Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ibis Styles Malang

Reiziger (459)
Kamer en suite (162)
Dineren (37)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis parkeren
Restaurant
Zwembad
Roomservice
Spa
Fitnesscentrum / sportruimte
Buitenzwembad
Conciërge
Feestzaal
Niet-roken hotel
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Minibar
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Trendy
Gezinnen
HOTELCATEGORIE
504beoordelingen
486foto's
19V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 105
  • 256
  • 109
  • 22
  • 12
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
De kamer is netjes, het eten is helemaal niks! Nooit je was laten doen! Je krijgt het viezer terug ! Krijg de plek niet meer uit Mn hempje. En 1sport nu kreeg ik zonder cups terug..... ik moest er om vragen. De eerste kreeg ik terug die ander moest ik om vragen en hielt ze
Meer lezen
Antwoord van Ina R, General Manager bij Ibis Styles Malang
Gereageerd op 17 okt. 2018
Dear Brigitte A, Thank you for taking the time to review your recent stay with Ibis Styles Malang. I apologise that you did not enjoy your stay with us. I greatly appreciate your comments and we will take action in order to avoid it happen in the future. Thank you that you are appreciate the room cleanliness, as we always maintain itfor our standard. I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our hotel. It would be such a pleasure to welcome you back. Warm regards, Ina Rianawati General Manager
Meer lezen
Bah wat een vies hotel. Kamers heel slecht gepoetst, schimmel in het koelkastje en zo rook de kamer ook. Wifi werkt totaal niet op de kamers. Ontbijt slecht, heel weinig keus. En dat voor 3 sterren? Ik vind het niet kunnen.
Meer lezen
Antwoord van Ina R, General Manager bij Ibis Styles Malang
Gereageerd op 31 jul. 2018
Dear Cherille B, Thank you for bringing to our attention the problem you have encountered during your visit in Malang. We would like to extend my apologies for the unfortunate circumstances of your stay at Ibis Styles Malang. It is feedback such as yours that enables to adjust and better our services and facilities to meet the guest expectations. This does not in any way reflect our usual level of service and I truly hope you will give us another chance to welcoming you again. Yours sincerely, Ina Rianawati General Manager
Meer lezen
Veel hotels gezien maar dit was 1 van de slechtste! Ontbijt was saai en amper iets westers terwijl er wel veel Nederlanders waren. Een versnapering ‘s avonds was eigenlijk niet gebruikelijk en kon meestal niet of het bier was op. Eten al bij al matig en veel te duur! Kamers
Meer lezen
+5
Wat ik altijd vermeld bij Ibis. De hotels zijn gewoon goed. Alles voor een of een meerdere nachten. Leuke bijkomstigheid is dat het zwembad was verwarmd, maar goed ook, want er stond een aardig briesje
Meer lezen
Antwoord van Grandi S, General Manager bij Ibis Styles Malang
Gereageerd op 20 feb. 2018
Dear Hansie Feel Welcome Het is altijd geweldig om te horen dat je elke keer dat je bij ons bent, hebt genoten van je verblijf! Onze kamers zijn ontworpen om gasten meer te laten spreiden dan andere hotelkamers en ik ben blij dat je de kans hebt gehad om dat te ervaren. Mocht u terugkeren naar het Ibis Styles Malang gebied, we hopen u zeker nog een keer te zien! Hoogachtend Ina Rianawati General Manager
Meer lezen
Prima hotel, schone kamers, ontbijt in buffet echt Aziatische weinig brood wel eigen gemaakte jam. Te ver van het centrum moet met een taxi ong. 30.000 roepia's. Echt een hotel voor zakenmensen. In een te drukke stad.
Meer lezen
Antwoord van Grandi S, General Manager bij Ibis Styles Malang
Gereageerd op 10 nov. 2017
Dear Jobo, Groeten van Ibis Styles Malang. Bedankt voor je waardevolle ondersteuning en de tijd nemen om je mooie ervaring hier met ons te delen. Het genoegen is aan u om uw verblijf hier comfortabel en aangenaam te maken. Uw tevredenheid is de beste beloning voor onze medewerkers die dag in dag uit werken om de beste service te bieden. We waarderen je feedback en we kijken ernaar uit je weer te verwelkomen bij Ibis Styles Malang Met vriendelijke groeten Ina Rianawati General Manager
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
Foto ingezonden door managementIbis Styles Malang
Twinbed room
fasilitas kamar
VorigeVolgende
12345633
Hi, do you have family suite room with bath tub?
Dear Julaxing, Regret to inform you that we have one deluxe suite with bath tub. For superior and ddeluxe room only standing shower. Thank you.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Apakah ada kulkas beserta freezer di kamar?
Hanya ada kulkas kecil di kamar, cukup untuk mendinginkan tapi tidak bisa untuk membekukan
0 stemmen
Apakah ada fasilitas jemput ke bandara? Thanks
Saya tidak yakin 100% tapi biasanya hotel berbintang menyediakan fasilitas airport transfer. U/ lebih jelasnya, silahkan menghubungi hotel Ibis Styles Malang dan menanyakan hal ini beserta biaya airport transfer-nya.
0 stemmen
VorigeVolgende
1234
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
31 US$ - 59 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
IndonesiëJavaEast JavaMalang
AANTAL KAMERS
150
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding