Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin

Opslaan
Delen
53, Soi Hua Hin 5, Hua Hin 77110 Thailand
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Booking.com
176 US$
Aanbieding bekijken
Snaptravel
354 US$
173 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 181 US$
ZenHotels.com
Agoda.com176 US$
Prestigia.com354 US$
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (1199)
Dineren (108)
Kamer en suite (37)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor betaald thuisblijven voor personeel met symptomen
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 08/09/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin
Bijgewerkt op 08/09/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 20 van de 202 hotels in Hua Hin
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin is een fantastische keuze voor reizigers in Hua Hin. Het biedt een romantische omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Asara Villa Hotel bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast.

Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals roomservice en conciërge. Gasten van Asara Villa Hotel kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.

Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Hua Hin, zoals Wat Khao Noi (3,5 km) en Elephant Village (3,7 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

In Hua Hin vind je genoeg Aziatische restaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals Oceanside Beach Club & Restaurant, Baan Itsara Restaurant en Coco51 Restaurant & Bar, by the Sea, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.

In Hua Hin vind je ook For Art's Sake, een populair kunstmuseum in de buurt van Asara Villa Hotel.

Veel plezier in Hua Hin!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Oppas
Televisienetwerken voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Parkeerplaats
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Privézwembad
Ondiepe deel in zwembad
Yogalessen
Kleedkamers fitness/spa
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Happy hour
Kindermaaltijden
Eetgelegenheid buiten
Wijn/champagne
Zwembadbar
Kinderclub
Kinderstoelen beschikbaar
Shuttlebusservice
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Bodywrap
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hoofdmassage
Massage
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Klamboe
Krant
Buitenmeubelen
Lig-/strandstoelen
Parasols
EHBO-koffer
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Slaapbank
Inloopdouche
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Aparte woonkamer
Sofa
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Minibar
Koelkast
Waterkoker
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Charmant
Gesproken talen
Engels, Frans, Chinees, Duits en nog 1
643beoordelingen25vragen en antwoorden3kamertips
Waardering van reizigers
  • 344
  • 193
  • 63
  • 22
  • 21
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Christophe V heeft een beoordeling geschreven jan. 2019
Ieper (Ypres), België43 bijdragen33 nuttige stemmen
Reeds vele malen verbleven we in dit hotel, doch pas eerste maal nu onder het management van Mövenpick. We zijn er 's avonds laat aangekomen. Het inchecken verliep vlekkeloos. Eénmaal op de kamer zagen we de veranderingen. Enkele nieuwe rode accenten aan het interieur zijn mooi en fraai. Het ligbad is thans bovengronds en aan de binnendouche en wc is er een glazen deur bevestigd. Voor de rest is alles hetzelfde gebleven zoals voorheen met uitzondering dat er op de pool-villa thans een Nespresso machine staat met gratis koffiecapsules. Er zijn nieuwe gordijnen en overgordijnen doch deze vertonen op vele plaatsen al vuile aftekeningen en/of vochtringen en ligt het rieten tapijt in de zetelruimte niet vast. In de dressing zijn er te weinig kleerhangers. Voor de rest is de pool-villa proper en net. Matras van bed is ok doch kussens zijn voor mij onvoldoende. De ontbijtbuffetruimte is, mijns inziens, positief veranderd. Het is een door middel van een automatische schuifdeur afgesloten ruimte. Je hebt een koffiebar en een ei-, pannenkoeken en wafelbar. Er tussenin staat het divers brood en granen. Dan heb je een zone met allerlei warm eten en 2 koeltoonbanken met joghurt, fruit, kaas, hesp, salami, .... Buiten staat er nog een kar met allerlei soepen. De smaak van de diverse broden laat, mijns inziens, te wensen over. De croissants en chocoladekoeken zijn lekker. De confituren zouden wel van een beter niveau moeten zijn voor een 5-sterren hotel. Voorheen waren het zelf gemaakte confituren. Thans is dit niet meer het geval. Op het einde was er enkel gezouten boter in voorverpakte doosjes (????). Alle soorten koffies worden aangeboden en zijn lekker. Wat mij echter het meest stoorde en zeker niet kan is dat op zaterdag en zondag (wanneer er meer hotelgasten zijn) er papieren servetten worden gegeven i.p.v. stoffen. Dit is een 5-STERREN hotel onwaardig. En het excuus dat de ene keer de wasserij niet tijdig geleverd heeft en de andere keer dat er te kort aan servetten zijn, is dikke zever. Ook dient de F&B manager beter te kijken naar het geleverde kuiswerk onder de tafels. Dit laat dikwijls te wensen over. Eénmaal één RICARD of PERNOD genomen. Deze was gewoon weg niet te drinken. Waarschijnlijk jaren oud. Eénmaal dinner genomen in BAAN DUM. Het was er goed doch niets speciaals. Plage ==> wanneer KENG er is, is de plage proper en opgekuist. De ligbedden staan mooi opgesteld en zijn proper. Het probleem is wanneer KENG er niet is. ARM, nota bene een ober, die zijn plaats inneemt is dit duidelijk nog niet zo gewoon. Hij doet enorm zijn best en loopt zijn benen van zijn lijf doch je ziet dat dit niet hetzelfde is. Dus een tweede poolboy is noodzakelijk. Doch respect voor KENG en ARM het zijn gewoon super toffe, vriendelijke en lieve mensen die alles voor je willen doen. Dit kan trouwens gezegd worden van de volledige 'STAFF', alsmede de 'TRAINEES'. Echt TOP. Zij zouden alles doen om je vakantie te slagen. Dit kan niet van alle personeelsleden gezegd worden die juist boven de gewone 'STAFF' staan. Door een waterlek hebben wij moeten verhuizen van kamer doch het hotel heeft voor alles gezorgd. Alles werd door hen verhuisd en op de precies dezelfde plaats gelegd in onze nieuwe kamer. Voor het ongemak mochten we zelf een fles bubbels ontvangen. Prima geregeld door management waarvoor dank. Voor de rest was alles behoorlijk doch wel hangt er andere sfeer dan vroeger in het hotel. Het meer familiale is er niet meer. Niettemin hebben we terug een overheerlijke vakantie beleefd in ons tweede thuis.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2019
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van SvenWalter, General Manager bij Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin
Gereageerd op 30 jan. 2019
Dear Christophe V, Nice to hear back from you, and thank you for sharing your extensive feedback with us. It has been a pleasure having you with us, and it is my hope that we will have you soon back again. Until then we send our best wishes across your way from your second home. Kind regards, Sven Walter General Manager
Meer lezen
133suzyv heeft een beoordeling geschreven dec. 2018
torhout148 bijdragen3 nuttige stemmen
+1
Als je totale rust zoekt, weg van lawaaierige toeristen dan ben je hier aan het juiste adres. Het hotel is mooi en in lijn met de natuur, heel netjes en alles is er aanwezig. Wil je toch even in de drukte dan kan je gebruik maken van de shuttle die je naar het centrum brengt. Het personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Even toch meegeven dat er geen strand is, dus met kinderen vind ik het niet zo geschikt, je kan er niet in zee. Het hotel zou zich beter opstellen als een adult only hotel want er is geen afrastering tussen hotel en zee wat ik gevaarlijk vind voor kinderen. Vergeet niet de slippers op de kamer te laten als je vertrekt, je mag ze mee nemen maar ze zijn nogal prijzig. Voor de rest prima hotel, van niets of niemand last!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2018
Nuttig
Delen
Antwoord van SvenWalter, General Manager bij Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin
Gereageerd op 27 dec. 2018
Dear 133suzyv, Great to hear back from you, and thank you for letting us know that you have enjoyed your stay with us, appreciating our facilities, the garden as well as the staff. The entire team and I wishing you all the best for 2019, and we are looking forward to the opportunity to welcoming you back hopefully in not too far distance. Kind regards, Sven Walter General Manager
Meer lezen
Elsje G heeft een beoordeling geschreven sep. 2017
Belgium44 bijdragen3 nuttige stemmen
Prachtig resort met mooie tuin en heerlijke keuken. Personeel was top. Je werd op je wenken bediend. Geen last van de renovatiewerken gehad. Had graag wel meer shuttles naar stadje gezien. Deze waren te schaars .
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
yveswellens heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Siem Reap, Cambodja12 bijdragen7 nuttige stemmen
We verbleven hier 10 dagen en wat hadden we spijt dat we moesten vertrekken . In mijn ogen 1 van de betere resorts in Thailand . Geweldig mooi resort met verzorgde tuinen en 2 mooie zwembaden . Kamers zijn allemaal groot en zeer mooi ingericht . Elke morgen genieten van een super deluxe ontbijt met zicht op de oceaan aan een prachtig zwembad , wat kan je nog meer wensen . Zeer vriendelijk personeel en elke avond transport voorzien om het centrum van Hua Hin te bezoeken . Zeer geslaagde vakantie en met alle waarschijnlijkheid een wederzien volgend jaar .
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2017Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Patrick G heeft een beoordeling geschreven nov. 2016
Leuven, Belgium4 bijdragen19 nuttige stemmen
Spijtig om te horen dat het personeel behouden bleef. Wij zullen nooit vergeten dat we op de avond van arriveren bestolen werden op de kamer. Het personeel speelt onder één hoedje om de dief te verwittigen wanneer de kamer verlaten wordt. Natuurlijk kunnen ze niet stelen als je alles netjes opbergt in de safe, maar het kwam er niet van omdat het busje naar de stad net vertrok. Wij voelden ons na de diefstal en aangifte bij de politie niet meer op ons gemak. Wij kregen geen manager te pakken om ons verhaal te kunnen doen. Die was zogezegd in zijn ander resort.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2015
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Boek gewoonweg een hotel met een naam van een keten, dan krijg je wel de nodige standards.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
139 US$ - 342 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
asara villa hotel hua hin, asara villa and suite, asara hotel hua hin, asara hotel suite
LOCATIE
ThailandProvincie Prachuap Khiri KhanHua Hin
AANTAL KAMERS
96
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin?
Attracties in de buurt zijn Suan Son Pradipat Beach (0,9 mijl), Go Kart Hua Hin (1,0 mijl) en Wat Amparam (0,9 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Rim Nam - Anantara Hua Hin Resort, Baan Thalia - Anantara Hua Hin Resort en Sai Thong - Anantara Hua Hin Resort.
Zijn er sportvoorzieningen bij Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Heeft Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin een luchthavenshuttle?
Ja, Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits, chinees en thai.