Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Pullman Xiamen Powerlong

No.133 Hubin Middle Road, Siming District, Xiamen 361012 China
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Pullman
86 US$
Aanbieding bekijken
Travelocity86 US$
Trip.com86 US$
Orbitz.com86 US$
Booking.com86 US$
Hotwire.com86 US$
Agoda.com86 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (335)
Dineren (47)
Kamer en suite (13)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis verblijf voor kinderen
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Bubbelbad
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Minibar
Flatscreen-tv
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op park
Rustig
397beoordelingen3vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 104
  • 58
  • 27
  • 5
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Hotel op ongeveer 20 à 25 minuten van de luchthaven. Centraal gelegen in een fraaie en rustige omgeving van een park en grote waterpartij met rondvaartboten. Het hotel verkeert in uitstekende staat van onderhoud. De kamers zijn ruim, schoon en modern. Er is een groot overdekt zwembad aanwezig. Restaurant is uitstekend. De lounge is erg comfortabel met zeer vriendelijk staff bestaande uit Jason, Jimmy en Aileen, die werkelijk alles doen om je het naar de zin te maken.
Meer lezen
Antwoord van Freeman D, General Manager bij Pullman Xiamen Powerlong
Gereageerd op 3 mei 2017
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Xiamen Powerlong. It is always a pleasure to receive positive feedback, especially for Jason, Jimmy and Aileen. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as this one. Sincerely, Freeman Deng General Manager
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn ervaring hier was enigszins teleurstellend, maar ik voelde dat het hotel alles in het werk stelde om onze reis draaglijk te maken. Mijn vrouw en ik gebruikten een lokale Chinese app om de beoordeling van het hotel te controleren. Het was een 2 sterren uit 5. Zelfs in lokale normen, kreeg dit hotel een behoorlijk slechte beoordeling, maar de meeste opmerkingen waren over de ouderdom van de faciliteiten. We vonden het niet erg dat het hotel oud was omdat we de locatie leuk vonden. Bij aankomst werd ons gevraagd of we wilden upgraden naar de executive suite op de 9e verdieping die ons ook toegang zou geven tot de executive lounge. Dat hebben we graag gedaan. We werden gevraagd of we oké zijn met een hoekkamer waar we oké mee waren. Toen we onze kamer binnenkwamen, voelde de kamer erg warm aan. We hebben de AC tot 18 graden gedraaid en de ventilator op volle snelheid om hopelijk de kamer af te koelen. We gingen toen naar bed maar werden om 3 uur wakker omdat de kamer net warmer werd. We belden de receptie en toen de technicus binnenkwam, vroeg hij of we de verwarming aanzetten. Ze gaven ons een draagbare airconditioner die weinig hulp bood. De receptie legde uit dat het AC in de kamer waar we in verbleven gescheiden is van de andere kamers. Ik wou dat ze ons dat van tevoren vertelden toen ze vroegen of we alleen in orde waren met een hoekkamer. We hebben gevraagd om onze kamer te veranderen en ze gaven ons een nieuwe kamer voor de nacht waar de airco werkte. We voelden ons ongemakkelijk dat ze volledig op de hoogte waren van de kwestie van de kamer, maar de kamer toch aan ons gaven. In de ochtend bezocht de manager ons en compenseerde ons met een kamerupgrade die leuk was. Wat betreft de executive lounge, ze hadden slechts enkele blikjes cola en perrier. Ik vroeg de receptie als ze fruit hebben en ik kreeg te horen dat ze geen fruit hebben. De volgende dag dat ik er was, herinnerde de receptie mijn naam en vertelde me dat er fruit in de lounge was en elke dag daarna. Ik heb dus het gevoel dat ze feedback van klanten ontvangen. Het ontbijtbuffet was een echte misser. Mijn vrouw en ik wilden gaan sightseeing, dus we hadden plannen om om 7 uur te vertrekken. Het buffet begint om 6.30 uur, maar nog niet alle stations zijn geopend. Dus ik moest gewoon de noodle bar opgeven en ging voor het spek. Het spek was helemaal niet knapperig, ze waren dun en gewoon niet goed. Tegen de tijd dat mijn vrouw en ik om 7 uur moesten vertrekken, was het noodle-station nog niet geopend. De rest van de reis was normaal tot de laatste avond. We kregen een gratis telefoontje van de receptie met de vraag hoe ons verblijf was en we antwoordden dat anders dan de airco niet werkte tijdens onze eerste nacht, de rest was goed. Toen gleed plotseling mijn vrouw de badkamer in. We ontdekten dat de hele vloer onder water stond. We hadden de badkamer al een paar dagen gebruikt en hebben het probleem niet eerder ontdekt. We hebben opgeroepen om de oproepmanager te laten verschijnen. Hij verontschuldigde zich en vroeg ons wat we wilden. Toen voelde ik me beledigd. Ik vroeg niet om compensatie. Dit was mijn vrouw en ik nooit eerder overkomen. We weten niet hoe we met deze situatie moeten omgaan. Ik wilde gewoon dat ze zouden zien hoe de badkamer het water niet goed afvoerde (dit was rond 23.00 uur). Toen de on call manager vertrok, stuurde hij een grotere senior manager terug en zei dat het beste wat ze kunnen doen ons de volgende dag een ritje naar het vliegveld brengen, wat prima voor ons was. We hebben ook online ontdekt dat een vergelijkbare situatie zich in hetzelfde hotel voordeed met een gezin waar een kind door de badkamerdeur gewond raakte. Ze gingen uiteindelijk zelf naar het ziekenhuis en ontvingen geen vergoeding. De volgende ochtend om 7 uur stond de senior manager ons op te wachten in de lobby. Ze brachten ons een zakenauto naar de luchthaven na ons ontbijt. Ik vond dat de ongemakken die we hadden doorstaan, vermeden hadden kunnen worden omdat het allemaal bekende problemen waren. Ik waardeer het dat het personeel heeft geprobeerd om hun werk zo goed mogelijk te doen toen we de problemen ter sprake brachten, maar nogmaals, dit waren allemaal bekende problemen.
Meer lezen
Pullman Xiamen Powerlong is een prachtig hotel in een rustige en ontspannen omgeving van Xiamen. De kamers zijn zeer comfortabel evenals zeer schoon en netjes en zeer functioneel. Vooral leuk was de krachtige en ontspannende douche! Ontbijt / lunch / diner Ik kan niet beoordelen, omdat ik niet zelf heb gedineerd. Maar ik had thee en drankjes aan de bar. En dit was nogal teleurstellend. Omdat ik in de beroemde provincie Fujian was die bekend staat om zijn hoogwaardige theeën, was ik erg teleurgesteld dat ik een gewoon theehouder van de supermarkt zou krijgen. Toen ik een gin-tonic bestelde ontving ik een glas met wat gin en een apart blikje tonic water om het drankje zelf te mixen. Dit is voor mij in een hotel van goede kwaliteit, zoals de Pullman die graag in overweging zou worden genomen, onaanvaardbaar en absoluut onder enige vergelijkbare internationale standaard. Het personeel was erg aardig en vriendelijk maar over het algemeen was het duidelijk dat ze geen opleiding en / of ervaring hebben. Dat gezegd hebbende, ik heb echt genoten van het verblijf daar vandaar mijn 4 * rating. Ik wil echter graag verbeteringen zien, niet alleen aan de bar, maar ook aan de snelheid van de service, de Engelse taalvaardigheid van de algemene prestaties van het personeel. Zou ik opnieuw in Pullman Xiamen verblijven? Absoluut!
Meer lezen
+1
1. Check-in - goed en soepel. Boekte twee executive kamers en kreeg een kamer opgewaardeerd naar Suite met Le Club Gold.  2. Een paar hoogtepunten tijdens het verblijf: a) De kamers zijn ruim en het uitzicht vanuit de kamer was spectaculair. be) Bailuzhou park naast de deur is erg mooi en is de enige plek die minder druk in Xiamen is waar ik geweest ben. c) Het personeel is over het algemeen erg behulpzaam en toonde de intentie om ons te helpen bij eventuele verzoeken. d) De temp lounge bevindt zich in het restaurant op niveau 1 en er is een zeer indrukwekkende Chinese band die 's avonds optrad, sfeer toevoegend aan het hele restaurant. Een van de beste ervaringen tijdens het verblijf e) Het is vlak naast een bushalte en niet te moeilijk om rond te navigeren. De conciërge personeel van dienst op 19 juni (verontschuldigen nam niet de naam van de jonge meneer) nam een extra stap om ons te helpen om een taxi te boeken en de baggage geregeld in de taxi. f) Een hotelmanager nam het initiatief om 's nachts te bellen om te controleren of alles goed ging.  3. Ik kreeg het gevoel dat de standaardprocedure voor dit hotel anders is (denk aan iets) van andere Accor-hotels. Een aantal observaties hieronder: a) Ondanks de vruchten in de kamers (inclusief een rotte appel - hoewel van buitenaf niet te zien), kreeg ik geen welkomstbrief, wat een soort standaardpraktijk is in Accor-hotels waar ik eerder verbleef, en ik deed zelfs geen welkomstdrank of drankvouchers krijgen. be) De lounge wordt momenteel gerenoveerd en de tijdelijke lounge wordt gehost in het lobbyrestaurant, dat om 20.00 uur gesloten is, iets te vroeg en zoals anderen al zeiden, er was geen alcoholisch drankje. c) Bij het eerste ontbijt informeerden we de receptie over onze kamernummers voor het ontbijt, maar ze konden aanvankelijk het record niet vinden, noch erkennen dat we van het uitvoerend niveau zijn, wat betekent dat het ontbijt is inbegrepen. d) Hoewel de medewerkers responsief zijn en over het algemeen erg behulpzaam wanneer ze worden benaderd. Niemand neemt de moeite om ons te komen begroeten tijdens het ontbijt en niemand komt om koffie of thee te serveren. e) We vroegen om laat uitchecken om 15.00 uur, maar de baliemedewerker zei dat we alleen laat kunnen uitchecken tot 14.00 uur. Wat kan het verschil zijn voor slechts een uur?  4. Infrastructuur: a) De badkuipschakelaar voor wateruitlaat is defect en gevaarlijk in de Level 9 Suite. Ik heb mijn vinger laten knippen toen ik probeerde water te legen. be) Het raam in de Suite was niet goed gesloten en je hoort het verkeer buiten, wat 's nachts vervelend kan zijn. Zou dit hotel opnieuw bezoeken als ik een kans had en hopelijk zou het beter kunnen.
Meer lezen
De service van het hotelpersoneel was uitstekend. Ze waren vriendelijk en behulpzaam. Het Chinese restaurant bood ook authentieke Kantonese gerechten met een redelijke prijs. Ik zal zeker de volgende keer in dit hotel verblijven.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Vorige
PRIJSKLASSE
74 US$ - 125 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
厦门宝龙大酒店, powerlong hotel xiamen
LOCATIE
ChinaFujianXiamen
AANTAL KAMERS
297
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding