Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Noble Hotel

No.334 East Main Street, Beilin District, Xi'an 710001 China
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
93 US$
82 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 11 US$
Gratis annuleren tot 19/10/19
Travelocity
93 US$
82 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 11 US$
Gratis annuleren tot 26/10/19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
93 US$
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com82 US$
Hotels.com82 US$
Agoda.com82 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (523)
Kamer en suite (175)
Dineren (62)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Middenklasse
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Spa
Gratis internet
Wifi
Internet
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Feestzaal
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Conciërge
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
1.191beoordelingen26vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 303
  • 524
  • 161
  • 62
  • 15
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
+1
Verbleven in Grand Noble Hotel Xian, onderdeel van een China reis, door onze organisator geboekt. Groot en goed voorzien hotel, met uitstekende kamers, van alle gemakken voorzien en voldoende ruim. Bedden groot en comfortabel. Uitgebreid westers en Aziatisch ontbijtbuffet. Ruime en luxueus aanziende lobby, prima wifi in heel het hotel.
Meer lezen
Wij verbleven 5 nachten in dit (volgens Booking.com) vijfsterrenhotel dat slechts een viersterrenhotel bleek te zijn bij aankomst. De kamers zijn mooi en proper (op enkele haren na die ik wegspoelde uit het bad), indien gewenst kan er alle dagen vers linnen verkregen worden. De bar is in orde en het eten in het Yummie Café is van goede kwaliteit. Ook de wellness is in orde (goede massages tegen een schappelijke prijs). MAAR: 1. Het internet is enkel beschikbaar in de bar/lobby en werkte bovendien zeer slecht. Wanneer wij vroegen naar de oorzaak hiervan of om het probleem te verhelpen werd ons gezegd dat ze er niets konden aan doen. (service?) 2. Het personeel is onbekwaam om in dit hotel te werken. Negen op de tien werknemers praat GEEN Engels, terwijl dat hier naar onze mening 3/4 van de gasten buitenlands was (en dus Engels sprak). Dit MOET echt veranderen. Communiceren is daardoor vermoeiend en lastig. Verder is het personeel incompetent en duidelijk (on-/te weinig) geschoold. Een glas wijn inschenken bleek een ganse opgave te zijn. Het ontbreekt hen duidelijk ook aan interesse. 3. Het ontbijtbuffet is lekker maar enorm gebaseerd op de Aziatische cultuur, terwijl er zoveel buitenlandse gasten zijn. De ontbijtruimte is veel TE KLEIN waardoor er telkens moet gezocht en gezocht worden alvorens er een tafel vrij komt. Eens je een tafeltje gevonden hebt, kan je vaak lang wachten vooraleer het afgekuist en terug ingedekt wordt. (wetende dat er 15 man personeel rondloopt in de ontbijtruimte). De koffie is percolatorkoffie en is NIET te drinken!! 4. Het Aziatisch avondbuffet stelt niet veel voor. Er worden zeevruchten van zeer lage kwaliteit geserveerd, alsook hebben wij problemen ondervonden met de temperaturen. Alle warme gerechten waren koud, als wij dan vroegen om het bij te warmen kwam ons bord rechtstreeks uit de microgolfoven. In het hotel is er een patisserieshop, niet verkochten taarten worden gedegradeerd naar het buffet, het oogt allemaal zeer mooi, smaak 0. De dranken die inclusief zijn bij dit buffet zijn frisdranken en Aziatisch 'flut'bier waar je in 1 keer 1 liter van krijgt. Hier wordt WEL een koffie van een machine aangeboden. 5. De douchekop is dringend aan vervanging toe! En je bent genoodzaakt de waterafvoer open te plaatsen of de volledige badkamer staat onder water. Wij hebben dit zelf opgeruimd om ons de moeilijke explicatie van het probleem met de receptie te besparen. 6. Bij het uitchecken werd plots mijn Visakaart gevraagd (terwijl ik alles de avond voordien betaald had). De receptioniste annuleerde 3000 yuan via mijn Visa (dat is toch hetgeen wij ervan begrepen hebben). Wij stelden verder geen vragen want een Engelse uitleg was onmogelijk. Bij de boarding van onze vlucht naar Shanghai werden we plots tegengehouden door iemand van het hotel met politieagenten erbij. Er werd mij een telefoon doorgeschakeld van het hotel en er probeerde iemand in gebrekkig Engels het probleem uit te leggen. Blijkbaar had ik niet alles betaald, terwijl ik 100% zeker weet correct betaald te hebben. Ik werd kwaad en haakte in. Dit kan NIET zijn! Nadien werd ik enkele uren later opgebeld om te zeggen dat de receptioniste een fout gemaakt had waardoor mijn volledig betaald bedrag kwijtgescholden was. Ik heb hiervoor verschillende keren (volledig op mijn kosten) moeten telefoneren naar mijn bank en naar het hotel vanuit mijn volgende bestemming. Compensatie zullen wij wellicht niet moeten verwachten. Wij spendeerden veel tijd in het hotel, fijne tijd, en gelukkig zijn we zelf jong en kunnen we veel aanvaarden. Zelf zijn wij horecamensen en kennen wij de branche zeer goed, goed genoeg om te beseffen dat het grote probleem start bij het management.  Jammer, ik kan hierdoor dit hotel niet aanraden.
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Goed ontbijt en comfortabele bedden. WIFI werkte een beetje. Nabij winkels. De enige klacht was dat de wastafel bijna in de slaapkamer was. dus als iemand het bassin 's nachts gebruikt, zou het anderen in de kamer slapen storen. Het was de enige fout met de kamer. Alles was erg schoon.
Meer lezen
Zoals bijna iedereen in dit hotel heb ik het ervaren als onderdeel van een reisgroep. De locatie is uitstekend omdat het op loopafstand van een aantal zeer goede restaurants, historische bezienswaardigheden en een overvloed aan winkelmogelijkheden ligt. De grote kamers waren een beetje gedateerd, maar zeer comfortabel met een zeer mooi bed en een zithoek. We hebben genoten van de zeer sociale lobbybar en het ontbijt was voorstad met een grote selectie westerse en internationale gerechten. Omdat iedereen naar geplande tourbussen snelt, kan het een uitdaging zijn om een tafel te vinden.
Meer lezen
Verbleef hier voor 2 nachten. Goed hotel Check-in proces was efficiënt en service was zeer goed. Engels werd goed gesproken. Niet genomen om de indeling van de kamer. Men kwam de kamer binnen naar een open badkamer / toiletruimte, een aparte slaapkamer met een spiegelwand voor de wastafel. grootte van de kamer was goed. Ontbijt was zeer goed en het personeel zeer efficiënt. Het hotel was in een goede locatie en rondlopen naar de verschillende toeristische locaties was erg goed. Veel winkelcentra in de omgeving!
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
55 US$ - 133 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
royal garden xi an
LOCATIE
ChinaShaanxiXi'an
AANTAL KAMERS
428
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding