Sun Beach Hotel
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Sun Beach Hotel

Selimiye Mah Denizbükü, 611 Sk. No:5, Side, Manavgat 07330 Turkije
Reiziger (134)
Kamer en suite (22)
the second pool
Zwembad en strand (9)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

3,5
Nr. 207 van de 284 hotels in Side
4,3 van 5 bollen
Locatie
4,0 van 5 bollen
Hygiëne
3,6 van 5 bollen
Service
3,5 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Sun Beach Hotel is ideaal voor een bezoek aan Side. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Voor bezoekers aan Side, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Sun Beach Hotel ligt op een steenworp afstand van Tyche Tapinagi (1,0 km) en Bizans Hastanesi (1,0 km).

Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een minibar en airconditioning. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.

Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Sun Beach Hotel toegang tot een 24 uursreceptie, roomservice en strandstoelen. Sun Beach Hotel biedt ook een zwembad en een restaurant, waardoor je reis naar Side nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis openbaar parkeren in de buurt beschikbaar voor gasten.

Op zoek naar een Aziatisch restaurant? Misschien is China Corner in de buurt van Sun Beach Hotel iets voor jou.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis een van de populaire historische locaties, zoals Temple of Apollo en Monumental Fountain (Nymphaeum), te bezoeken.

Bij Sun Beach Hotel staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Side!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Sauna
Gratis ontbijt
Strand
Darten
Vervoer van/naar luchthaven
Parkeren aan de straat
Internet
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Snackbar
Tafeltennis
Autohuur
Hammam
Massage
BBQ-voorzieningen
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uursreceptie
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Schoonmaakservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Telefoon
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Budget
Gesproken talen
Engels, Duits, Turks

Locatie

Selimiye Mah Denizbükü, 611 Sk. No:5, Side, Manavgat 07330 Turkije
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 76 van 100
76
1 attractie
binnen 0,5 kilometer
91beoordelingen6vragen en antwoorden1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 20
  • 24
  • 19
  • 15
  • 13
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
AH S heeft een beoordeling geschreven nov 2023
+1
5,0 van 5 bollen
Ik zie veel negatieve ervaringen over dit hotel. Ben er achter gekomen dat dit van mensen zijn die zo weinig mogelijk willen betalen maar dan zo luxe mogelijk willen hebben. Boek dan voor €200 pp een 5-sterren hotel. Dit hotel is de prijs meer dan waard. €440 pp inclusief reis/transfer retour, dan zal het hotel €150 pp ontvangen voor 10 dagen. Misschien wel minder, dus dan heb je niet om ergens over te moeten klagen. Boek je een economische kamer dan hoeft er geen balkon of venster in te zitten. Dit kun je voor je gaat boeken ook inzien, dus hoe informeer jij jezelf voor je gaat boeken. Het eten was goed, keus genoeg, het personeel is vriendelijk als jijzelf dit ook uitstraalt en energie erin steken wil om vriendelijk personeel te hebben. Het personeel heeft namelijk opdracht om zakelijk te blijven en dat is de cultuur in Turkije. Zijn er veel Russische mensen als gasten dan zul je merken dat het personeel stug is, dit is in opdracht van hun baas. Russen houden niet van dat directe contact. Jezelf goed informeren over het land en leven waar je heen gaat, dat maakt jou vakantie goed. En geef eens een fooi in het hotel en ze doen alles voor je. 100 lyra bijvoorbeeld is voor personeel een leuke bonus en voor ons een peulenschil. Het hotel is goed/schoon/aardig personeel/ mooie locatie.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Informeer je goed in het land/cultuur en geen hoge verwachtingen hebben als je zo min mogelijk...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Tracey S heeft een beoordeling geschreven 16 jun
Northumberland, Verenigd Koninkrijk
2,0 van 5 bollen
Aangekomen om 4 uur 's ochtends toegewezen kamer was precies die rook naar vocht en een 2 x 2 raam dat naar een doorgang leidde, moest 120 € betalen om te upgraden met balkon. Kamer was schoon, bed erg hard, stapte het balkon op en werd opgewacht door 12 industriële
airconditioningunits gaan 24 uur per dag, 7 dagen per week, voortdurend vanuit het naastgelegen hotel. , Ik denk dat ze dit type kamer aan de meesten aanbieden, wetende dat ze zouden upgraden tegen je dure prijs. Geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer moesten wachten tot het ontbijt / restaurant open was.
Er werd water in de kamer achtergelaten door schoonmakers en als je ze na 4 dagen niet gebruikt, halen ze ze weg!

Eten was niet goed, sommige maaltijden waren opgemaakt met restjes van de avond ervoor, chipswiggen voor het ontbijt. . . nee bedankt en de ontbijtgranen waren muf. Sommige barpersoneel was heel aardig, maar werd elke avond lastig gevallen door een barmeisje in de lobbybar die naar mij googlede: "Ik serveer je de hele week drankjes, ik verdien een beloning / fooi" (ik was all-inclusive) Ik geef een fooi aan wie ik leuk vind als ik het leuk vind Ik had het de hele week gedaan, maar was het zo beu dat ik uiteindelijk voor een paar nachten een ander hotel boekte, omdat ik het beu was om lastiggevallen te worden.
DRANKJES
wodka, grotere raki of wijn, al het andere moest je betalen. Ze beperken je tot 1 ijsblokje per drankje en hadden zelfs een paar keer geen ijs meer, besloten mijn eigen alcohol en mixer te kopen en om ijs te vragen. Ik werd bij veel gelegenheden geweigerd.
Het hotel had een stroomstoring toen we daar verbleven en hoewel deze binnen 1 uur werd hervat, bleef onze doorgang naar onze kamer 5 dagen / nachten in totale duisternis.
Ik vond dat het geschikt was voor Duitse en Russische mensen, ik vond het Russische volk onbeleefd tegen ons.
Ik zou dit hotel hoogstens 2 tot 3 * beoordelen, ik zal het niet meer gebruiken. Er zijn betere hotels tijdens ons verblijf, de meeste mensen waren tussen de 40 en 70 jaar oud.
Entertainment bestond uit zwembadnoedeloefeningen in de ochtend en van de 10 overnachtingen 1 nacht met Turkse dansers op het podium in de avond gedurende 1 uur.
Andere omliggende hotels met al hun muziek die allemaal strijden om gehoord te worden.
Geen rustgevend verblijf
Ik zou dit hotel 2 van de 10 geven. Kon geen fout vinden in de schoonmaak van het hotel, jammer dat ze de rest niet konden verbeteren.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juni 2024
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Pool and sun loungers are taken early and not used for long periods of time
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
lynnp88 heeft een beoordeling geschreven 9 jun
Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk
3,0 van 5 bollen
Dit hotel is geen 4-sterren, meer een 2-3-sterren, de kamer die we kregen was in het midden van het hotel zonder natuurlijk licht, een raam dat uitkeek op een muur, vroeg om verplaatst te worden maar moest betalen, wifi is alleen gratis in de lobby, moest betalen als je het in andere delen wilde.
Het eten was ok, maar niet veel variatie in het warme gedeelte, veel salades en kazen, de woestijnen, hoewel veel om uit te kiezen, ze smaakten allemaal hetzelfde (voor mij), niet veel fruitvariëteit, alleen appels, sinaasappels, watermeloen en grapefruit.
Het zwembad was groot genoeg, maar er was niet veel ruimte eromheen voor ligbedden voor het aantal mensen in het hotel.
Zou ik teruggaan naar dit hotel? Nee, er zijn veel mooiere plaatsen in de buurt voor hetzelfde geld, dus kijk alsjeblieft rond
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juni 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Get a sunbed early
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
shaz22_12 heeft een beoordeling geschreven jul 2023
Spanje
+1
3,0 van 5 bollen
Mijn man en ik bezochten hier een week pauze om een standaard tweepersoonskamer te boeken.
We kwamen om 6 uur 's ochtends aan na lange vertragingen. . we voelden ons moe en hadden een douche en een bed nodig! ! ! We boekten in en we worden naar onze 'kamer' gebracht, de portier opende de deur en ging snel naar buiten. . we liepen deze 'kamer' binnen die maar één gloeilamp had, dus het was zwak en somber. Het eerste wat ons opviel was dat er geen buitenruimte was, alleen een klein raam. . we openden de gordijnen om wat licht binnen te laten om te worden begroet door de gang en andere kamerdeuren! ! We konden het niet geloven dat de kamer vochtig was en slechte vlekken had in de hoek en het rook erg muf. . we gingen meteen terug naar de lobby en vroegen om een andere kamer en ons werd verteld dat de kamer om 10.00 uur veranderde. . dus we moesten toen in de lobby zitten tot we de manager om 10 uur zagen ... De manager zei dat de kamer die we hadden geboekt een 'promo'-kamer was en dat is wat we kregen. Op geen enkel moment tijdens het boekingsproces bij Thomas Cook werd Promo genoemd. . Uiteindelijk, na een lang debat en het betalen van een extra € 75, werden we naar een andere kamer gebracht met een groot balkon met uitzicht op het zwembad, wat geweldig was met een kingsize bed, gratis slippers en water in de koelkast. . we liepen het balkon op om te worden begroet door een rotte geur, in gedachten houdend dat de temperatuur snel steeg, keken naar rechts om te worden begroet door de vuilnisbakken van het hotel die overvol waren met rot voedsel, enz. Minstens 20 extra tassen op de vloer en ranzig overal eten. .
We hebben helemaal niet genoten van ons verblijf hier, over het algemeen zijn drie hotels schoon en netjes. Het personeel is heel aardig, maar het hotel richt zich voornamelijk op Oost-Europese klanten, niet op Britse klanten, we waren de enige Engelssprekenden daar. De all-inclusive was verschrikkelijk met vreselijk eten, het ontbijt bestond voornamelijk uit gerecyclede groenten en friet van de vorige nacht, hardgekookte eieren, warme meloen en weerzinwekkende kazen en vleeswaren die oneetbaar waren. En de avondmaaltijden waren weer verschrikkelijk, eigenlijk een lading slappe kost en het vlees dat werd geserveerd was net opnieuw gevormd en weer uitgezet, het eten was echt verschrikkelijk voor het Engelse gehemelte. Niets was gemarkeerd, legt uit wat het in de dienbladen was en sauzen in grote kommen waren niet gemarkeerd om te weten wat ze waren. Er was een ontbijtkok die omeletten kookte die helemaal niet gebruiksvriendelijk was en de mensen voor hem niet erkende en duidelijk niet blij was om daar te zijn. Drankjes die we opwarmen, ijs werd nooit koud gehouden, dus bijna water in je drankjes, platte mixers werden zonder deksel bewaard. .
de airconditioning in de lobby werkte niet efficiënt en maakte voortdurend klonterende geluiden. . er waren de hele dag vertegenwoordigers van vakantiebedrijven die reizen aan hun klanten verkochten, dus heel veel Russische en Duitse stemmen het grootste deel van de dag heel hard. . het personeel was erg vriendelijk voor iedereen behalve voor ons, we voelden dat we niet welkom waren. .
We konden niet wachten om te vertrekken. .
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juli 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Audomar B heeft een beoordeling geschreven jul 2023
5,0 van 5 bollen
Dit is een 3-sterrenhotel, dus het is niet perfect, maar het is een geweldige locatie, schoon en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, wat het verschil maakt. Ik ben nog nooit in Turkije geweest en vond het personeel in dit hotel behulpzaam vanaf het moment dat we uit de bus stapten die ons hierheen bracht. Thw kamers zijn schoon en alles werkt . De airconditioning is geweldig, wat een uitkomst is omdat het buiten 40 graden is. Het zou geweldig zijn als je het naastgelegen zwembad van het hotel zou kunnen gebruiken. Maar je hebt het kleine zwembad om in te duiken en de zee en het strand liggen direct naast het hotel. De jongens op het strand werken hard om je aan een bed te helpen. Het personeel dat in de keuken werkt, werkt ook hard en het eten is vers en goed gekookt. Er zijn niet heel veel verschillende dingen omdat het een klein hotel is, maar het is erg vriendelijk en een mooie kennismaking met Turkije.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juli 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Smile and enjoy it
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AH S heeft een tip geschreven (nov 2023)
5,0 van 5 bollen
"Informeer je goed in het land/cultuur en geen hoge verwachtingen hebben als je zo min mogelijk wilt betalen voor een reis. "
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Side uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 40 - € 102 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
TurkijeTurkse mediterrane kustprovincie AntalyaManavgatSide
AANTAL KAMERS
64
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

SUN BEACH HOTEL (Side, Turkije) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Sun Beach Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Sun Beach Hotel?
Attracties in de buurt zijn Celina Butik (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Sun Beach Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Sun Beach Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Sun Beach Hotel?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Sun Beach Hotel?
Ja, gratis openbaar parkeren in de buurt en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Sun Beach Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Lime Restaurant, Guá Experience en Casper Restaurant & Bar.
Zijn er sportvoorzieningen bij Sun Beach Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Sun Beach Hotel vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Sun Beach Hotel verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Welke talen spreekt het personeel van Sun Beach Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en turks.
Zijn er historische locaties in de buurt van Sun Beach Hotel?
Veel reizigers bezoeken Apollon Temple (1,7) en Monumental Fountain (Nymphaeum) (0,8 mijl).
Alle Side hotelsHoteldeals voor SideLastminutehotels in SideHotels in de buurt van Sun Beach Hotel
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's