Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts
Kaynar Street No.15, Torba 48420 Turkije
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(635)635
Kamer en suite (101)
Video's (3)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 370 per nacht, 15/10 - 16/10
€ 420
per nacht
€ 345
per nacht
€ 270
per nacht
okt
nov
15 okt
Vandaag
17 okt
19 okt
21 okt
23 okt
25 okt
27 okt
29 okt
31 okt
2 nov
4 nov
6 nov
8 nov
10 nov
12 nov
14 nov
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
5,0
Nr. 3 van de 30 hotels in TorbaLocatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Romantisch
Luxe
Gesproken talen
Engels, Russisch, Turks
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Boten
Kinderzwembad
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Parkeerservice
Wifi
Yogalessen
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Personal trainer
Sauna
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Zwembad met uitzicht
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Privézwembad
Bar/lounge
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Gratis welkomstdrankje
Eetgelegenheid buiten
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Dakterras met bar
Tennisbaan
Vissen
Tafeltennis
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Taxiservice
Vergaderruimtes
Spa
Bodywrap
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetenbad
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Handmassage
Hoofdmassage
Make-upservice
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
Beautysalon
Stoomcabine
Harsservice
Dakterras
24 uur per dag beveiliging
BBQ-voorzieningen
Opslag van bagage
Conciërge
Klamboe
Rookvrij hotel
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
Butlerservice
Ziekenboeg
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Airconditioning
Extra badkamer
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Cocina pequeña
Bad/douche
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Apart eetgedeelte
Aparte woonkamer
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Wekservice/wekker
Magnetron
Minibar
Koelkast
Fornuis
Waterkoker
Keukengerei
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Locatie
Routebeschrijving
Aanbevolen auto mee te nemen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 36 van 100
36
835 restaurants
binnen 10 kilometer
210beoordelingen4vragen en antwoorden0kamertips
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 197
- 2
- 6
- 1
- 4
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
We hadden een zeer aangenaam en aangenaam verblijf in het resort. De faciliteiten en infrastructuur waren geweldig en bevorderlijk voor een ontspannen vakantie. Het restaurant personeel, waaronder Bugra, Enes Yalcinday en Jinnat, was erg warm, gastvrij en behulpzaam. Het resort gelooft duidelijk in het bieden van een onvergetelijke ervaring voor haar gasten, zoals geïllustreerd door de responsiviteit van de front office, waaronder Turkan. Dank u voor een heerlijk verblijf.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Een geweldige vakantie, adembenemend uitzicht, heerlijk ontbijt (alles is super vers) uitstekende service en ruime villa met privé zwembad. Speciale dank aan Enis en Bugra en het geweldige restaurant team. Ook speciale dank aan de huishoudelijke dames. We zullen zeker snel terugkomen.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: There are different beaches in the hotel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Ik had het genoegen om twee weken door te brengen in Susona Bodrum, en het was echt geweldig. Vanaf het moment dat ik mijn reservering maakte, nam het hotelpersoneel contact op om alle nodige informatie te verstrekken over de faciliteiten en openingstijden. Ze regelden een comfortabele transfer van en naar het hotel, precies zoals ik had gevraagd.
Bij aankomst begroette de conciërge me hartelijk, opende de autodeur en begeleidde me naar de zonovergoten lobby, waar de heerlijke geur van mandarijnen de lucht vulde. Ik had een deluxe kamer geboekt met een eigen terras, maar het voelde alsof ik een heel huis voor mezelf had. De kamer was ongelooflijk ruim en onberispelijk netjes.
Het hotelpersoneel was uitzonderlijk gastvrij, waardoor ik me welkom en gewaardeerd voelde tijdens mijn verblijf. Tijdens het ontbijt adviseerden ze de beste tafels en gerechten afgestemd op mijn voorkeuren. Mevrouw Turkan, de Guest Relations Manager, checkte vaak in tijdens het ontbijt, snel en vrolijk ingaand op al mijn verzoeken. Haar persoonlijke touch werd zeer gewaardeerd.
Ik had ook het genoegen om te spreken met de heer Baris, de Front Office Manager, die een prachtige plek voor het diner buiten het hotel aanbevolen. De conciërge en bellboy team waren altijd in de buurt, en ik heb genoten van elk praatje met hen. De receptie agenten waren beleefd en professioneel, met speciale dank aan Emre voor zijn expertise in het regelen van verschillende programma's buiten het hotel, Selen voor haar vriendelijkheid en positieve houding, en Uras voor het afhandelen van mijn cheque - uit en het vereffenen van de rekening snel.
Ik beveel dineren in Malva, een Michelin gids restaurant. Het professionele team legde alles uit over elk gerecht en deelde boeiende verhalen over hoe de chefs ze maakten.
Ik zal nooit de beste vakantie van mijn leven vergeten. Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. Ik neem geen afscheid; ik zeg "Görüşürüz" – tot ziens!
Bij aankomst begroette de conciërge me hartelijk, opende de autodeur en begeleidde me naar de zonovergoten lobby, waar de heerlijke geur van mandarijnen de lucht vulde. Ik had een deluxe kamer geboekt met een eigen terras, maar het voelde alsof ik een heel huis voor mezelf had. De kamer was ongelooflijk ruim en onberispelijk netjes.
Het hotelpersoneel was uitzonderlijk gastvrij, waardoor ik me welkom en gewaardeerd voelde tijdens mijn verblijf. Tijdens het ontbijt adviseerden ze de beste tafels en gerechten afgestemd op mijn voorkeuren. Mevrouw Turkan, de Guest Relations Manager, checkte vaak in tijdens het ontbijt, snel en vrolijk ingaand op al mijn verzoeken. Haar persoonlijke touch werd zeer gewaardeerd.
Ik had ook het genoegen om te spreken met de heer Baris, de Front Office Manager, die een prachtige plek voor het diner buiten het hotel aanbevolen. De conciërge en bellboy team waren altijd in de buurt, en ik heb genoten van elk praatje met hen. De receptie agenten waren beleefd en professioneel, met speciale dank aan Emre voor zijn expertise in het regelen van verschillende programma's buiten het hotel, Selen voor haar vriendelijkheid en positieve houding, en Uras voor het afhandelen van mijn cheque - uit en het vereffenen van de rekening snel.
Ik beveel dineren in Malva, een Michelin gids restaurant. Het professionele team legde alles uit over elk gerecht en deelde boeiende verhalen over hoe de chefs ze maakten.
Ik zal nooit de beste vakantie van mijn leven vergeten. Dankjewel voor het doorgeven van een wijziging. Ik neem geen afscheid; ik zeg "Görüşürüz" – tot ziens!
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht alleen
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Gelegen in het noordelijke deel van Bodrum, heeft Susona zeker de lat hoger gelegd voor resorts in dit gebied met een adembenemend uitzicht op zonsondergang / zonsopgang.
Het was uit eerste bezoek aan Bodrum, dus de benchmark was eerdere verblijven in Oludeniz.
We zouden het resort zeker aanraden aan iedereen met geen tweede gedachten.
We moesten onze route aanpassen in de stad op basis van faciliteiten aangeboden door het resort (strandclubs).
Gemakkelijke toegang in en uit het resort maakte het gemakkelijk om de stad te verkennen. Taxi's zijn altijd beschikbaar op afroep.
Turkan de GR Manager en het resort team doen zijn geweldig werk het verhogen van de lat voor de gast service.
Shoutout naar Meryem, Mirai bij Ezi restaurant, Tuche bij Frankie beach club, Yousef bij de receptie voor hun uitstekende service en toewijding.
We zouden zeker terugkomen voor een ander bezoek.
Het was uit eerste bezoek aan Bodrum, dus de benchmark was eerdere verblijven in Oludeniz.
We zouden het resort zeker aanraden aan iedereen met geen tweede gedachten.
We moesten onze route aanpassen in de stad op basis van faciliteiten aangeboden door het resort (strandclubs).
Gemakkelijke toegang in en uit het resort maakte het gemakkelijk om de stad te verkennen. Taxi's zijn altijd beschikbaar op afroep.
Turkan de GR Manager en het resort team doen zijn geweldig werk het verhogen van de lat voor de gast service.
Shoutout naar Meryem, Mirai bij Ezi restaurant, Tuche bij Frankie beach club, Yousef bij de receptie voor hun uitstekende service en toewijding.
We zouden zeker terugkomen voor een ander bezoek.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Ik ben sinds 2020 nu ongeveer 3 keer met mijn vrouw in Susona geweest. We bezochten het voor de eerste keer in 2021 om ons jubileum te vieren en voor het laatst in juni 2024. Over het algemeen zou ik zeggen dat de service bij susona bergafwaarts is vergeleken met onze eerdere bezoeken.
Susona heeft een prachtige locatie en een strand waar u kunt zwemmen. Woning kan nu in aanmerking komen voor een borderline 5* gezien de service en de ervaring van het personeel.
Het hotelpersoneel is grotendeels nieuw en het duurde ongeveer 35 minuten om ons in te checken. Eerder begroette het personeel u toen u het hotel bereikte en heeft niet noodzakelijkerwijs dezelfde passie en ervaring, mogelijk stagiaires.
De huishoud- en roomservice hebben 2 tot 3 herinneringen nodig om de boodschap door te geven en gebruik te maken van de vereiste service.
Er is nog steeds wat oud personeel aanwezig, zoals de conciërge, en ze zijn erg behulpzaam bij het suggereren en aanbevelen van plaatsen in de omgeving. Weinigen bij de conciërge zijn een alwetende bodrumexpert en helpen waar nodig.
In onze kamer was de kastdeur kapot en zou bijna op ons gevallen zijn, we moesten er 2 keer aan herinneren om het opgelost te krijgen. Over het algemeen worden dergelijke incidenten in 5*-hotels zeer serieus genomen. Yasmine, voormalig gastrelatiemanager, zou dergelijke incidenten persoonlijk controleren en ervoor zorgen dat de klanten zich op hun gemak voelen.
Het ontbijtmenu is uitgebreid, maar slechts één of twee personen spreken Engels en begrijpen de bestelling echt. Het duurt 1 - 2 keer om de vereiste bestelling te krijgen.
Frankie Beach was vroeger een plek om te zijn, maar nu zijn de muziek en de manager alleen maar bezorgd over hoe ze klanten meer kunnen laten uitgeven zonder naar details te hoeven luisteren, de klantenservice staat op de achterbank voor het personeel.
Bodrum is prachtig en een vaste plek voor ons om te bezoeken, maar na deze ervaring zal ik mogelijk een ander hotel moeten kiezen voor komende bezoeken. Ik zou niet meer dan 3 * beoordelen voor service voor een 5 * accommodatie.
Susona heeft een prachtige locatie en een strand waar u kunt zwemmen. Woning kan nu in aanmerking komen voor een borderline 5* gezien de service en de ervaring van het personeel.
Het hotelpersoneel is grotendeels nieuw en het duurde ongeveer 35 minuten om ons in te checken. Eerder begroette het personeel u toen u het hotel bereikte en heeft niet noodzakelijkerwijs dezelfde passie en ervaring, mogelijk stagiaires.
De huishoud- en roomservice hebben 2 tot 3 herinneringen nodig om de boodschap door te geven en gebruik te maken van de vereiste service.
Er is nog steeds wat oud personeel aanwezig, zoals de conciërge, en ze zijn erg behulpzaam bij het suggereren en aanbevelen van plaatsen in de omgeving. Weinigen bij de conciërge zijn een alwetende bodrumexpert en helpen waar nodig.
In onze kamer was de kastdeur kapot en zou bijna op ons gevallen zijn, we moesten er 2 keer aan herinneren om het opgelost te krijgen. Over het algemeen worden dergelijke incidenten in 5*-hotels zeer serieus genomen. Yasmine, voormalig gastrelatiemanager, zou dergelijke incidenten persoonlijk controleren en ervoor zorgen dat de klanten zich op hun gemak voelen.
Het ontbijtmenu is uitgebreid, maar slechts één of twee personen spreken Engels en begrijpen de bestelling echt. Het duurt 1 - 2 keer om de vereiste bestelling te krijgen.
Frankie Beach was vroeger een plek om te zijn, maar nu zijn de muziek en de manager alleen maar bezorgd over hoe ze klanten meer kunnen laten uitgeven zonder naar details te hoeven luisteren, de klantenservice staat op de achterbank voor het personeel.
Bodrum is prachtig en een vaste plek voor ons om te bezoeken, maar na deze ervaring zal ik mogelijk een ander hotel moeten kiezen voor komende bezoeken. Ik zou niet meer dan 3 * beoordelen voor service voor een 5 * accommodatie.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Avoid this hotel if you looking for a real 5* experience.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
PRIJSKLASSE
€ 296 - € 400 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
TurkijeTurkse Egeïsche kustMugla ProvincieBodrum schiereilandTorba
AANTAL KAMERS
70
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingSUSONA BODRUM, LXR HOTELS & RESORTS (Torba, Turkije) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts?
Attracties in de buurt zijn Zeki Müren Sanat Müzesi (7,1 mijl), Bodrum Castle (7,4 mijl) en Bodrum Museum van Onderwater Archeologie (7,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, dakterras met bar en gratis wifi.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, minibar en airconditioning.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, dakterras met bar en inclusief ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts?
Ja, gratis parkeren en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Sultan Bahçe Restaurant, Dinç Restaurant Cafe&Bar en Tinto Pizzeria.
Zijn er sportvoorzieningen bij Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van Susona Bodrum, LXR Hotels & Resorts?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, russisch en turks.
Is dat nog niet genoeg?