Hotel Terrace Beach Resort
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Side is Hotel Terrace Beach Resort een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Hotel Terrace Beach Resort de ideale uitvalsbasis in Side.
Hotel Terrace Beach Resort is een gezinsvriendelijk hotel met een minibar en airconditioning in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van openbare wifi.
Het hotel biedt roomservice aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Side gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Monumental Fountain (Nymphaeum) (4,1 km) en Vespasianus Aniti (4,1 km), maken dat Hotel Terrace Beach Resort de ideale accommodatie is voor bezoekers in Side.
Als je graag naar een visrestaurant gaat, ligt Hotel Terrace Beach Resort in de buurt van KARMA Restaurant, Q Beach Restaurant & Lounge en Liman Restaurant Lounge Club.
Side staat ook bekend om een aantal geweldige oude ruïnes, waaronder Temple of Apollo, Greek Amphitheater en Side Antik Kenti, die in de buurt van Hotel Terrace Beach Resort liggen.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Hotel Terrace Beach Resort zorgt ervoor dat je Side niet snel zult vergeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 119
- 45
- 22
- 10
- 12
- Filteren
- Nederlands
Wel druk aan de pool. maar ja iedereen wilt verkoeling. 's avonds ff naar Kumkoy in voor te shoppen, of lekker men-sies kijken.... en kijken, kijken, en nie kopen !!!
Aan het hotel ook een heerlijk eigen strand, met uiteraard ook daar de juiste bediening en versnaperingen.
In 1 woord: TOPPIE !!
Vrijdag en zaterdag deden wij een uitstap en vroegen wij aan de bar 2 kleine flesjes water voor ons en onze 2 kleine kinderen voor op de bus. Dit kregen wij zonder problemen direct mee.
Vandaag (maandag) deden wij een nieuwe uitstap met onze kinderen en vroegen wij opnieuw 2 kleine flesjes water voor onderweg, maar dit werd deze keer geweigerd. Toen wij uitleg gingen vragen aan de receptie werden wij onvriendelijk behandeld door de meneer aan de receptie.
Hij reageerde zeer arrogant en zei dat we de 2 flesjes water moesten betalen als we deze wilden meedoen naar buiten, we moesten maar de huisregels lezen zei hij...
Wij konden dit absoluut niet begrijpen en waren eigenlijk zwaar geschokt !
Wij betalen hier al € 3500,00 voor 10 dagen all-in voor 2 volwassenen En 2 kleine kinderen en dan vragen ze hier extra geld voor 2 kleine flesjes water... schandalig !
In alle andere hotels in turkije nog nooit meegemaakt !
Wat is de kost van een klein flesje water voor hun dat ze hiervoor zelfs geld durven voor vragen ???
En het is zeker niet het enigste waarvoor ze hier extra geld vragen...
Zelfs voor het kluisje op je kamer moet er extra worden betaald ! ( € 1,50 / dag )
Ook dit heb ik in 10 jaar turkije nog nooit meegemaakt..
Vers fruitsap ? € 2 extra alstubliefd...
Ook de airco op de kamer werkt niet naar behoren, die staat dag en nacht op volle toeren , maar echt fris wordt het niet..
De wifi is ook verschrikkelijk ! Enkel in de lobby en sommige delen van het restaurant en zwembad is er weliswaar trage wifi.
Maar op de kamers, strand, middagrestaurant, amfitheater is er helemaal geen wifi !
Overal zie je wel dat dit hotel een serieuze opknapbeurt nodig heeft.
kapotte parasols , geroeste parasols, slecht afgewerkte muren en deuren in het hotel en kamers , onkruid aan het podium van amfitheater, het podium die afschilferd, te weinig en te trage liften, het water van het zwembad die constant onder de ligzetels loopt waardoor alles nat is... en nog veel meer...
De gameroom is ook een ramp, bijna alle speeltoestellen zijn kapot of er hangen electriciteitkabels los, het ruikt er vermuft en achter de bar die er ook staat is het smerig en vuil.
Het avondrestaurant is soms ook een ramp, als je niet tijdig naar het restaurant gaat moet je veel te lang aanschuiven om te kunnen beginnen met het buffet ( tot soms zelfs 10 minuten ) zeer frustrerend..! De buffetruimte is ook veel te klein voor alle mensen, iedereen loopt op elkaar !
Bij het ontbijt een systeem om zelf je eitje te koken zou veel beter en handiger zijn ( zoals bij sunis kumkoy beach )
Want een 3min ei koken ze per 100 denk ik en die liggen daar dan een hele tijd in een warmtebak waardoor dit een hardgekookt ei is geworden.
De glijbanen zijn leuk ( al is er nooit iemand die toezicht houdt )
Het zwembad is ok , al is de vloer spekglad en gevaarlijk voor kinderen en oudere mensen, zelf met slippers aan verschillende mensen en kinderen zijn vallen.
Dranken moet je wel zelf halen, er is geen bediening aan de ligstoelen, in de meeste hotels is dit tegenwoordig wel al het geval , hier nog niet helaas. De frisdranken zijn ook allemaal uit een machine met stroop en water. Geen blikjes. Dit smaakt totaal anders. Precies de mcdonalds...
Er staat ook maar 1 persoon achter de bar, waardoor je soms wel even moet wachten op je drank.
Ijsjes kunnen er ook verkregen worden tussen een bepaald uur, al is het enkel schepijs. Cornetto, magnum of andere ijsjes moet je hier niet verwachten.
Voor de handdoekenservice is het ook een ramp, verse handdoeken kunnen pas tussen 08.30u - 11.00u worden afgehaald mits je deze de dag voordien terug heb ingeruild voor je kaartje tussen 17.30 - 19.00.
Heb je tijdens de dag iets gemorst, is je handdoek te nat of ben je deze de dag voordien tussen 17.30 - 19.00 vergeten binnen te brengen heb je pech.. totaal onlogisch ?!
Toiletten naast de bar zijn niet aan te raden want deze worden tijdens de dag zelden proper gemaakt, waardoor je altijd naar de toiletten in de lobby moet , deze worden wel meermaals per dag schoongemaakt.
Na het incident met de flesjes water zijn wij toch blij dat we woensdag kunnen vertrekken hier.
Wij komen hier alvast niet meer terug !
"Kamers aan voorzijde van het hotel hebben veel last van het voorbij razend verkeer"Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding