Mijn vader, broer en ik zijn op woensdag 29 september aangekomen in het Stella di mare hotel. Na enkele minuten werden we naar onze 3 persoons kamer verwezen. Dit bleek echter een 1 persoons kamer te zijn waar je je kont nog niet kon keren. Na een klacht te hebben ingediend kregen we een andere kamer toegewezen. Deze zag er goed uit (ook niet 5 sterren waardig). Er Werd een extra de kamer ingereden en dit bed was zo hard als de kerkbank in de sintjozef parochie. 1 dag later gingen we ontbijten en daar kwamen we not onze verbazing aan bij een zeer karig buffet. Dit was alleen bestemd voor mensen die een warm ontbijt willen. Wij zijn zeer teleurgesteld. Ook leek uitzicht op de foto schitterend, niet was minder waar het bleek een uitzicht op een eindeloze bouwput. Een enorme aansluiten en niet aan te raden dus. Groeten jordi…
We zijn ontzettend blij met de service. De restaurant heeft enorme behulpzame bedieners. Een meneer genaamd Samad heeft ons gedurende onze hele week vakantie super goed geholpen. Dank je wel voor alles!
Bezoek gebracht aan restaurant Leonardo Geweldige avond gehad het eten is er geweldig goede kaart en heerlijke wijnen op de kaart De chef kookt op ster niveau komt ook uit Italië Bediening onder leiding van Gloria is uitmuntend Allemaal ingrediënten voor een top avond
We hadden een zeer comfortabel en ontspannen verblijf in het Stella di Mare hotel tijdens onze dagen in Dubai, Allereerst een perfecte locatie in de stad en een zeer goed ontbijt geserveerd en ook hadden we een zeer comfortabele kamer met het prachtige uitzicht op de skyline van de stad. Al het personeel, vooral dat van de conciërge, was vriendelijk en efficiënt en hielp ons bij al ons verzoek (vooral Iddi en Nassime) Ik kijk ernaar uit om terug te komen. Ik stuur een foto van ons prachtige uitzicht vanuit de kamer op de 29e verdieping.
Goede dag, Stella di Mare Dubai Marina Hotel-team! Mijn naam is Bekhzod Bokhodirov. Misschien weet u dat dit de tweede keer is dat we in uw hotel hebben gelogeerd. Deze keer waren onze kamers 402, 410, 413. Vorig jaar brachten we onze vakantie door in uw hotel van 14 februari 2021 tot 24 februari 2021, onze kamers waren 505, 506, 515, 815. Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om al het personeel van het hotel nogmaals te bedanken. Ik wil ook het huishoudpersoneel bedanken - Winnie. Dank u zeer. Beste wensen, Bekhzod Bokhodirov
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding