Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Surabaya
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Hotel Ciputra World Surabaya

Opslaan
Jl. Mayjend Sungkono no. 89, Surabaya 60224 Indonesië
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
Hotels.com
68 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 29/01/20
Trip.com
74 US$
65 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 9 US$
Booking.com
Agoda.com
Otel.com74 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (807)
360
Panorama’s (8)
Kamer en suite (183)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Gratis verblijf voor kinderen
Kinderzwembad
Vervoer van/naar luchthaven
Beveiligde parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Dakzwembad
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Bar/lounge
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Snackbar
Wijn/champagne
Shuttlebusservice
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage
Dakterras
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
Portier
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Flessenwater
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Keukengerei
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Rustig
Modern
Gesproken talen
Engels, Indonesisch
832beoordelingen19vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 497
  • 235
  • 70
  • 16
  • 14
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Zeer goed hotel alleen erg onlogisch ingedeeld. Zijn hier nu 3 keer achter elkaar voor enkele dagen verbleven. Is een super hotel en medewerkers zijn allemaal mega behulpzaam en vriendelijk. Dus behalve de onlogische indeling en de super ongezellige bar is het voor de rest allemaal top. Tip voor de bar doe eens 50 lampen uit een leuk muziekje en het gaat misschien zelfs op een bar lijken. De bediening moet dan niet om 23.15 zeggen om 23.30 sluit de bar en om 0.00 gaat het licht uit. Jammer zo heeft een bar NOOIT omzet. Maar echt voor de rest een TOP hotel. Beoordeling 9.0.
Meer lezen
Antwoord van Christiane W, General Manager bij Hotel Ciputra World Surabaya
Gereageerd op 24 nov. 2018
Dear Guest, Thank you for your recent stay and for your nice and constructive online review. We are very happy to hear that you enjoyed our facilities and service. We also took note of your constructive feedback about the Lobby Bar and we will right away talk to the team to be more accommodating as well as take a look at our offerings and the music we provide. Once again many Thanks and we look forward to welcoming you back. Warm regards, Christiane / General Manager
Meer lezen
+1
➕ Ik kwam hier voor de 2e keer in dit hotel. Beide bezoeken was een 10 waard. Deze keer was ik met mijn 2 zussen in dit hotel. Wij verbleven 3 nachten. Zeer vriendelijke personeel. Erg behulpzaam. Erg schoon hotel. Kamer was perfect. Ontbijt gevarieerd en lekker. WiFi was goed. Fitness ruimte was schoon, handdoek en water aanwezig. Hele mooie uitzicht bij het zwembad, bij de bovenste verdieping. Ik kom hier heel graag weer terug! ➖ Klein minpuntje. Te weinig ligstoel bij het zwembad.
Meer lezen
Antwoord van Christiane W, General Manager bij Hotel Ciputra World Surabaya
Gereageerd op 4 mrt. 2018
Dear valued Guest, Thank you for staying with us again and for taking the time to write this refreshing and wonderful online review. it was a great pleasure to hear that you enjoyed your stay here with us and your feedback was shared will our team members during the morning briefing. It is through the encouraging words of our caring customers that we are motivated to do even more. All of us are looking forward to welcoming you back. Warm regards, Christiane / General Manager
Meer lezen
+1
Inchecken was best wel snel. Ik had 2 kamers besteld. 1x 2 persoonsbed voor mij en mijn man en 2x 1 persoonsbed voor onze kinderen. Ze zei dat ze ook een connectedroom had maar kost het 200.000rp per dag! Nou nee! Kamer met 2 persoonsbed was nog niet klaar. Zou een een uur duren. Heen probleem. Want wij gingen toch even lunchen. Toen wij naar onze kamer gingen bleken dat het kamer van mijn minder gewoon naast ons zat. En was toch een connectedroom??!? WiFi was onstabiel. Ieder kamer heeft een eigen gebruikersnaam. WiFi staat aan alleen als de tv aan staat. Bij de lobby, receptie en restaurant hebben een andere gebruikersnaam en wachtwoord. Kamer is heel schoon en luxe. Badkamer is van alle gemakken voorzien. Shampoo tot scheermessen met scheerschuim. Van kam tot schoenpoetsdoek. Koelkast zat verschillende dranken. Maar is wel duur. Lekker bed. Mocht een een ander kussen willen hebben ze een lijst met verschillende kussens. Kamer heeft ook lekker geur. Citroengrasgeur. Ontbijt is zo uitgebreid. Veel heel keuzen. Intercontinentaal en Indonesisch ontbijt. Verse fruit. Verschillende fruitjus. Verschillende jamus. Elke keer buikvol gegeten! Heerlijk!! Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Als ik weer naar Surabaya ga dan ga ik absoluut weer terug naar CW!
Meer lezen
Antwoord van Christiane W, General Manager bij Hotel Ciputra World Surabaya
Gereageerd op 14 aug. 2016
Dear Guest, Thank you for staying with us and for taking time to write this nice and detailed review. We are happy to hear that you were able to enjoy your stay and that you enjoyed the room, amenities, as well as our food selection. We also took note of the challenge with the connecting rooms (not all rooms have connecting doors, but we do have connecting rooms , not sure if available on the days you visited us) and also about your comment about the WIFI. We actually have two ways to connect to WIFI, one through the IPTV and one through the wireless router outside your guest room. Different username and PW is a security measure. Once again Thank you for your caring comments and we are all looking forward to welcoming you back soon again. Warm regards, Christiane / General Manager
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Prettig verblijf. 5 dagen zakenreis en ervaren een goede gastvrijheid. Echt gastvrij, en alle medewerkers waren zeer meegaand. Zou dit hotel aanraden, omdat het vlakbij een van de goede winkelcentra in het centrum van Surabaya ligt.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Swiss-Belhotel International
Na het lezen van zoveel uitstekende recensies, was mijn verwachting erg hoog voor dit hotel. Blijkt, werd een beetje teleurstellend als je een te hoge verwachting had. beloofde een 5-sterrenhotel te worden en bracht de geweldige naam van Ciputra (moge hij rusten in vrede, FYI Mr. Ciputra is een paar dagen geleden overleden - 27 november) beter dan mijn ervaringen hier blijven. Hier is mijn CON's review: Check-in voelde als voor altijd met slechts 2 medewerkers bij de receptie terwijl ongeveer 5 gasten in de rij stonden. Hoe dan ook, rond 5 uur 's middags zou het geen drukke tijd zijn. Het is maar goed dat ze het beseffen en dat er één personeel komt en meedoet om het inchecken te versnellen. Er wordt ook geen welkomstdrankje geboden, of misschien is er ergens in de lobby waar ik het niet wist of er niet om gaf. Na 5 uur vliegen en mijn kamer bereiken, wil ik gewoon op het bed gaan liggen, maar dan plotseling gestoord door het telefoongesprek van de kamer bij de receptie, vertelde me dat ik weer naar beneden moet gaan omdat ze vergeten mijn kamerbetaling van mijn CC in rekening te brengen . Ik heb een grand deluxe kamer geboekt om precies op mijn verjaardag te overnachten, niet om te vieren of te feesten, maar gewoon om de tijd door te brengen met een speciaal iemand. Samen baden in bad terwijl je geniet van het uitzicht is ons plan, maar we zijn geschokt door de geel / bruine kleur van waterstromen in bad. Ik open en sluit de kraan meerdere keren en wacht ongeveer 5 minuten om te wachten tot het gele water helderder wordt. Mits handdoeken ook niet in een goede staat, zou het wit zijn, maar vlek en gescheurd aan de rand. Jammer dat ik er geen foto's van heb gemaakt. Ontbijttijd ook geen prettige ervaring voor mij. Ondanks de grote verscheidenheid aan voedselselectie, voldoen ze niet aan de basisnorm: gemengde omelet. En wanneer ik naar het eierstation kom om erom te vragen, wijst de kok me alleen maar uit een omeletcontainer die al leeg is. Ik verloor ook mijn toegangskaart in het restaurant tijdens het ontbijt, ik denk dat de kaart uit mijn zak moet worden gehaald wanneer ik mijn telefoon neem (mijn schuld toch). Ik vraag de receptioniste om de toegang van mijn verloren kaart te blokkeren. Ik heb een nieuwe kaart gekregen als vervanging, deze heeft toegang tot de lift naar de verdieping van mijn kamer, maar weigerde mijn kamer te openen. En nogmaals, ik moet naar de receptioniste gaan om dit probleem te verhelpen. En om eerlijk te zijn, schrijf ik ook de review van PRO voor wat ik leuk vind aan dit hotel: Ik kan de kunst met het thema "Boterismo" in het hotel herkennen als ik de lobby binnenkom. Het is een beeld van een mens met vet / groot / volume lichaam geïnspireerd door de beroemde figuratieve kunstenaar en beeldhouwer Fernando Botero. Vond ook boterismo-schilderij in mijn kamer. Ik vond het geweldig. Ik hou ook van persoonlijke begroeting op de tv-monitor die je verwelkomt wanneer je je kamer binnenkomt. De grote deluxe kamer is zeer ruim, zeer schoon. Badkamer met bad en douche en complete voorzieningen. Kreeg een prachtig uitzicht op de stad vanuit zowel de slaapkamer als de badkamer. Directe toegang tot het winkelcentrum. Zwembad op het dak is het beste deel. Adembenemend uitzicht vanaf daar. En er is letterlijk niemand als ik daar rond 9 uur zwem, dus ik kan het vrij gebruiken als privézwembad en er een heel mooie foto van maken. Zal ik terugkomen om in dit hotel te verblijven? GROOT NEE als ze deze standaardservice behouden en dit geelachtige waterprobleem negeren. Waarschijnlijk als hotel management kan verbeteren van mijn ervaringen.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
55 US$ - 118 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
IndonesiëJavaEast JavaSurabaya
AANTAL KAMERS
212
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Ciputra World Surabaya
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Ciputra World Surabaya?
Attracties in de buurt zijn Ciputra World Surabaya (0,02 mijl), Surabaya Town Square (1,2 mijl) en Desperados Bar (0,7 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Ciputra World Surabaya?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Ciputra World Surabaya?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Ciputra World Surabaya?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Ciputra World Surabaya?
Ja, gratis parkeren en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Ciputra World Surabaya?
Restaurants met een gunstige locatie zijn The Avenue Lounge Bar, Citilites Skyclub and Bistro en Sitara India Cuisine.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Ciputra World Surabaya?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Hotel Ciputra World Surabaya een luchthavenshuttle?
Ja, Hotel Ciputra World Surabaya heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Ciputra World Surabaya?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Hotel Ciputra World Surabaya zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Ciputra World Surabaya?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en indonesisch.