Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Tekirova
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Zen Phaselis Princess Resort & Spa

Opslaan
Merkez Mah.139 Sok No 1, Tekirova, Kemer 07995 Turkije
Hotels.com
Trip.com
Expedia.com
Otel.com
Travelocity
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (605)
Zwembad en strand (127)
Kamer en suite (103)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Engels, Russisch, Turks
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Duiken
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Parkeerplaats
Internet
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Recreatieruimte
Tennisbaan
Waterpark
Avondentertainment
Tafeltennis
Nachtclub/dj
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Autohuur
Spa
Hammam
Massage
Beautysalon
Stoomcabine
Opslag van bagage
Wisselkantoor
Winkels
24 uursreceptie
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Zitgedeelte
Telefoon
Minibar
Koelkast
Bad/douche
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
320beoordelingen15vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 69
  • 92
  • 71
  • 36
  • 52
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
+ Uitstekende locatie, mooi uitzicht, hotel is van alle gemakken voorzien, afwisselend amusement. - Net te veel dronken gasten, medewerkers die van alles voor veel te veel geld je aan willen smeren.(Hamam, verse sap, excursies). Verouderde kamers.
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit was de ergste vakantie waar we ooit zijn geweest! ! ! ! ! De hele plaats is het hele gebied Russisch gericht met niet één persoon om Engels te praten! ! ! ! Zelfs om een dag excursie in het hotel te boeken waren er tal van reisvertegenwoordigers die allemaal geen Engels spreken! ! ! Geen borden bij het avondeten om u te vertellen wat u eet geen entertainment in welk Engels dan ook vertaald in vele andere talen maar niet Engels. We zijn erin geslaagd om een boottocht te boeken vanuit het hotel weer NIET gaan we bijna achtergelaten. De dagtrips sightseeing was zinloos, we wisten niet waar we naar keken omdat ze in andere talen geen Engels vertaalden, maar het slechtste deel probeerde in de vooraf gearrangeerde bus terug naar huis te komen! ! ! ! Ze hadden bussen opgesteld om onze boot terug te nemen op de weg daarheen, het was maar een paar mensen, dus we schatten dat het goed zou zijn als we ons zouden herinneren wie we waren! ! ! Nee, elke persoon aan boord van de boot moest tien minuten lopen naar de bussen en er waren ongeveer vijf bussen die we allemaal niet wisten waar we op zaten. We hebben geprobeerd en geprobeerd om de tour rep en de chauffeurs te vragen welke bus we NIET Engels zijn dus we werden letterlijk als vliegen uit de weg geschud! ! ! ! We waren de eerste daar en de laatste stond nog steeds alleen terwijl iedereen in de bussen zat! ! Alleen omdat we een luidruchtige Russische groep uit ons hotel herkenden wisten we welke bus er moest worden aangedaan. De hele plaats is zo frustrerend dat we letterlijk vijftig euro moesten betalen voor een bord garnalen en twee drankjes in het mimosa-café. De weg niet op! ! ! ! We waren gedwongen om te proberen te vinden eten anders waren als het hotel diner gebied ondraaglijk werd we moesten kopen en waren eigenlijk beroofd! ! ! Dit gebeurde een paar keer toen we naar Kemer town gingen. We betaalden slechts zeven euro voor twee drankjes en twee maaltijden om bij ons hotel te zitten, het was vijftig! ! ! ! ! We werden verplaatst naar verschillende kamers drie keer dat we moesten betalen om de kamer te houden alle verschillende prijzen het is allemaal geld geld geld. Airco werkte nooit, de koelkast rook, ik kon doorgaan. We hebben geprobeerd de beat te halen uit een slechte situatie, maar het is van begin tot eind slechter en slechter geworden. we gingen ontspannen en kwamen gestressed thuis. GA NOOIT WANNEER HET ENGELS IS GEÏSOLEERD EN ER IS NIEMAND DAAR U TE HELPEN
Meer lezen
+1
bij onze late aankomst om 4 uur kregen we een kamer die was in een slechte staat stonk naar vochtig en schimmel airco werkte niet een kussen per stuk en vuile lakens dus want we moe was probeerde om te slapen maar om 8 uur ging naar de receptie om klagen en het personeel SPREEKT NIET ENGELS Russisch of Turks alleen wat een grap een dame sprak Engels en vertelde ons dat als ik naar een betere kamer wilde worden verhuisd, het 100 euro zou zijn. We zeiden nee, ze zei hoeveel ik haar dus gaf. 40 erachter gekomen dat ze dit doen voor alle nieuwkomers om geld te verdienen en je af te maken en ik had ze niet moeten betalen, want de kamer waar ze ons in stelden was de kamer die we boekten, het eten is allemaal verzorgd voor russisch geen kinderen menu geen menu of tour informatie, want het is allemaal in de Russische taal alle tekens is in het Russisch, zelfs het personeel van het restaurant spreekt geen Engels, dus als een Engels stel op onze eigen we voelden ons erg geïsoleerd en helemaal niet verwelkomd we klaagden dat het eten was vreselijk en was ontbijt broccoli en spruitjes als ontbijt echt een we aten nauwelijks iets in het restaurant en moesten eten kopen bij de plaatselijke winkel en naar de stad gaan hoewel het all-inclusive was, ze adverteren dat ze 3 restaurants hebben, maar alles wat ze hebben is het buffet en het is maar twee uur open voor diner met honderden russen die voor je duwen en onbeschoft geen rij staan en niet van tafels willen delen, er is een ander restaurant, maar je moet er $ 10 voor betalen en 24 uur eerder boeken van gastrelaties MAAR WE HEBBEN HET NIET WEERGEGEVEN DIT TOT DE LAATSTE DAG MAAR NIEMAND SPRAK NEDERLANDS EN ALLE TEKENS IN HET RUSSISCH. de minibar in de kamer komt ook alleen met water niets anders en houdt niets koud en is beschimmeld ook wilde het hotel ons $ 10 per uur in rekening brengen voor een late kamer want ik klaagde dat we het voor $ 5 per uur kregen maar toch een grap we reizen de wereld rond en dit is verreweg de meest ongunstige ervaring die ik ooit heb gehad ik wil nooit deze keer thuis komen na 3 dagen dat ik wilde vertrekken we zullen klagen bij onze reisagent om te zien of we een terugbetaling kunnen krijgen het is niet gecontroleerd op sterrenclassificatie sinds 2013 aangezien de foto is bijgevoegd, dus als u deze TRIPADVISOR ziet, DIENT U EEN INSPECTIE TE NEMEN OM DAARBIJ TE NEMEN STERREN NU IS HET MEER ALS EEN 2-STER MAAR VOOR ONZE ERVARING GEEF IK HET - 10 zelfs het entertainment is in het russisch dus we zijn er nooit naar toe gegaan omdat niet alleen mario en rita met ons hebben geprobeerd en de bar cheif heeft ons een beetje geholpen, dus als je van plan bent een zomervakantie te gaan, ga dan niet te duur en niet de moeite waard als je hebt geboekt voor de zomer zou ik annuleren tenzij y Je spreekt Russisch
Meer lezen
Oude meubels, een zeer vieze badkamer, openslaande deuren van de douche waren gevangen in de doelstellingen. Voor een paar, ze boden ons de kamer met 2 bedden. Gelet geboekt in het hoofdgebouw van het hotel, ze aanvankelijk stuurde ons nog erger. Het was nodig om onze vakantie te beginnen met een conflict. Het eten was nog steeds op de 2 e en 3 e dag. Alleen Wifi bij de receptie en zeer slechte kwaliteit. Op het strand moest je wakker te worden 6 te zetten om de chaise longue, alle vertrekken de wissen als een reservering. Alleen de schone zee en natuur opgeslagen de situatie (maar het is helemaal niet het hotel merit) .
Meer lezen
+1
De kamer was niet goed schoon bij aankomst en het duurde een paar keer om dode beestjes te laten zien en alles om schoongemaakt te worden. Er zijn geen schoonmaak- / cosmeticaproducten die nogal ongebruikelijk zijn voor zelfs een 4 * -hotel. In plaats daarvan heeft u 2 flessen met XL-maat: één met handwasgel en één met douchegel. En wanneer u ze gebruikt, begrijpt u dat ze worden bijgevuld, zelfs met een andere gelkleur. Er is een kluis in de kamer, maar deze is niet gratis. Bovendien vergeet het schoonmaakpersoneel soms het deurslot te sluiten, dus let op. UAI bevat 1. 5 l water / persoon (elke dag) en 2 kleine sapbakken (één keer als je komt). Aan de bar vonden we geen 'ultra' personeel, alleen lokaal. Het eten is gevarieerd en van goede kwaliteit - hier zijn helemaal geen klachten. Maar de bedienden werden niet op de hoogte gebracht van de regels voor het dienen, dus meestal zie je vaak dat je tafel je gerechten mist die je daar neerzet, zelfs als je ze niet aanraakte, of zelfs helemaal geen lege tafel. Het strand is prima, je kunt de zee binnengaan vanaf de kust of vanaf de niet lange pier. De hoeveelheid stoelen en parasols is voldoende. Het hotel heeft een Wi - Fi in de lobby en op het terrein (zelfs op het strand). De hoofdindruk is vrij gemiddeld en het cijfer is niet meer dan 3 * +. Ik kan me niet voorstellen terug te komen, zelfs niet met hetzelfde vrolijke gezelschap.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
69 US$ - 191 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
phaselis princess tekirova, phaselis princess hotel tekirova
LOCATIE
TurkijeTurkse mediterrane kustprovincie AntalyaKemerTekirova
AANTAL KAMERS
341
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Zen Phaselis Princess Resort & Spa
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Zen Phaselis Princess Resort & Spa?
Attracties in de buurt zijn Phaselis (3,7 mijl), Eko Park Tekirova (2,1 mijl) en Monkey Disko Bar (6,6 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Zen Phaselis Princess Resort & Spa?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit inclusief ontbijt, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Zen Phaselis Princess Resort & Spa?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Zen Phaselis Princess Resort & Spa?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Zen Phaselis Princess Resort & Spa?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Zen Phaselis Princess Resort & Spa?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Blue Angel Restaurant & Cafe, CiCi en Sibel's Four Seasons Cafe & Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Zen Phaselis Princess Resort & Spa?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Zen Phaselis Princess Resort & Spa een luchthavenshuttle?
Ja, Zen Phaselis Princess Resort & Spa heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt Zen Phaselis Princess Resort & Spa in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,8 mijl vanaf het centrum van Tekirova.
Welke talen spreekt het personeel van Zen Phaselis Princess Resort & Spa?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, russisch en turks.
Zijn er historische locaties in de buurt van Zen Phaselis Princess Resort & Spa?
Veel reizigers bezoeken Phaselis (3,7 mijl).