Het hotel was heel proper, de lakens en het bed waren altijd in orde. Alle werknemers waren heel beleefden heel vriendelijk. Met een hele grote buffet met heerlijk eten.Super veel activiteiten, er was zeel veel te doen je kan je daar niet vervelen!!! onvergetelijke vakantie.
Vanaf het eerste moment in de watten gelegd. Bij aankomst een upgrade gekregen van 3 prestige rooms naar een Villa, propere en grote kamers, service gedurende heel de dag kan niet beter, heel vriendelijk personeel, veel leuke activiteiten die gratis waren, ... Hebben super hard genoten van de vakantie, mede door het goede personeel en in het bijzonder door Kailash, de buggyrijder die ons op elke moment van de dag kwam halen en wegdoen en ons heel vaak heeft laten lachen en veel heeft gedaan voor ons, merci!
Na 23 jaar nog eens teruggekeerd naar het mooie Mauritius. Deze keer was de keuze gevallen op het Constance Belle Mare Hotel. Alles piekfijn in orde. Alles is heel netjes. Enorm vriendelijk en behulpzaam personeel. Er zou wel wat meer variatie in het avondlijk buffet mogen gestoken worden. Verder is de Whisper Pool een winner voor ons (buiten de keren dat andere gasten de restricties niet volgen maar dit terzijde) Aanrader.
Wat een heerlijk hotel Bij binnenkomst ben je al direct overrompeld van dit hotel. Wat mooi en wat een gastvrijheid. De gastvrijheid en de vriendelijkheid van alle mensen bleef de hele week. Niets was teveel. De kamers (suites) waren schoon en met veel ruimte. Het eten was van bijzonder goede kwaliteit. Het is echt een aanrader om ook naar de restaurants te gaan. Ik merk dat ik in superlatieven spreek maar zo voelt het echt. Een hotel om zeker nog een keer heen te gaan.
Prachtige lokatie , een uur rijden vanaf de luchthaven ! Vriendelijk personeel, schone kamers, uitgebreid buffet, mooie omgeving.. Nadelen; buffet is alleen bij ontbijt en diner, lunch is toeslag a la carte. Koffie (Nespresso) op de kamer wordt in rekening gebracht. Voor deze prijzen die er gerekend worden is dit allemyaal een beetje belachelijk. Vergelijk het met een cruise en je hebt meer value for money op een cruise , waar het allemaal all inclusief is. Dat je voor de drank moet betalen oké maar koffie op je kamer in rekening brengen is wel erg krenterig.. Hygiëne in het restaurant viel tegen aangezien ik bij het buffet een kakkerlak zag opstijgen uit het eten vandaan... Daarnaast hebben we nog een ongenodigde gast (kakkerlak) bij ons aan(op) tafel gehad waar we zaten te eten! Dit kan en zou nooit mogen gebeuren in een resort van dit kaliber en prijs niveau! Strand wordt netjes bijgehouden, echter is het niet het fijne (poeder/koraalzand ) wat je zou verwachten maar is het grover zand. Al met al was het in onze periode (kerst/oud en nieuw) belachelijk duur voor hetgeen wat je ervan zou verwachten. De kamers zijn netjes en worden elke dag keurig schoongemaakt, echter was de minibar (koelkast ) op een dag heel de dag open blijven staan.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding