Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Fontana Hotel Bali

Reiziger (612)
360
Panorama’s (15)
Kamer en suite (225)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 52 van de 261 hotels in Kuta
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Roomservice
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Fitnesscentrum / sportruimte
Inclusief ontbijt
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderruimtes
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Minibar
Gezinskamers
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Rustig
Trendy
905beoordelingen
94vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 426
  • 323
  • 107
  • 21
  • 28
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
het was de tweede keer dat we in dit hotel sliepen, dus een goed hotel is het wel, maar de eerste keer hadden we een mooie nette kamer waar we met 3 in sliepen, wij en onze dochter van 8, maar deze keer kregen we een gezinskamer die ik persoonlijk niet zo netjes vond, er lagen
Meer lezen
Antwoord van Fontanahotelbali, General Manager bij Fontana Hotel Bali
Gereageerd op 29 okt. 2017
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet, I Wayan Karta Algemeen directeur
Meer lezen
Modern en hip hotel. Heerlijk ontbijtbuffet en schone kamers. Het hotel is erg groot en massaal. Een klein zwembad met weinig ligstoelen etc. De kamer beschikte over een klein tuintje van 4m2 met uitkijk op een witte muur. Eerste avond gebruik gemaakt van de roomservice. We
Meer lezen
Antwoord van Fontanahotelbali, General Manager bij Fontana Hotel Bali
Gereageerd op 14 aug. 2017
Beste ArniqueM, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet, Algemeen Directeur
Meer lezen
Het hotel is schoon in aan een drukke staat (waar je overigens weinig van merkt). We hadden een aangename vlucht, waarbij we zelfs in het vliegtuig in de watten werden gelegd. Hier wisten wij niks van af. Nu heb dat allemaal niet nodig voor een mooi huwelijksreis, want daar heb
Meer lezen
Antwoord van Fontanahotelbali, General Manager bij Fontana Hotel Bali
Gereageerd op 10 mei 2017
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet, I Wayan Karta Algemeen Directeur
Meer lezen
Enerzijds is Fontana voor het geld eigenlijk een goed hotel. Maar verwacht niet meer dan je bij een gemiddelde Ibis krijgt in NL. Ik lees hier dat veel mensen dit hotel luxe vinden, maar vergeleken met de 4 sterrenhotels die ik gewend ben is dit toch net ff wat minder. Pro's:
Meer lezen
Antwoord van Fontanahotelbali, General Manager bij Fontana Hotel Bali
Gereageerd op 11 mei 2017
Beste F D, Bedankt voor de tijd om uw goede beoordeling van uw recente verblijf in Fontana Hotel Bali, een PHM Collection, te delen. Het is geweldig om te lezen dat je de gastvrijheid van onze medewerkers had genoten. We verontschuldigen ons voor de verschillende problemen die u ontevreden maken. We hopen u te kunnen verwelkomen in uw volgende verblijf. Oprecht, I Wayan Karta Algemeen directeur
Meer lezen
Zeer vriendelijk personeel, denkt mee en is zeer behulpzaam. Kamers waren altijd netjes schoon. Eten is heerlijk. En de massages zijn echt een aanrader. Het is zeker een aanrader om daar heen te gaan voor een niet al te dure prijs maar toch het gevoel te hebben dat je in de
Meer lezen
Antwoord van Fontanahotelbali, General Manager bij Fontana Hotel Bali
Gereageerd op 12 apr. 2017
Beste Djeny S, Dank u voor de tijd nemen om uw goede beoordeling van uw recente verblijf in Fontana Hotel Bali, een PHM Collection te delen. Het is geweldig om te lezen dat je had een aangenaam verblijf bij ons. Het is met groot genoegen dat wij aanvaarden uw complimenten van onze Suma Spa en de gastvrijheid van onze medewerkers. Wij zullen uw vriendelijke woorden te delen met onze medewerkers zoals ze zullen blij zijn om te horen dat ze je ster hebben verbeterd en onszelf blijven verbeteren voor geweldige service. We zijn zeker ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen in uw volgende reis naar Bali. Oprecht, I Wayan Karta Algemeen directeur
Meer lezen
PRIJSKLASSE
24 US$ - 90 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
IndonesiëBaliKuta DistrictKuta
AANTAL KAMERS
136
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding