Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Xiamen Marriott Hotel & Conference Centre

No.236 Guanbin Road, Tong'an District, Xiamen 361116 China
Hotelwebsite bezoeken
Laagste prijzen voor je verblijf
JW Marriott
132 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 03/11/19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com
132 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 01/11/19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
169 US$
120 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 49 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity132 US$
Expedia.com132 US$
ZenHotels.com169 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (1127)
Kamer en suite (82)
Dineren (61)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Gratis verblijf voor kinderen
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Binnenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Swim-up-zwembadbar
Oppas
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Rookvrij hotel
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Minibar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals
Hotelpakketten
998beoordelingen3vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 39
  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Geweldige omgeving voor een vakantie, op korte loopafstand van een rustig strand met prachtig uitzicht op de oceaan en de stad. Een leuke e-mail van Alina Lyu bij Guest Service voor aankomst, goede elite-ledenherkenning en kamerupgrade. De Bonvoy-chatservice was geweldig, snelle reacties en services. Receptie inchecken was efficiënt en vriendelijk, Queenie was zeer professioneel en deskundig. Het Chinese restaurant Man Ho is een echte aanrader, de gastvrouwen van de receptie zijn altijd gastvrij en attent. Het eten is altijd lekker en vers, jonge obers zijn zeer attent en beleefd. Dottie, Felice, Grace maakten allemaal grote indrukken. Probeer het weekend te vermijden als je van een rustige omgeving wilt genieten.
Meer lezen
Ik aarzelde over dit hotel, dacht dat het te ver weg was. Het is 30 - 40 minuten van het centrum (maar dicht bij de luchthaven en Xiamen Noord station), maar het hotel is schoon, fris, modern, grote kamers, een prachtig uitzicht, je voelt je als Florida of Tenerife, maar toch dicht bij de stad door Didi of taxi. Aardige mensen, lekker eten, een heerlijk behulpzame en vriendelijke conciërge genaamd Zaved, het was een korte, maar goede vakantie. Hij hielp me om naar het eiland te gaan, DE moet het zien, wat niet zo eenvoudig is als verteld in de gidsen. . enige probleem, wifi is volledig aan en uit, maar dit is China, het is gewoon zoals het overal is als het gaat om de grote firewall van Cina. .
Meer lezen
Ik verbleef 2 nachten in februari 2019. Het hotel zelf is nieuw en erg leuk. Het personeel is nieuw en nog steeds leren maar gastvrij en vriendelijk. Ik heb genoten van de rustige kamer en het ontbijt. Maar tijdens mijn verblijf probeerden ze me op te laden voor het ontbijt, hoewel ik had geboekt (inclusief ontbijt) en vooraf had betaald. Het probleem was snel opgelost nadat het personeel mijn boekingsgegevens opnieuw had gecontroleerd. Ik had nu moeten worden gewaarschuwd. Tijdens het uitchecken heb ik met de receptie bevestigd dat ik van tevoren heb geboekt en betaald (via een van de grotere online reserveringsservices). Desalniettemin brachten ze me de kamerprijs opnieuw nadat ik uitgecheckt met behulp van de creditcardgegevens verstrekt voor de kluis. Ik probeer nu mijn geld terug te krijgen. Tot nu toe lijkt dit moeilijk en het is zeker een totale verspilling van mijn tijd. De receptie nam mijn telefoontje niet op en nam niet de moeite om me terug te bellen. Ik kon geen e-mailcontact vinden op hun website. Hoezeer ik de service in het algemeen ook leuk vond, ik verlaag 2 punten voor het misbruik van mijn creditcardgegevens en het verspillen van mijn tijd. Het verpestte echt een ander leuk verblijf voor mij. Ik vind dit hotel op een onbetrouwbare manier wordt beheerd ik en ik zal zeker niet opnieuw verblijven.
Meer lezen
Milieu was goed en eten was uitstekend. Geserveerd door een kelner bel Elvis Zhou. Hij kent het menu van binnen en van buiten en heeft goede suggesties gedaan voor eten. Hij besteedde ook veel aandacht aan de klant en bood meteen hulp.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met 单个酒店
November 2018 Ik kreeg een zakenreis naar Xiamen toegewezen en ik stapte in een zwarte taxi op het vliegveld, na 90 minuten rijden en ruzie was ik bij de hoofdingang van Marriott. De chauffeur weigerde een bonnetje uit te reiken en toen ik op het punt stond op te geven (want het is laat op de avond), kwam het personeel van Marriott opdagen. De chauffeur was erg onbeleefd en schreeuwde bijna tegen het personeel dat zei dat het niets met hem te maken had. Het personeel stond erop en zei, zij is onze hotelgast, dat is onze zaak. Toen vroeg het personeel me om in te checken en hij zal de rest afhandelen. 45 minuten later kwam het personeel naar mijn kamer en gaf mij het ontvangstbewijs; begreep de situatie en hielp om een klacht in te dienen (zoals hij de taxiplaat en bestuurdersgegevens heeft genoteerd). Ik was onder de indruk van de professionaliteit van het personeel; Davis Dai, die inderdaad mijn dag beter maakte. Januari 2019 Ik werd opnieuw toegewezen aan Xiamen en ik regelde het hotel ophalen. Helaas was de vlucht aanzienlijk vertraagd (we hebben een paar uur in het vliegtuig gestaan) en het was weer laat in de nacht toen het vliegtuig Xiamen landde. Toen ik de aankomsthal verliet, zag ik Davis met het bord dat me verwelkomde; hij heeft misschien 4 uur gewacht, hij bracht me naar de limousine en ik kwam veilig en snel bij het hotel aan. Ik zou graag mijn waardering willen laten zien voor de professionele houding van Davis en natuurlijk de hoge kwaliteit van de dienstverlening van Marriott ??
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
119 US$ - 232 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ChinaFujianXiamen
AANTAL KAMERS
304
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding