Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Bene Hotel

Reiziger (798)
Kamer en suite (232)
Zwembad en strand (101)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 29 van de 264 hotels in Kuta
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Buitenzwembad
Gratis ontbijt
Avondentertainment
Vervoer van/naar luchthaven
Spa
Beveiligde parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Internet
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Happy hour
Zwembadbar
Autohuur
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetenbad
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Make-upservice
Manicure
Massage
Pedicure
Beautysalon
BBQ-voorzieningen
Conciërge
Zonneterras
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Minibar
Flatscreen-tv
Roomservice
Veilig
Flessenwater
Koelkast
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Modern
Rustig
Gesproken talen
Engels, Indonesisch
1.022beoordelingen
51vragen en antwoorden
1kamertip
Waardering van reizigers
  • 449
  • 400
  • 128
  • 26
  • 19
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Het is een super mooi hotel, het heeft een heerlijk ontbijt & het persoon is super vriendelijk! De ligging was perfect. 5 minuten lopen en je stond midden op het drukke stand van Kuta. Hier kon je surfen of 's avonds laat de zonsondergang bekijken.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Antwoord van PutuRiana, General Manager bij The Bene Hotel
Gereageerd 3 weken geleden
Dear Sunshine22324482815, Warmest Greetings from The Bene Hotel Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that the hotel's location and our staff made you a perfect holiday. These are really one of the things that we try to maintain in our hotel, especially the staff services. Hoping to see you again soon. Best regards Putu Riana General Manager
Meer lezen
Wij verbleven in The Bene omdat onze reis naar Gili Trawangan gecanceld werd i.v.m. de aardbeving. Het is een prachtig hotel op een rustige locatie maar vlakbij het strand en het drukke uitgaansgebied met winkels, bars en restaurants. Wij verbleven met ons gezin in een family suite. Een zeer ruime en prachtige kamer wat meer wegheeft van een appartement dan van een hotelkamer. Het hotel beschikt over een geweldig restaurant waar je voor een goede prijs uitstekend kunt eten. Een paar keer per week zijn er thema avonden met een uitgebreid buffet tegen een zeer betaalbare prijs. Wat ons echter het meest heeft geraakt is de vriendelijkheid en gastvrijheid van de medewerkers van het hotel. Na een vervelend voorval in de stad moesten wij naar het ziekenhuis met onze dochter. Meteen stond een van de medewerkers van het hotel beschikbaar met een auto van het hotel om ons te begeleiden naar het ziekenhuis. Dit duurde tot in de nacht maar de medewerker bleef op ons wachten om ons vervolgens weer netjes naar het hotel terug te brengen. Ook de volgende dag toen wij naar het politiebureau moesten voor een politierapport werden we begeleid door een uiterst vriendelijke en prima engels sprekende medewerker van het hotel, en werden we weer met de auto van hotel weggebracht. Wij hebben geen woorden voor de hartelijkheid en bezorgdheid die wij hebben mogen ontvangen van de medewerkers van het hotel. Dit heeft een zeer diepe indruk op ons achtergelaten. Waarvoor nogmaals onze hartelijke dank! Wij raden dit hotel bij iedereen aan.
Meer lezen
Antwoord van Putu R, General Manager bij The Bene Hotel
Gereageerd op 21 aug. 2018
Dear Rgevers2018, Warmest Greetings from The Bene Hotel We deeply happy to know that you truly touched by the staff friendliness and hospitality. We are committed to provide our guest with an excellence stay. But the most important thing is the health and the security of our guest, we would do our best with no doubt to provide that service for all our guest. Thank you, we do hope you would come to Bali again and hopefully The Bene Hotel get another chance to serve you again. Best regards Putu Riana General Manager
Meer lezen
Hogere verwachtingen. Kamer niet schoon en de badkamer die naar kattenpis stinkt. Iedere keer als je de receptie belt sturen ze iemand om grondig te schrobben. 2 uurtjes later terug hetzelfde. Zorgen niet voor een permanente oplossing. Ontbijt ondermaats. Je kan beter naar grand la Walon hotel gaan. Zelfde opzet maar minder duur en waar voor je geld.
Meer lezen
Antwoord van Sumariana M, Manager bij The Bene Hotel
Gereageerd op 11 okt. 2017
Dear M P, Warmest greeting from The Bene Hotel Kuta. Thank you for your time to write a review of your recent stay at The Bene, and we are happy that overall you enjoyed it. We appreciate very much all your feedback and we will work hard to ensure that the items you mentioned is not happen again in the future. Thank you for being chosen The Bene, we are looking forward to welcoming you back in the nearest future. Your sincerely Made Sumariana Resort Manager
Meer lezen
Voor de tweede keer in dit hotel verbleven. Na de eerste keer erg enthousiast te zijn geweest ben ik dit nu minder. Groot pluspunt is het zwembad waar ondanks dat deze tussen de kamers zit zon heeft van 09.00 tot 16.00. Ook heeft het zwembad erg fijne ligbedden. Qua locatie ben je binnen 3 min op het strand en 3 min op de 'hoofdstraat' van Kuta. Je loopt binnen 7 min naar beachwalk. Minpunt deze keer was de schoonmaak van de kamer. De vloer was nog vies toen we aankwamen en de bedden werden niet verschoond. Ook waren er deze keer veel aussies die aan handdoekje leggen doen bij het zwembad en dan vervolgens weggaan. Ook het eten in het hotel is niet goed qua prijs kwaliteit.
Meer lezen
Antwoord van Sumariana M, Manager bij The Bene Hotel
Gereageerd op 12 sep. 2017
Dear cadl2015, Warmest greeting from The Bene Hotel, Kuta. Thank you very much for spending your time to write a review of your recent stay with us. Firstly please accept our sincere apology for the situation happened during your stay. We will certainly work hard to improve the point mentioned. At the same time we would like to thank you for being a returning guests to The Bene. Our staff are joining me to appreciate all the comments and feedback. We certainly looking forward to welcoming you back at the soonest opportunity. Your sincerely Made Sumariana Resort Manager
Meer lezen
Centraal maar erg rustig gelegen. Schone kamers met prima voorzieningen. Wifi snel en televisiezenders internationaal en goed te ontvangen. Behulpzaam personeel. Eenvoudig maar smakelijk ontbijt. Avondverlichting sfeervol en zwembad mooi onderhouden.
Meer lezen
Antwoord van Sumariana M, Manager bij The Bene Hotel
Gereageerd op 6 mrt. 2017
Dear Mevrouw2016, Warmest greetings from The Bene Hotel, Kuta. Thank you for your time to write a review of your recent stay, and we are so grateful that you enjoyed it very much. We appreciate your acknowledge on our room facilities and cleanliness, the breakfast buffet that suits your taste, and the location of The Bene, which is just nested in the quiet zone of the busy Kuta area, yet still easy access to the beach and other attraction area. We thank you for being chosen The Bene, and looking forward to welcoming you back in the nearest future. Your sincerely Made Sumariana Resort Manager
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
47 US$ - 131 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
IndonesiëBaliKuta DistrictKuta
AANTAL KAMERS
109
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding