Op zoek naar een accommodatie in Avanos? Dan kun je terecht bij DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia, een rustig hotel waarmee Avanos aan je voeten ligt.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, airconditioning en minibar, en maak gebruik van gratis wifi bij DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia.
Het hotel heeft roomservice en conciërge. Daarnaast biedt DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.
DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia ligt dichtbij OtantikShop (1,5 km), een populaire bezienswaardigheid in Avanos. Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Ga tijdens je bezoek naar een van de visrestaurants, waaronder Sur Balik Avanos, Morfoz Balık Restaurant en Murat Balik. Ze liggen allemaal in de buurt van DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar populaire attracties gaat, zoals Chez Galip (0,3 km) en Bazaar 54 (1,8 km). Ze liggen allemaal op loopafstand van het hotel.
DoubleTree by Hilton Avanos - Cappadocia is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Avanos te ontdekken.
Het DoubleTree by Hilton Avanos hotel cappadocia, in dit hotel lacht iedereen, De receptie van de reserveringsmanager was snel, het ontbijtrestaurant was schoon. 's Avonds of op elk moment kunt u thee of koffie drinken in de hoteltuin, Avanos Hotel - Cappadocië, ongeveer 2 km van het centrum. Buiten het hotel kun je het landschap zien, de kamers zijn klein met alle voorzieningen, er is een buitenzwembad in het midden van de hoteltuin. Bedankt aan al het hotelpersoneel
Verbleef hier voor 2 nachten in juni. Onze kamer keek uit op het buitenzwembad en het was duidelijk dat er over het ontwerp nagedacht was. Kluis op de kamer, goede wifi, rustig en schoon. Voelde me Covid-veilig. Een groot pluspunt wat betreft aandacht voor detail. Keramische mokken in plaats van papieren bekers in de kamer. Een stekker in de gootsteen enz enz. Waar we een beetje moeite mee hadden in dit hotel was in de ontbijt / eetruimte. Een aantal medewerkers sprak geen Engels en verstond het bijvoorbeeld niet. . . Graag een glas witte wijn. . . . . De indruk was dat ze een paar lessen Engels nodig hadden en een paar ervaren obers om over hen te waken en hen de kneepjes van het vak te leren. We zouden zeker overwegen om hier weer te verblijven.
Dubbele boom in Cappadocië Turkije was niet schoon. De service was verschrikkelijk. Niemand maakte de kamer schoon en ik moest naar de gangen om een kar te vinden en een handdoek te halen. De telefoon in de kamer werkte niet. Airconditioning werkte niet. Het was over het algemeen een slechte ervaring. De restaurantmanager was zonder reden erg onbeleefd. Ze rekenden 4 keer meer dan welk restaurant van topkwaliteit dan ook, maar de kwaliteit van het eten was verschrikkelijk. Ik wilde gewoon betalen en vertrekken (zonder dat diner te kunnen eten) en hij was aan het screenen dat ik moest betalen bij de receptie van het hotel.
Verbleef hier en was aan het dineren toen het personeel in het restaurant de hele tijd tegen ons schreeuwde omdat hij dacht dat we op de verkeerde groepstafel zaten. Hij klopte ook van buiten op het raam om met me te praten, en toen hij eindelijk besefte dat ik aan de juiste tafel zat, vroeg ik vriendelijk of hij me een verontschuldiging verschuldigd was omdat ik zo onbeleefd was, hij weigerde en ging boos weg. ZO EEN SCHAAMTE VOOR EEN GOED HOTEL OM EEN SLECHTE HOUDING PERSONEEL TE HEBBEN! !
Double Tree Hilton Cappadocia overtrof onze verwachtingen tot op zekere hoogte. Sommige recensies waren niet zo goed, maar we namen de kans. De kamers waren comfortabel. Onze kamer had een sterke rookgeur, hoewel er niet-roken staat. De airco's werken niet, en de kamer was erg warm. Checkinn verliep soepel en de receptie was behulpzaam. De dienstdoende manager deed zijn uiterste best om ervoor te zorgen dat we ons op ons gemak voelden. Ontbijtopties waren niet te veel. er was zo brood. Personeel daar was erg onvriendelijk, onbehulpzaam. Ze dienden ons met tegenzin en in een zeer traag tempo. Niemand glimlachte of zorgde ervoor dat we alles hadden. Huur de taxi niet via het hotel, ze hebben ons veel te veel in rekening gebracht, maar er is geen andere manier om een taxi te nemen. Als je het hotel kunt vermijden, doe dat dan liever. Zijkamers hebben een prachtig zicht op de heteluchtballonnen. Overdekt zwembad was erg ontspannend. Een goed verblijf in dit Hilton…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding