Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Makadi Bay

The Grand Makadi Hotel

Opslaan
Safaga Road, Makadi Bay, Hurghada Egypte
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (2430)
Kamer en suite (235)
Dineren (119)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Tennisbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Parkeerplaats
Openbare wifi
Internet
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Avondentertainment
Kinderclub
Gratis vervoer van/naar luchthaven
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Vergaderruimtes
Conciërge
Wisselkantoor
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Minibar
Koelkast
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op zee
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Duits
2.592beoordelingen183vragen en antwoorden6kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.565
  • 598
  • 262
  • 102
  • 70
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
geen 5 sterren waardig .verouderd hotel .zwembad steentjes af .alles draait er om geld. voortdurend voor alles bij betalen .uit op fooi en als ge een fooi gaf waren ze de dag nadien al vergeten .zelf naar toilet gaan staat er iemand voor fooi . water voor u te wassen niet warm. geen gelegenheid om de avonden binnen te zitten wel in de lobby maar moest daar dan de drank betalen. voortdurend lastig gevallen voor reserveren voor een plaats mits kopen van een fles alcohol tot wel zes maal per dag. animatie niet goed minderwaardig
Meer lezen
Antwoord van Mohamed R, Front Office Manager bij The Grand Makadi Hotel
Gereageerd op 6 jan. 2019
Our dear guest , Thank you for taking the time to review Grand Makadi on Tripadvisor . I'm grateful for your feedback that is a valuable source of information for hotel management, whether positive or negative. It helps us to improve the service we offer. Looking forward to welcoming you in the near future to regain your confidence on us . Warm Regards , Mohamed Ramadan
Meer lezen
+1
We hebben genoten in een oase van vriendelijke medewerkers die je altijd met een glimlach ten dienste waren. We kwamen laat aan in het hotel maar konden om 22u nog gaan eten bij de Italiaan. Het eten basic maar goed , zeker de grill buiten was elke dag heel lekker alsook het heerlijke brood die Merfat en Hagar met haar aanstekelijke glimlach elke maaltijd vers bakten. De a la carte restaurants zijn een meerwaarde, zeker de Libanees. Matjes en stoelen op strand wel helemaal afgeleefd. Verkopers op het strand niet pushy. De toiletten kraaknet bij het strand alsook bij de lobby. Dikke pluim daarvoor! Wij hadden een kamer met prachtig zicht, waar we 's morgen intens konden genieten van de opkomende zon. Het grote minpunt was de badkamer... WC bleef doorlopen waardoor we iemand moesten halen voor reparatie, een dag later opnieuw hetzelfde... Het bad om in te douchen helemaal uitgeleefd en ondergrond voelde zwak aan, ik had het gevoel had ik er elk moment door ging schieten en een douchegordijn die telkens aan je lijf plakt als je je draait, ik hou er niet van. In onze kamer stond bij aankomst nog op de rand van het bad een douchegelflesje halfvol open en waren er geen strandhanddoeken aanwezig, die we wel direct bij navraag kregen aan receptie. Verder was de kamer kraaknet. De taxiservice 'to way' die bij de receptie zit vonden wij ook een meerwaarde. Tips voor hotel: vernieuw jullie badkamers en steek inloopdouche. Vernieuw jullie strandmatten en haal de versleten strandstoelen eruit of herstel ze en jullie hebben weer een prachtig hotel. Wij verbleven van 28dec tot 5dec 2018 in een junior suite. Ik zou eigenlijk 3,5 willen geven, ik maak de vergelijking met andere hotels in Egypte. Ik ga er al 6 jaar op rij in dezelfde periode.
Meer lezen
Antwoord van Mohamed R, Front Office Manager bij The Grand Makadi Hotel
Gereageerd op 15 jan. 2019
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre Bewertung von The Grand Makadi auf Tripadvisor zu veröffentlichen. Ich bin dankbar für Ihr Feedback, eine wertvolle Informationsquelle für das Hotelmanagement, unabhängig davon, ob es gut ist oder nicht, und uns dabei hilft, den von uns angebotenen Service zu überwachen. Vielen Dank für Ihre ausführliche Bewertung und für Ihr Kompliment an unser Team. Ich habe jeden einzelnen Punkt, den Sie angesprochen haben, mit unseren zuständigen Abteilungen angesprochen Es tut mir sehr leid, dass Ihre Erfahrung nicht so positiv war wie die anderer auf dieser Website, und ich hoffe, dass Sie die Möglichkeit haben, Sie in Zukunft wieder im Grand Makadi willkommen zu heißen und Ihr Vertrauen in das Hotel und uns wieder herzustellen. Freundliche Grüße Mohamed Ramadan
Meer lezen
Vriendelijke mensen in het hotel. Speciale dank aan Mr Amjad voor zijn advies. Met zijn goed advies héél mooie foto's kunnen maken van de Rode zee onderwaterwereld en een prachtexcursie gehad! Zowel ontbijt, middageten en avondeten waren zéér goed. Keuze uit buffet restaurants en enkele a la carte restaurants. Animatie was dit jaar iets minder goed. 's Morgens worden de matrassen voor je klaargelegd op de strandzetels. De kamers werden alle dagen tip top gepoetst. Steeds verse lakens, dekens gestyld, nieuwe handdoeken speciaal voor op het strand en alle dagen extra water die je in de mini bar kan leggen. We hebben 2 weken genoten van onze vakantie en komen zeker nogmaals terug naar dit hotel. Een aanrader!!
Meer lezen
Antwoord van Maksoud, Rooms Division Manager bij The Grand Makadi Hotel
Gereageerd op 29 sep. 2018
Dear guest, Thank you for sharing your experience of The Grand Makadi on TripAdvisor. I am thrilled that you had such a lovely stay and are looking forward to a future visit. It is really our pleasure to take care of you and I thank you for your compliments to the hotel team and our facilities. Thank you for staying with us and for your wonderful review. Your support is very much appreciated. Warm regards, Ahmed Abdel Maksoud
Meer lezen
Maar 1 dag in Grand Makadi gezeten. 1e avond slecht en koud eten. Omdat er geen fitness aanwezig was, of 25 euro per persopn per werk bijbetalen omgeboekt naar Sunwing. Bij wachten aan receptie 4tal stellen die allemaal kwamen klagen over verschrikkelijke eten. Veel mensen werden omgeboekt naar Sunwing.
Meer lezen
Antwoord van VedatK223, General Manager bij The Grand Makadi Hotel
Gereageerd op 28 sep. 2018
Dear janmussers, Thank you for sharing your one day experience with us. I am sorry to hear that you were not aware that the fitness is not included on your All-inclusive package and that your experience was not as positive as that of others on this site. We all know nothing is more subjective as the taste of dishes ; what someone rates as "delicious" someone else rejects. a comment to our restaurant Manager would have solved the issue immediately. I hope that we have the opportunity to welcome you back to restore your faith in us. Best regards Vedat Kofteci
Meer lezen
Heerlijk ontspannen weekje gehad in the Grand Makadi. Er is genoeg keuze uit a la carte restaurants om 's avonds te eten, zoals Thais, Italiaans en Libanees. Overdag heerlijk op het strand gelegen en de magische onderwaterwereld ontdekt. Een snorkel en waterschoenen meenemen is zeker een aanrader. Goede service op de terrassen en erg behulpzaam personeel. Mijn zusje was een dagje ziek en er werd gelijk aangeboden of we een dokter nodig hadden. Ook kreeg ze toen haar eten op de kamer bezorgd. Het animatie team organiseert genoeg overdag zoals aquarobics en zumba dansen. Kortom een top week gehad.
Meer lezen
Antwoord van Maksoud, Rooms Division Manager bij The Grand Makadi Hotel
Gereageerd op 28 aug. 2018
Dear Guest, Thank you so very much for taking the time to review The Grand Makadi on TripAdvisor and for awarding us top marks. Your support is greatly appreciated. I am delighted you had such a pleasant stay and found the hotels facilities to your liking. I very much hope to welcome you back to The Grand Makadi in the near future. Warm regards, Ahmed Abdel Maksoud
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
92 US$ - 111 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
the grand makadi hotel hurghada, grand makadi hurghada, grand makadi bay
VOORHEEN BEKEND ALS
The Grand Makadi
LOCATIE
EgypteRode Zee en SinaïHurghadaMakadi Bay
AANTAL KAMERS
302
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over The Grand Makadi Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van The Grand Makadi Hotel?
Attracties in de buurt zijn Makadi Water World (4,3 mijl) en Hurghada Equestrian (2,6 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van The Grand Makadi Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij The Grand Makadi Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij The Grand Makadi Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij The Grand Makadi Hotel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van The Grand Makadi Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Sofra, Nino's Restaurant en Makai Tukai.
Zijn er sportvoorzieningen bij The Grand Makadi Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft The Grand Makadi Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, The Grand Makadi Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij The Grand Makadi Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Heeft The Grand Makadi Hotel een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is The Grand Makadi Hotel toegankelijk?
Ja, het biedt kamers toegankelijk voor mindervaliden. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.