Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kempinski Hotel Chengdu

Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zakencentrum met internettoegang
Roomservice
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis parkeren
Rolstoeltoegang
Inclusief ontbijt
Bar/lounge
Spa
Vervoer van/naar luchthaven
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Conciërge
Feestzaal
Meertalig personeel
Conferentiefaciliteiten
Verwarmd zwembad
Binnenzwembad
Hot tub
Babysitting
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Minibar
Handige informatie
STIJL HOTEL
Klassiek
Geweldig uitzicht
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen en meer
739beoordelingen
253foto's
0V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 239
  • 388
  • 88
  • 18
  • 6
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Had een geweldig verblijf in Chengdu Kempinski! Ik hou ervan dat het personeel behulpzaam was en ze Engels konden spreken. Ze waren erg behulpzaam, vooral bij het boeken van de taxi's omdat we geen Chinees kunnen spreken. Welkomstnoot en fruit waren een leuke touch. Ik hou ook va
Meer lezen
Antwoord van Kempinski-Chengdu, General Manager bij Kempinski Hotel Chengdu
Gereageerd 2 weken geleden
Dear Corllina, thank you very much for taking the time sharing the experiences of your recent stay with us. I am very pleased to learn thast you had a very enjoyable time with us and highlighted the team members as very friendly and helpful. Please rest assured that your compliments will be shared with the entire team. Corllina, we are looking forward to welcoming you back to Chengdu. With best regards Kai Behrens General Manager
Meer lezen
+5
Het hotel ziet er misschien wat moe uit en heeft wat upgrades nodig, maar het personeel hier maakt dit allemaal goed. . . Rainbow, Sam en Beth in de lobby-lounge zijn ambassadeurs voor de gastvrijheid van de service. . . absoluut op de bal en 100% gastgericht - zou willen dat ze
Meer lezen
Antwoord van Kempinski-Chengdu, General Manager bij Kempinski Hotel Chengdu
Gereageerd 2 weken geleden
Dear mat268, thank you very much for taking time sharing the experiences of your recent stay with us. I am very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying in Chengdu. I am especially pleased to learn that you found the team members as one of the highlights. Please rest assured that your compliments will be shared with the entire team. mat268, looking forward to welcoming you back to Chengdu. With best regards Kai Behrens General Manager
Meer lezen
Zeer goed en gevarieerd ontbijt, met fatsoenlijke koffie (beter dan de gemiddelde Chinees hotel) . Echter, het tapijt is vrij oud, en lijkt niet zo schoon. En de gordijnen zijn volledig onwaardig zoals een hotel, en zeker van de prijs betalen voor een kamer. Gaten en patches slec
Meer lezen
Antwoord van ExOf, General Manager bij Kempinski Hotel Chengdu
Gereageerd op 11 feb. 2018
Dear Daniel G, thank you very much for taking the time sharing the experiences of your recent stay with us. I am very sorry to learn that your stay was a rather disappointing one. Please accept my sincere apologies for the inconveniences you encountered during your time with us. We are currently in final stages of finalizing plan for an extensive renovation of the property as we are fully aware of the need of upgrading our facilities in order to deliver remarkable experiences to our guests. Nevertheless, hygiene and cleanliness are of utmost importance and please rest assured that despite the 'looks' of the facilities, we do maintain the highest standards. Daniel G, once again, please accept my apologies for the inconveniences and we would be very please to welcoming you back to Chengdu. With best regards Kai Behrens General Manager
Meer lezen
De kamers zijn schoon, maar het hotel lijkt oud, Locatie ok, ik heb geprobeerd om roomservice te bestellen en het personeel kan geen Engels spreken goed, geen sauna. . . . te duur voor het aanbieden zou ik het niet aanraden
Meer lezen
Antwoord van Kai Markus B, General Manager bij Kempinski Hotel Chengdu
Gereageerd op 6 feb. 2018
Dear Joro R, Thank you very much for taking the time to review your stay at Kempinski Hotel Chengdu. We hope that you had a safe journey back home. First of all I would like to apologize for the shortcomings during your recent stay with us. I regret that we were not able to provide you with the quality of service you deserve. Followed by the room service staff which was not able to speak English, I can completely understand that this is not the experience you would have expected. Please be informed that the Kempinski Hotel Chengdu is undergoing a major renovation in 2018 and will solve most of the mentioned challenges you experienced during your stay. Please rest assured that I have spoken concerning those issues with the respective department heads, this needs to be controlled by management and here obviously were great lack of training. Dear Joro R, once again I would like to sincerely apologize that we did not live up to your expectations. I hope that you have not lost completely the trust in Kempinski Hotels and I could partially restore your faith to reconsider staying with our hotels again. It would be my pleasure to assist you personally in the future with a possible booking, be it in Chengdu or other destinations, where we do have Kempinski Hotels. With kind regards, Kai Behrens General Manager
Meer lezen
Ik gebruik de Kempinski vanwege 2 redenen - de locatie is op loopafstand van mijn kantoor en de medewerkers op de VIP-verdieping maak altijd mijn bezoek speciaal. Ze zijn altijd heel blij en professioneel en het is een genot om met hen praten in de ochtenden tijdens het ontbijt.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Antwoord van Michael H, other bij Kempinski Hotel Chengdu
Gereageerd op 28 jan. 2018
Dear matthew220, Thank you very much for taking the time to review your stay at Kempinski Hotel Chengdu. We hope that you had a safe journey back home and were delighted to read you have enjoyed your time with us and that you will keep your stay in good memory. Please rest assured I will share your comments with my team and I am sure they will be very pleased about your kind words. Dear matthew220, I am very happy to welcome you back soon on your next visit to Chengdu. With kind regards, Michael Heinzmann Director of Rooms
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandGezins- en speelplekkenZakencentrum en evenementenruimtes
バスルームのバスの感じ
Vorige
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
84 US$ - 127 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
成都凯宾斯基酒店成都凯宾斯基成都凯宾斯基饭店chengdu kempinski hotel
LOCATIE
ChinaSichuanChengdu
AANTAL KAMERS
471
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding