzomer. Strand is fijn, genoeg bedjes, strand loopt langzaam af de zee in en door de golfbrekers is het rustig water. Vanuit het hotel gaat dagelijks een boottocht en deze is erg leuk. Einde seizoen wel rustiger dan hoogseizoen natuurlijk, maar wij zijn zelfs 2 keer gegaan met 2 kindjes (3,5 jr en 6 mnd). Onderweg relaxen, zwemmen, snorkelen, lunchen. Niet via reisorganisatie boeken dus! Dan betaal je zo'n 50 euro pp, nu betaalden wij met ons vieren 50 euro voor de hele dag en vertrokken we direct vanaf het hotel! Geld wisselen is niet het meest voordelige in het hotel, dit kun je beter in Bodrum doen. Tegenover het hotel een klein supermarktje, grotere supermarkt op zo'n 15 minuten lopen. Taxi naar bodrum kost ongeveer 80 a 90 lira enkele rit, zijn vaste prijzen. Laatste dag vlogen wij 's avonds, maar konden we in de spa douchen. Kamer bijboeken was belachelijk duur, 10 euro per uur. Je moet er anders om 12.00 u uit. Koffers kun je kwijt in een luggage room bij de receptie. Kortom, wij hebben een hele fijn relaxte vakantie gehad met onze kindjes en raden dit hotel zeker aan!
Meer lezen
Antwoord van LaBlancheHotel, Guest Relation Manager bij La Blanche Resort
Gereageerd op 3 nov. 2019
Dear "LvdKooi", On behalf of our La Blanche Resort hotel, I wish to express my gratitude for choosing and staying at our hotel. Our hotel is aimed to work with each customer individually, providing all of the amenities and facilities to each visitor. I'm delighted you and your family were able to experience La Blanche Resort Hotel. Thank you too for your lovely comments in relation to the team. I look forward to welcoming you back again soon. Warm regards, Arzu Ataözden Guest Relation Manager
Meer lezen
+1
Om te beginnen, PRACHTIGE ZONSONDERGANGEN..WAUW Fijn dat wij bij aankomst nog even wat konden eten tot 01:00u. Het hotel is redelijk gedateerd, service uitstekend. Personeel vriendelijk en zéér behulpzaam. Eten prima, elke dag gevarieerd . Kamer wel redelijk, slechte matras (voor mij waren de veren voel- en hoorbaar). Badkamer moet gewoon veranderen, een schuifdeur i.p.v. een glazen plaat(je). Heel de badkamer was zeiknat na 1 douchebeurt. Het kon soms rumoerig zijn, zelf een keer gemaakt dat mede hotelgasten om 05:00u naar bed gingen. Dichtvallende deuren waren goed hoorbaar. Een tafeltje en een droogrek op het balkon was fijn geweest. Zwembad was prima, drankjes aan de zwembad waren goed, wij vonden het jammer dat ze geen plastic cups hadden. Qua schoonmaak kon het wel iets beter, haren op de grond lagen er de volgende dag na de schoonmaak nog steeds. Ligging en uitzicht uitstekend!!! Wij hoefden geen handdoek te leggen. Veel Oost-blokkers niet echt last van gehad, alleen af en toe bij het buffet veel opscheppen en dan niet alles opeten. Wij hebben in het hotel een massage geboekt, in 2 woorden: HEERLIJK en ONTSPANNEN!! Nog redelijk veel animatie in het hotel voor het tijd van de seizoen. À la carte vonden wij wat minder. Wij hadden verwacht dat wij van de menukaart zouden kunnen bestellen, dit was helaas niet het geval wij kregen gewoon een menu voorgeschoteld. La Merla was niet "open", maar toch zaten er mensen te eten. Centrum op nog geen 10 minuten lopen Al met al was het een prima vakantie, prijs kwaliteitsverhouding prima
Meer lezen
Antwoord van LaBlancheHotel, Guest Relation Manager bij La Blanche Resort
Gereageerd op 21 okt. 2019
Dear "ES-y-SR", Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. All your your comments and observations were taken to heart and we will try and do better in the future. Best regards, Arzu Ataözden Guest Relation Manager
Meer lezen
+1
Een week volop genieten! Mooi hotel, nette en grote kamer. Ondanks mijn rugproblemen prima geslapen dus bedden prima. Ook het openbare sanitair wordt goed schoongehouden. Het hotel en zwembad met alles er omheen is ook écht zoals op de foto's die je op internet ziet. Heerlijk vonden wij het strand en de zee, en de privacy die dit biedt; alleen toegankelijk voor de hotelgasten. Anders dan wat wij tot dusver - ook heerlijk overigens - in Turkije gewend zijn met brede stranden en aangrenzende hotels. Hier echt 'eigen terrein' en alles goed bereikbaar en overzichtelijk, waardoor het ondanks de omvang toch ook een soort van knus aan doet. Het eten is geweldig; veel keuze, variatie en heerlijk vers. Niet al het personeel spreekt even goed Engels maar is bovenal vooral heel vriendelijk. Het is plaatsje via de aangelegde boulevard langs het strand op loopafstand (max 1 kilometer); een leuk stukje om te wandelen wanneer je bv. 's avonds even even van het complex af wilt. De boottocht die wordt aan geboden hebben we gedaan; niet zoveel belovend als wordt geschetst, maar zeker leuk om er een dagje uit te zijn. Als ik al een 'minpunt' moeten noemen is het dat bij het zwembad de ligbedjes op sommige plekken dicht op elkaar staan waardoor het wat lastiger is te draaien, maar ach op het strand weer helemaal geen probleem dus daar hebben wij vooral onze tijd doorgebracht; heerlijk! La Blanche Resort & Spa heeft aan onze verwachtingen voldaan en wat ons betreft zeer zeker een aanrader!
Meer lezen
Antwoord van LaBlancheHotel, Guest Relation Manager bij La Blanche Resort
Gereageerd op 23 sep. 2019
Dear "Sassey1969", Thank you for choosing the La Blanche Resort for your stay. I sincerely hope that your vacation was very comfortable and supportive of all of your needs. I am so happy to know that you enjoyed your time with us. I look forward to welcoming you back again soon. Best wishes, Arzu Ataözden Guest Relation Manager
Meer lezen
+1
Op het vliegveld werden wij opgehaald door een busje dat ons zou brengen naar het Hotel, La Blanche hotel in het dorpje Turgutreis. Eenmaal aangekomen, hadden wij al het gevoel dat het niet ging om een 5-sterren hotel vanwege de uitstraling. Wij hebben vaker gezeten in 5 sterren hotels en onze eerste indruk was vooral redelijk negatief te noemen. Afijn, wij dachten dat het wel zou meevallen en lieten het ook bij een eerste indruk. Eenmaal aangekomen in de nacht, hadden wij trek in iets om te eten. Alles in het hotel was dicht op het moment dat wij wilden bestellen, dus wilden wij gebruik gaan maken van de roomservice. Ik en het neefje van mijn vriend gingen opzoek naar eten en hadden een kaart gekregen waarop stond wat wij konden bestellen (tegen betaling uiteraard). Wij hebben 3 hamburgers mer friet besteld, dit zou later gebracht worden naar onze kamer. Na wat minuten gewacht te hebben, klopte het personeel van het hotel aan onze deur. Een man stond met het eten voor de deur, waarop wij hem toegang verleenden tot onze kamer. Ik pakte alvast mijn geld om het eten af te rekenen, terwijl mijn vriend en zijn neefje alvast wat van het eten hadden geconsumeerd. De kwaliteit van het eten was niet om over te schrijven! De frietjes waren koud en smaakten naar frietjes die eerder op de dag gebakken waren. De burgers waren verbrand en het brood was hard en ijskoud. De drankjes die wij erbij kregen smaakten totaal niet naar wat wij hadden besteld. Al met al, de eerste indruk die wij hadden begon al redelijk te kloppen. Na dit incident hebben wij de receptie gebeld en medegedeeld dat wij dit niet accepteren en dat wij onze geld terugwillen. Dit hebben wij uiteindelijk ook teruggekregen, met tegenzin van de persoon die ons te woord stond achter de receptie. Helaas moesten wij de nacht doorbrengen op een lege maag, wat natuurlijk frustrerend is als je niks hebt gegeten gedurende de vlucht. Daarna hebben wij de kamer zitten verkennen en kwamen wij achter heel veel dingen die niet klopten en totaal niet 5-sterrenwaardig waren. Een aantal zaken die volgens ons onacceptabel waren: - De douchekop was verroest - de kraan die bewoog heen en weer, hij was stuk en er kwam weinig water uit - de koelkast koelde de drankjes niet, wij konden dus onze eigen drankjes nooit ergens stallen - de koelkast bevatte plekken met schade - de vloer bevatte vlekken en was niet schoon bij aankomst -de muren die heel erg dun waren waardoor wij onze buren konden horen snurken - bed wat kraakte (ging om het bed voor 2) Wij hebben een andere kamer gekregen nadat wij hierover hebben geklaagd. De kamer betrof weliswaar niet dezelfde mankementen, maar ook hier waren er minpunten zoals de badkamerdeur die niet goed sloot. Deze moest met excessieve kracht dichtgemaakt worden, anders kon de deur niet sluiten. Ook was de douche niet zo fijn, omdat deze wisselde van warm naar extreme koud of warm water. Dit maakte het niet prettig om te douchen, aangezien wij soms een branderig gevoel overhielden na het douchen. Ook zat der schimmel tussen de voegen. Het eten van het hotel was ook niet 5-sterrenwaardig. Wij hebben de resterende dagen buiten zitten eten, omdat het eten gewoon niet lekker was. Personeel was overigens wel aardig, maar wij hadden soms ook het gevoel bij sommige personeelsleden dat zij ons niet wilden helpen. Een voorbeeld hiervan was bij de bingo-avond aan het water. Wij schoven aan op het moment dat alles afgerond werd en wilden nog wat drinken met zn allen. Nadat wij dit hadden gevraagd, werd ons vriendelijk verteld dat de bar dicht was, waarvoor wij begrip hadden aangezien wij zelf laat aankwamen. Helaas moesten wij toezien dat andere mensen wel terecht konden bij het personeel van de bar voor een drankje. Wij voelden ons hiermee benadeeld en totaal niet serieus genomen. Al met al, een 5 sterrenhotel wat wij hebben ervaren in verschillende landen is niet te vergelijken met dit hotel. Alles is slecht geregeld en totaal niet 5-sterren waardig. wij hebben de slechtste vakantie ooit meegemaakt. Dit hotel moet opnieuw gekeurd worden en er dient gekeken te worden naar deze punten. De service en het eten, maar ook de accomodaties, zijn echt heel erg slecht.
Meer lezen
Antwoord van LaBlancheHotel, Guest Relation Manager bij La Blanche Resort
Gereageerd op 15 sep. 2019
Dear "Sabrina K", Thank you for your feedback. Truly, I am stunned to see a review like this. That is certainly not the kind of service La Blanche Resort is known for and it is disappointing to hear this kind of negative feedback. I would certainly like to further discuss your experience with us. If you would be so kind to provide us with a direct contact number or email; so we may speak with you further on. Best regards, Arzu Ataözden Guest Relation Manager
Meer lezen
+1
Dit resort had echt subliem eten. Zelfs vergelijkbaar met 6-sterren resort. De kamer was erg ruim en fijn ingedeeld. Door de afscheiding hadden de kinderen en ik een aparte ruimte. Minpunt was de badkamer die totaal niet in verhouding stond met de luxe die de kamer bood. Klein, oud, een douche met een roestige klapstoel tegen de muur, die steeds de hele badkamer onder water zette en waar niks aan kon worden gedaan. Het schoonmaken van de kamer kon ook zeker beter. Wel elke dag fris en schoon linnen. Het personeel was uiterst vriendelijk en gaf een uitstekende service. Het hotel zelf was super gelegen. We konden wandelend naar de markt, die toch echt een bezoek waard is! Ook wandelend langs de boulevard om zo bij de winkeltjes te komen was erg aangenaam. Er was een eigen privestrand wat ook heel mooi was en een luxe aanbood met allerlei watersporten daar net buiten. Het animatieteam van het hotel was fantastisch en er werd veel georganiseerd, jammer dat het Tui- team daar eigenlijk niet bij aansloot. Elke avond een topshow, wat dat betreft complimenten! Al met al was het zeker een aanrader om met kinderen naar toe te gaan.
Meer lezen
Antwoord van LaBlancheHotel, Guest Relation Manager bij La Blanche Resort
Gereageerd op 7 aug. 2019
Dear ''GuduleK", Thank you for staying with us and for your review of our hotel. I am very pleased to learn of your great satisfaction while staying with us. We are truly happy to have been of service to you and certainly look forward to welcoming you back to La Blanche Resort in the future. With my best regards, Arzu Ataözden Guest Relation Manager
Meer lezen
PRIJSKLASSE
103 US$ - 290 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
la blanche hotel turgutreis, la blanche resort and spa, la blanche turgutreis
LOCATIE
TurkijeTurkse Egeïsche kustMugla ProvincieBodrum schiereilandTurgutreis
AANTAL KAMERS
362
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over La Blanche Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van La Blanche Resort?
Attracties in de buurt zijn Turgutreis Bazaar (0,8 mijl), The Red Lion Bar (0,8 mijl) en Paddys Irish Bar (0,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van La Blanche Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, inclusief ontbijt en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij La Blanche Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij La Blanche Resort?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij La Blanche Resort?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van La Blanche Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Uncle's Restaurant, Cool Breeze Restaurant en Nazar.
Zijn er sportvoorzieningen bij La Blanche Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft La Blanche Resort een luchthavenshuttle?
Ja, La Blanche Resort heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt La Blanche Resort in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,9 mijl vanaf het centrum van Turgutreis.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij La Blanche Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt La Blanche Resort zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.