Op zoek naar een accommodatie in Atlantic City? Dan kun je terecht bij Courtyard Atlantic City, een rustig hotel waarmee Atlantic City aan je voeten ligt.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Atlantic City Marriott toegang tot een 24 uursreceptie, een krant en bagageopslag. Atlantic City Courtyard biedt ook een fitnesscentrum en ontbijt, waardoor je reis naar Atlantic City nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
Atlantic City Courtyard ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Central Pier Arcade (0,5 km) en New Jersey Korean War Memorial (0,7 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Atlantic City verkennen.
Op zoek naar een steakhouserestaurant? Misschien zijn Gallagher's Steakhouse, Ruth's Chris Steak House of Robert's Steakhouse in de buurt van Atlantic City Courtyard iets voor jou.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Atlantic City Boardwalk (0,7 km), Absecon Lighthouse (1,1 km) of Boardwalk Hall (1,3 km), iets voor jou.
Courtyard Atlantic City is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Atlantic City te ontdekken.
Helaas was de bar gesloten en hadden de beperkte ontbijtopties een geweldige suite, een goed uitgeruste fitnessruimte en attent personeel. Stenen gooien van de promenade en vervolgens andere sites. Zou er weer verblijven voor zaken, maar probeer waarschijnlijk een casinohotel als je plezier hebt?
We hebben deze accommodatie een nacht geboekt om een show in de Borgata te zien. Check - in was pijnloos en we hadden een kamer op de 14e verdieping. Er is parkeergelegenheid achter het pand voor 10 dollar per nacht. Het hotel ligt direct naast Harrah's en een paar blokken van Caesar's. Ik zou nergens heen lopen omdat de algemene locatie behoorlijk louche was. Het was ongeveer 2 blokken van de promenade gelegen. Het was behoorlijk winderig en koud, dus we waagden ons niet ver en namen een Uber van het hotel naar de Borgata. Qua kamer waren er zeker hints van rook, hoewel de kamer zelf behoorlijk schoon was. Ik liet mijn horloge op mijn nachtkastje liggen toen we uitcheckten. Ik realiseerde me pas toen we bijna thuis waren in NY dat ik mijn horloge daar had achtergelaten (het was een Apple-horloge). Ik kon het volgen en vroeg in de middag was het nog steeds op het terrein, maar later die middag was het ongeveer anderhalve kilometer van het terrein. Tot ziens horloge. Ik belde de accommodatie en ze zeiden dat ze de huishouding hadden gecontroleerd, ze controleerden de servicewagen en spraken met de persoon die de kamer had schoongemaakt. Ze ontkenden alles en kregen te horen dat er niets aan gedaan kon worden. Het is mijn eigen schuld dat ik mijn horloge heb achtergelaten, maar wees op uw hoede om hier te blijven, ik zou het niet aanbevelen!…
We waren in de stad voor een conventie, verbleven drie nachten en het was perfect. Hotel rook geweldig, de huishouding was fantastisch en het personeel was erg behulpzaam (eerste keer bezoekers aan AC). Parkeren was $ 10 en gemakkelijk. Korte wandeling naar de Hard Rock en de promenade. Hooguit een halve mijl. Een taxi of Uber kostte $ 10 - 12 naar het congrescentrum of terug naar het hotel. Geen rook, geen casino's, geen grote mensenmassa's en geen vreemden. Voelde me 100% veilig. Precies wat we wilden. Een pluim voor Brian S in sales, Mohammed, Echo en alle medewerkers. Goed werk.
Over het algemeen ligt het hotel op een geweldige locatie! Dicht bij resorts, Boardwalk en Hardrock Casino. We hadden kaartjes voor de Hardrock Show. Het hotel was kort bemand, denk ik vanwege covid en de vakantie. De kamer was ok maar had zeker wat onderhoud nodig. Het behang was aan het afbladderen en had wat reparatie nodig. De kamertemperatuur was moeilijk te regelen. De kamer was erg warm en we probeerden de airconditioner aan het werk te krijgen, maar dat lukte niet. Probeerde de receptie te bellen en niemand antwoordde. De wifi was ook erg traag en onregelmatig. Ik zou echter terugkomen vanwege de locatie en prijs van het hotel.
Het is jammer dat ik deze negatieve recensie moet schrijven omdat ik normaal gesproken een goede ervaring heb in dit hotel. Mijn pogingen om de kwestie privé op te lossen via telefoon en e-mail zijn echter mislukt. In september factureerde het hotel me ten onrechte voor twee kamers, hoewel ik niet in het pand verbleef. Ik ontdekte de fout toen ik mijn maandelijkse creditcardafschrift ontving. Toen ik het hotel belde, kreeg ik te horen dat ze zich de fout hadden gerealiseerd en dat een van de afschrijvingen op mijn rekening een tegoed had moeten zijn om de aanvankelijke ongeautoriseerde afschrijving te reserveren. Ze adviseerden me om contact op te nemen met mijn creditcardmaatschappij voor hulp. Ik schreef naar mijn creditcardmaatschappij en legde uit wat er was gebeurd. Ze zeiden dat Marriott de fout zou moeten corrigeren omdat mijn creditcardgegevens aan hen waren verstrekt. Ik ben een Bonvoy-lid en het is opgeslagen in mijn profiel. Toen ik het antwoord van mijn creditcardmaatschappij ontving, schreef ik een brief aan het hotel met het verzoek om krediet te verstrekken voor de twee foutieve kosten. Ik heb een kopie van het antwoord van de creditcardmaatschappij bijgevoegd en mijn maandelijkse rekeningoverzicht met de twee foutieve afschrijvingen. Dit duurt nu al bijna drie maanden. Het is bijna een maand geleden dat ik de brief naar het hotel heb gestuurd met het verzoek de fout te corrigeren. Het had een makkelijke zaak moeten zijn om op te lossen. Helaas is dat niet het geval geweest.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding