Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Four Points by Sheraton Bali, Kuta

Reiziger (1414)
360
Panorama’s (18)
Video's (2)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 27 van de 265 hotels in Kuta
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Fitnesscentrum / sportruimte
Babysitting
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderzwembad
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderruimtes
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Gezinskamers
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op lagune
Gezinnen
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
1.015beoordelingen
92vragen en antwoorden
2kamertips
Waardering van reizigers
  • 527
  • 350
  • 82
  • 37
  • 19
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
+1
Wij hebben in deze hotel geslapen in de maand mei het is echt super hotel alles is goed geregeld de kamer was super schoon wij hadden een kamer aan het zwembad zeker een aanrader het eten was heel lekker en het personeel nog nooit ergens zo een goed service gehad ! Het hotel ligt op een best wel rustige plek je bent overal in de buurt 10 min lopen en je zit bij kuta beachwalk het hotel heeft ook een shuttle service ,Zeker een aanrader dit hotel voor gezinnen, stellen!
Meer lezen
Antwoord van Sitha_DOPS, Director of Operations bij Four Points by Sheraton Bali, Kuta
Gereageerd op 9 jun. 2019
Dear milaaad1, We are delighted to have become your chosen hotel during your recent travels to Kuta. It was truly a pleasure to serve you. Commitment to service and guests satisfaction is a main priority and we are happy to learn that you enjoyed the whole experience as well as our comfortable room, the dining experience, our location and the service extended by our staff. All your comments have been shared with the entire hotel team as a critical understanding on how we can continue to deliver great experiences for guests like you. Thank you again for sharing your travel experience and we look forward to serving you whenever your travels bring you back to Kuta. If there is anything that we can assist, please do not hesitate to contact us by email to fourpoints.balikuta@fourpoints.com Regards, Sitha Asmarajaya Director of Operations
Meer lezen
mooi hotel met zeer vriendelijke bediening. Uitgebreid en lekker ontbijt. Airco was nogal luidruchtig. Er waren ook te weinig zetelbedden aan het zwembad. En de plaats Kuta zelf is té toeristisch. Hier merk je gelukkig niets van als je in het hotel zit.
Meer lezen
Antwoord van Masri_GeneralManager, General Manager bij Four Points by Sheraton Bali, Kuta
Gereageerd op 19 feb. 2019
Dear MiekeSaman, Thank you for taking the time to share your recent travel experience. We are happy to learn that you enjoyed your time, the friendly service, breakfast and the serenity ambiance at the hotel. Your feedback about the air conditioning and the pool seats have been passed to the dedicated departments for their review and action. I am pleased to share with you that with the recent room upgrades we have, we will be able to deliver a better experience for all of our guests. We look forward to serving you again should your travels bring you back to Kuta. Please do not hesitate to contact us by email to Masri@fourpoints.com if you need any assistance to arrange your future visit. Regards, Masri General Manager
Meer lezen
Het hotel is top. Het personeel is ontzettend vriendelijk, je krijgt het gevoel dat ze er allemaal speciaal voor jou zijn. De kamers zijn schoon en (vrij) ruim. De douche is heerlijk. Iedere dag een schone kamer en handdoeken en nieuwe flesjes mineraalwater. Er is een (leeg) koelkastje aanwezig. Het ontbijt is fantastisch (6:30-11:00), zeer divers. Het eten (de snacks en avondeten) zijn ook lekker. Vooral de loempia’s en de nacho’s zijn aan te raden. De drank is niet goedkoop (omgerekend €3 voor een biertje) maar er zijn verschillende happy hours. Het hotel ligt aan een drukke straat, maar daar heb je geen last van als je op het dakterras of op de kamer bent. Op het dakterras met bar en zwembad en muziek lig je heerlijk. Het enige verbeterpunt dat ik voor dit hotel kan bedenken is dat er wellicht meer ligbedden zouden moeten zijn op het dakterras. Nu is er plek, maar dit zal in het hoogseizoen anders zijn. Wij komen hier zeker terug!
Meer lezen
Antwoord van Masri_GeneralManager, General Manager bij Four Points by Sheraton Bali, Kuta
Gereageerd op 30 sep. 2018
Dear JellevdR, Thank you for choosing Four Points by Sheraton Bali, Kuta for your recent travel to Kuta. It was a pleasure to serve you. We are glad to learn that you had a fantastic stay with us and enjoyed our comfortable room, breakfast choices, as well as the hospitality rendered by our staff. By this review, this is another reason for me to be proud of our dedicated team who did a great job to ensure our guests' stays are flawless. Your feedback about the beverage prices and the sun loungers have been passed to the dedicated team. We are currently reviewing our prices and menus to ensure that we deliver value for money experience. As an alternative to the sun loungers, we have added some beanbags at the pool side. We look forward to welcoming you back to Four Points by Sheraton Bali, Kuta. If you need any assistance to arrange your next stay, please feel free to send us an email to Masri@fourpoints.com Regards, Masri General Manager
Meer lezen
Wij vieren op dit moment onze huwelijksreis hier het gewoon een fantastische hotel met mooie kamers fijne douche heerlijk ontbijt licht inderdaad in een drukke straat in het hotel merk je nergens van wij hopen noch fantastisch week te hebben in dit hotel maar dat gaat zeker lukken met al het vriendelijke personeel hier gr
Meer lezen
Antwoord van Masri_GeneralManager, General Manager bij Four Points by Sheraton Bali, Kuta
Gereageerd op 23 sep. 2018
Dear balou32, Thank you for choosing our hotel to celebrate your honeymoon. It's a pleasure to serve you and we feel glad to learn that you had a fantastic stay. Thank you for highlighting the facilities and services that have made a difference during your stay, including the comfort of our room, the breakfast experience as well as the hospitality rendered by our staff. We hope you will choose to make more memories with us again should your next travels bring you to Kuta. Please do not hesitate to reach us our by email to Masri@fourpoints.com should you need any assistance to organise your next stay. Regards, Masri General Manager
Meer lezen
Op dit moment verblijf ik hier nog..... Goed verzorgd hotel, keurige kamers (redelijk klein maar genoeg om te slapen), prima schoonmaak. Ontbijt super netjes en ongelofelijk vriendelijk personeel. Meisje genaamd Prima is de uitschieter. Super vriendelijk en geeft je een persoonlijk gevoel. Really Onvoldoende bedjes bij zwembad op het dak. Vaak niets beschikbaar. Andere zwembad ziet er mooi uit maar daar ligt bijna niemand want er komt bijna geen zon. Prijzen bar zwembad zijn heel hoog!! Systeem met deposit zodat je op je kamernummer kon bestellen had een dag nodig om actief te worden. Onvriendelijke meneer bij de zwembad liet me drie keer naar beneden gaan om het in orde te maken in plaats van dat hij zelf actie ondernam. Depositsysteem zou ik vanwege de hoge prijzen niet meer doen! Hotel ligt op een drukke plek maar bij het zwembad en in de kamer krijg je daar totaal niets van mee. Advies: zet je bel uit! Schoonmakers bellen gewoon aan als ze willen gaan schoonmaken ook al is het nog vroeg. Ze bellen niet 1 keer maar meerdere keren. De bel van de meeste buren hoor je ook en dat is best irritant. Het hotel zou ik een 7,5 geven.
Meer lezen
Antwoord van Masri_GeneralManager, General Manager bij Four Points by Sheraton Bali, Kuta
Gereageerd op 29 jul. 2018
Dear Vince0181, Thank you for sharing your experience and feedback following your recent stay at Four Points by Sheraton Bali, Kuta. It is through honest feedback that we are able to improve upon the experience we provide to our valued guests. While we are happy to learn that you enjoyed the hospitality of our staff especially Prima, the breakfast at The Eatery and the clean rooms, however it was also brought to my attention that during we also fell short of meeting your expectation. I have requested our team to follow up on your your comment about the sun loungers at Vertigo Rooftop Pool and see how we can improve on this area. As for your other feedback about the F&B prices, we strive to provide value for money experience and this will be reviewed by our team. Rest assured, our team will also review how we can improve the deposit system and the room cleaning procedure so we can deliver a better experience in the future. Thank you again for taking the time to provide us with your constructive feedback. We hope we can welcome you in the future and deliver a better and improved experience for you. Please let me know if you have future travels to Kuta by email to Masri@fourpoints.com and our team will be happy to assist with the necessary arrangement. Regards, Masri General Manager
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
64 US$ - 130 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
IndonesiëBaliKuta DistrictKuta
AANTAL KAMERS
185
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding