Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Dubai
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Anantara The Palm Dubai Resort

Opslaan
East Crescent Road Palm Jumeirah, Dubai 71607 Verenigde Arabische Emiraten
Hotel e-mailen
31 personen bekijken dit hotel
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbieding
Priceline
295 US$
Aanbieding bekijken
Booking.com
295 US$
Aanbieding bekijken
Otel.com
295 US$
273 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 22 US$
Anantara.com292 US$
Orbitz.com276 US$
Expedia.com276 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (6079)
Zwembad en strand (975)
Video's (2)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Boten
Oppas
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis openbaar parkeren in de buurt
Parkeerservice
Parkeergarage
Beveiligde parkeerplaats
Parkeren aan de straat
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Internet
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Privézwembad
Ondiepe deel in zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Personal trainer
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Gratis welkomstdrankje
Happy hour
Kindvriendelijk buffet
Kindermaaltijden
Eetgelegenheid buiten
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Kanoën
Tennisbaan
Verhuur watersportuitrusting
Avondentertainment
Tafeltennis
Kinderspeeltuin
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Taxiservice
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Bodywrap
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Handmassage
Hoofdmassage
Make-upservice
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Gemakswinkel
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Klamboe
Krant
Lig-/strandstoelen
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
Butlerservice
EHBO-koffer
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Luchtzuiveraar
Airconditioning
Privéstrand
Minibar
Flatscreen-tv
Slaapbank
Inloopdouche
Badjassen
Extra badkamer
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Vipkamervoorzieningen
Flessenwater
Strijkijzer
Koelkast
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op stad
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op lagune
Uitzicht op baai
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Spaans en nog 10
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hoteldeals

Locatie

Volledige weergave
Contact
East Crescent Road Palm Jumeirah, Dubai 71607 Verenigde Arabische Emiraten
Naam/adres in plaatselijke taal
Hotel e-mailen
Routebeschrijving
Dubai World Central - Al Maktoum International Airport24 kmAlle vluchten bekijken
Luchthaven Dubai26 kmAlle vluchten bekijken
Alle hotels in de buurt bekijken
7.488beoordelingen524vragen en antwoorden2kamertips
Waardering van reizigers
  • 5.603
  • 1.138
  • 408
  • 183
  • 160
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
We hadden een kamer aan het zwembad, op de eerste verdieping: supergroot met hele grote badkamer (aparte douche en bad, en wc) Zalige bedden om te slapen Uitgebreid buffet voor zowel lunch als ontbijt, zeer goede service
Meer lezen
Antwoord van Jean-François L, General Manager bij Anantara The Palm Dubai Resort
Gereageerd op 24 apr. 2019
Dear Birgit D, In the beginning, allow me to apologize for replying back in English. Thank you very much for your positive review. We are delighted to know you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure to host you soon again. Thank you again and kind regards, Jean-François Laurent General Manager
Meer lezen
Favoriet van het hotel
Allereerst wi lik zeggen dat het een fantastisch hotel is. Wij hadden een appartement met 1 slaapkamer dat van alle comfort was voorzien (vaatwasser, wasmachine,..). Bovendien was het heel ruim met een groot terras dat uitkeek op de Burj Al Arab. Al het personeel dat we hebben ontmoet was erg vriendelijk en gedienstig. Niets was te veel gevraagd. Wij hadden een half pension formule gekozen en we hebben keer op keer ongelooflijk lekker gegeten. Er zijn verschillende restaurants in het hotel. Het nadeel is dat je er moet reserveren anders is er geen tafel vrij. Dit vergt dus toch enige planning en het maakt dat je weer tijdsgebonden bent. Gelukkig kon je vrij vlot reserveren via een WhatsApp service nummer. Het buffet restaurant (Crescendo) serveert 's ochtends ook het ontbijt. Ondanks het ruime tijdsbestek, gebeurde het dat er een aanzienlijke rij mensen stond te wachten om een tafel toegewezen te krijgen. Het is duidelijk dat de capaciteit van Crescendo niet afgestemd is op het aantal hotelgasten. Dit vonden wij erg jammer want niemand wacht graag op een tafel als je hongerig bent. Voor ons nam dit het vakantiegevoel toch wel wat weg. Aan het zwembad en op het strand zijn er voldoende ligbedden. Het zwembad was heerlijk verwarmd tot een aangename temperatuur.
Meer lezen
Antwoord van Jean-François L, General Manager bij Anantara The Palm Dubai Resort
Gereageerd op 21 mrt. 2019
Dear Lisa H, Thank you for your review and for sharing your feedback. Please allow me to respond in English. We are delighted to know you enjoyed a wonderful stay at our beautiful resort. It is a pleasure to know that you left satisfied with the food quality and the variety that our dine-around option provides as part of the Half-board package you opted to book. I have taken good note of your comments regarding the advance reservation requirement at our restaurants. The resort and our award winning restaurants are very popular and we encourage advance reservations in order to secure the preferred restaurants and timings. However, we are flexible and will do our best to accommodate all our guests. In sincerely regret the waiting time at breakfast. Please rest assured that we will review your constructive comments to work on improvements to further enhance the experience of our guests. We hope to welcome you soon again! Thank you again and kind regards, Jean-François Laurent General Manager
Meer lezen
Zeer mooi en goed hotel. zeer mooie en propere kamers . zeer vriendelijk personeel niets is teveel . op 10min van het centrum met taxi . prijs taxi 20euro . Wel een prijzig hotel maar service is wel top!
Meer lezen
Antwoord van Jean-François L, General Manager bij Anantara The Palm Dubai Resort
Gereageerd op 3 feb. 2019
Dear At14514, In the beginning, allow me to apologize for replying back in English. Thank you very much for your positive review. We are very happy to know you enjoyed your stay with us and we would be pleased to welcome you back soon again. Thank you again and kind regards, Jean-François Laurent General Manager
Meer lezen
Omwisselen naar het EngelsOnze ervaring was niet bepaald positief... Wij houden van Dubai we hebben in meerdere luxere hotels geslapen en nooit enkel een probleem gehad. Anantara the palm heeft in onze 6 dagen echt veel fouten gemaakt! -Bij het inchecken werd er verteld dat niks was betaald, (in Nederland had ik van te voren contact opgenomen of alles goed was gegaan met de betaling 'c-card, ik heb heel veel moeite moeten doen om hun te vragen om een simpele mail terug te typen waar ik aan kan tonen bij de check in dat alles oke is. Dus toen ze mij vertelde dat de betalingen niet voldaan was kon ik dus deze mail aantonen! zelfs toen was er een probleem en konden ze er niks mee omdat de adeling van reserveringen er in de avond niet meer was. Wij moesten toen €300,- borg neerleggen. Volgende dag kwam de manager naar ons toe om te vertellen dat het inderdaad een grote fout was en gaven ons voor 8 dagen gratis ontbijt. -Volgende probleem.. Ik werd uit het niets super ziek en had antibiotica nodig het was 2uur in de avond ik ben naar de receptie gelopen om antibiotica te bestellen en deze zouden ze binnen een uur komen brengen. Dit is ook gebeurt ze kwamen het netjes brengen! ik betaalde de prijs en ze zouden change terug komen brengen. Ik moest toen mijn vriend wakker maken om het geld te vragen en hij gaf dat aan mij en ik gaf dit aan de man. Mijn vriend zei hey.. dit is echt te weinig! Ik belde gelijk naar de receptie om te vertellen dat iets fout was! ze hebben dit nagekeken en inderdaad hij had ons veelste weinig terug gegeven! hij kwam terug naar onze kamer en zei sorry.. wij vonden dit nog steeds erg raar en hij begon erg zenuwachtig te raake en zei willen jullie nog meer geld ik wil mijn baan niet verliezen! (wij vonden dit erg onprefisoneel) Hun hebben alleen sorry gezegt en verder niks! -volgende.. wij wilde een leuke activiteit inplannen dus wij liepen naar de tours desk de vrouw die achter de balie zat haar naam was Sarah.. ik stond en vroeg om de 'dessert tour' terwel ik nog stond zei ze je gaat me toch niet vertellen dat je vandaag wild boeken! ik dacht dat ze een grapje maakte maar ze was super serieus! ik zei het kan ook een andere dag en daarop antwoorde zei met ja zeg dan een dag?!.. SUPER onvriendelijk.. mij niet uitgenodigt om te gaan zitten niet gevraagd waar mee kan u helpen.. -volgende.. bij het grote zwembad kan je eten/drinken bestellen wij hadden een bestelling gedaan en dit kwamen ze brengen. Toen wij moesten betalen zeiden we dat we het later betalen en dat ze naar de kamer konden komen! Volgende dag kwamen we om een drankje te bestellen en kwamen ze met ze 3en naar ons toe om te vertellen dat we nog moeten betalen! Ik antwoorde hierop dat dat klopt! maar dat hun niet langs waren gekomen! Dit klopte en vroegen ons hoe we wilde betalen ik zei weer kom maar naar onze kamer! Hier zijn ze in 10minuten wel 4keer op terug gekomen.. Mensen zaten ons aan te kijken en dit gaf ons echt een vervelend gevoel. Na dat de mamager van het zwembad met ons sprak zei hij ook alleen sorry.. Wij liepen naar onze kamer en onderweg draaide ik mij om en liep er serieus iemand achter ons aan met een betaal machine!!! = Alles in een ik vindt dat er niet normaal veel fouten worden gemaakt en alles wordt zogenaamd goedgemaakt met een Sorry.....?? Normaal bieden hotel je iets aan maar nee! De enigste persoon die goed heeft gehandeld was de manager Queenlee.. Daarnaast de manager Gina was super arrogant en onaardig! En dit waren een paar voorbeelden maar ik kan er zo nog 5 opnoemen van welke problemen wij hebben meegemaakt. Ze hebben ook heel veel fouten gemaakt met betalingen etc! Geen vertrouwen hebben ze in gasten terwel ze zelf niet eerlijk met je omgaan..? Niet aan te raden!
Meer lezen
Antwoord van Jean-François L, General Manager bij Anantara The Palm Dubai Resort
Gereageerd op 15 sep. 2018
Dear redouanelkarraz, In the beginning, allow me to apologize for replying back in English. Thank you very much for sharing your experience. It is sad to know that you left our resort disappointed, although you are a frequent visitor to Dubai and its hotels. I was informed by me front office team that you had issues with the money transfer from the Netherlands, thus there was no payment shown when you were checking-in. Our hotel policy states that the room-account cannot be opened for postings if there is no deposit paid in advanced, thus there was a struggle. I was also informed that the problems were eventually solved and that the payments were concluded, yet your experience was so disappointing that it prompted you to write your review. We take all feedback seriously, and sincerely regret that we did not meet your expectations. Nonetheless, I still hope you have some positive memories of our resort and it would be a pleasure hosting you again. Thank you again and kind regards, Jean-François Laurent General Manager
Meer lezen
Enige nadeel is dat t misschien ver op de palm ligt. Maar omdat t niet zo n hoogbouw resort is voelt t heel gezellig aan. Het is ruim opgezet en er zijn mega veel zwembaden. Top voor kinderen. Je zit vlakbij atlantis en daar moet he echt naar toe met kinderen. Te leuk. Wij zijn hier een week en hebben tegen de gewoonte in half pension genomen. Alle a la carte restaurants zijn goed. Bij de beach house zit je heerlijk aan zee. Heerlijk voor lunch of diner. Mekong was ook top. En buiyen zit je ook lekker. Het australische restaurant was kwalitatief ook goed en heeft voor de niet vlees eter genoeg opties. Ik xou daar binnen gaan zitten of buien in de smoking area. Wij zaten buiten in. De non smoling maar dat is iets minder gezellig. Je kan met half pension kiezen voor lunch of diner. S ochtends even reserveren voor de avond. Het was nu al behoorlijk warm 34-40 gr dus ik zou niet veel later in het seizoen gaan. De zwembaden zijn zo n 29 gr en de zee is ook al flink warm. Wij zaten in het apartement gebouw boven de sportschool en bij t revo cafe. Je kan hier ook ontbijten en daar zit je ook echt prima . In het buffetrestaurant is een ruimere keuze . Van de sportschool hebben wij een aantal maal gebruik van gemaakt. Uitstekende aparaten en heerlijk koel. Onze jongens 11 en 12 zijn ook een keer naar de teens club geweest. Daar amuseer je je ook prima met biljart en fifa etc. prima als t buiten bijna 40 gr is. De receptionisten was niets te veel wat betreft regelen van reserveringen binnen of buiten t hotel en organisen van taxi s.,
Meer lezen
Antwoord van Jean-François L, General Manager bij Anantara The Palm Dubai Resort
Gereageerd op 4 mei 2018
Dear Marielle d, Thank you very much for such a positive review following your recent stay at our Anantara Residences. We are delighted to read that you think very highly of our beautiful resort, our Restaurants and the service provided especially by our lovely receptionists. It is great to know that all your family members found what you were looking for during your holiday and we hope to welcome you back soon again. Thank you again and kind regards, Jean-François Laurent General Manager
Meer lezen
PRIJSKLASSE
203 US$ - 756 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
the royal amwaj hotel dubai, the royal amwaj resort and spa
LOCATIE
Verenigde Arabische EmiratenEmiraat DubaiDubaiPalm Jumeirah
AANTAL KAMERS
293
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Anantara The Palm Dubai Resort
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Anantara The Palm Dubai Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Anantara The Palm Dubai Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Anantara The Palm Dubai Resort?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, inclusief ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Anantara The Palm Dubai Resort?
Ja, gratis parkeren, parkeergarage en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Anantara The Palm Dubai Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Bushman's Australian Restaurant and Bar, Revo Cafe en Mekong.
Zijn er sportvoorzieningen bij Anantara The Palm Dubai Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Anantara The Palm Dubai Resort een luchthavenshuttle?
Ja, Anantara The Palm Dubai Resort heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Anantara The Palm Dubai Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Anantara The Palm Dubai Resort zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Anantara The Palm Dubai Resort?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, italiaans, russisch, arabisch en kroatisch.
Zijn er historische locaties in de buurt van Anantara The Palm Dubai Resort?
Veel reizigers bezoeken Al Seef (15,5 mijl).