De zoektocht naar het ideale luxe hotel in Dubai hoeft niet lang te duren. Welkom bij Emerald Palace Kempinski Dubai, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Emerald Palace Kempinski Dubai ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Palm Jumeirah (2,2 km) en Flying Cup (4,2 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Dubai verkennen.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Emerald Palace Kempinski Dubai bevatten airconditioning en een minibar.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals roomservice en conciërge. Gasten van Emerald Palace Kempinski Dubai kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Dubai die krab serveren, zoals Ossiano, Buddha-Bar en Saffron in de buurt van Emerald Palace Kempinski Dubai.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire kunstmusea zoals Salsali Private Museum, Dubai International Art Centre en Miraj Islamic Art Centre.
Emerald Palace Kempinski Dubai heet je graag welkom in Dubai!
Gebakjes die in de mond smelten. Overheerlijke sandwiches. Perfecte tea en koffie. Binnen is de meubilering too much! Te veel van alles : kleuren,meubels, lichten …. rococostijl ! Dus zijn we op de prachtige terras gaan zitten en BENGIA uit Shanghai heeft ons keizerlijke bediening gegeven. Echt royaal! Alles was perfect. Zelfs de toiletten…..
We bezochten in januari/februari 2022 voor een week verblijf op een clubterras. Zoals je van het merk Raffles mag verwachten, is dit hotel iets bijzonders. Het koepeldak van de receptie is uitzonderlijk en sierlijk en het hotel is echt iets speciaals om naar te kijken. 'S Nachts is het verlicht en ziet het eruit als een paleis. Het is echt iets om te zien. Onze kamer, een suite met clubterras was prachtig. Een groot appartement met een enorme badkamer, inloopdouche, vrijstaand bad en zijn en haar wastafels. We hadden een inloopkast, een grote slaapkamer met een bank en een groot terras. De inrichting is erg weelderig, vorstelijk en de kamer was zo comfortabel dat ik niet meer weg wilde! De clublounge is echt geweldig. Het eten was van een zeer hoge standaard en je kon er 's avonds ontbijten, lunchen, afternoon tea en cocktails. Met honger ga je niet naar huis, dat is zeker. Het personeel in de club was allemaal uitstekend en maakte ons verblijf heel bijzonder. Mijn enige kleine kritiek is dat het lunchmenu elke dag hetzelfde is. Hoewel er nogal wat opties zijn om uit te kiezen als je elke dag zou gaan, zou je een beetje verveeld kunnen raken met het menu als je langer dan een paar dagen blijft. De saladeselectie is echter erg leuk. We verbleven de meeste dagen op het strand, wat heerlijk en ontspannend was. Een klein puntje van kritiek is dat je maar één gratis fles water per persoon per dag krijgt. Ik zou dit niet verwachten van een luxe 5-sterrenhotel, omdat ik altijd gratis water bij het zwembad / strand zou verwachten. Over het algemeen was ons verblijf fantastisch en we zullen terugkeren. Een paar namen om op te noemen die hebben bijgedragen aan het uitzonderlijk maken van ons verblijf. Yeni, Samuel, Salima en Vikas zorgden voor al onze grillen in de club. Ze waren zeer behulpzaam, attent en maakten ons verblijf heel bijzonder. Zazhire, onze butler, stond altijd klaar om te helpen wanneer we iets nodig hadden in onze kamer, niet dat we veel nodig hadden, maar ze was altijd direct beschikbaar en uiterst behulpzaam. Rung en Pim in de spa – bedankt voor onze geweldige massages.…
In het begin waren we niet 100% tevreden over ons verblijf. Het inchecken duurde erg lang en we kregen geen welkomstdrankje dat op zo'n plek natuurlijk zou lijken. We brachten een paar nachten door in een kamer die ons voldoende huisvestte, maar naarmate de capaciteit toenam, kregen we een prachtige kamer - een suite die waarschijnlijk de meest ruime en spectaculaire was die je je kunt voorstellen. De vloerbutler was erg behulpzaam en zorgde ervoor dat alles perfect was met fruit en bloemen. Badkamerbenodigdheden zijn echt van hoge kwaliteit en perfect van formaat. (Aqua di Parma). We hadden toegang tot de lounge en wat je ook doet - je moet het boeken! Afternoon tea, snacks en een geweldige wijn- en cocktailselectie en niet te vergeten een prachtig uitzicht met live vioolmuziek. Yeni was heel lief en onthield onze namen in een oogwenk. Het strand was mooi, strandstoelen comfortabel en het personeel (direct onder het restaurant waar onze favoriete plek was) was erg attent. Zohair, Ayrun en Islam hielpen ons met elk verzoek dat we hadden met betrekking tot voedsel, water en handdoeken. Ayrun heeft er zelfs een kussen van gemaakt voor mij. Zo'n lief gebaar. De jazzclub had echt een New Yorkse sfeer. Eten was geweldig. Live muziek de meeste dagen. Het Japanse restaurant was mijn favoriet. Elegante en snelle service. Prijzig maar het is het allemaal waard. Beste sushi in een lange tijd! Als ik een paar dingen met mijn vinger moet wijzen, moet het zowel het incheckproces als het uitchecken zijn. Het kost veel te veel tijd. Ik had ook graag dikkere grotere handdoeken gehad. Maar dat is eigenlijk alles wat ik kan bedenken. We zijn zo klaar om terug te komen! Het hotel is nieuw, het personeel leert geleidelijk samen te walsen, over een paar maanden weet ik zeker dat alles pure perfectie zal zijn. Het allerbelangrijkste: ze luisteren naar je klachten/feedback en DOEN er ook echt iets aan. Dat is waar service om draait. Deze plek echt aanbevelen!…
Allereerst is Raffles The Palm een prachtig gebouw van binnen en van buiten. Enorme kroonluchters, een klassieke piano en rode tinten heten u welkom in de lobby en de inrichting strekt zich ook uit tot de kamers. Receptiepersoneel is erg snel, vriendelijk en efficiënt. We kwamen heel vroeg aan van een nachtvlucht met een 11 maanden oude en werden snel in onze zeer welkom opgewaardeerde kamer met uitzicht op het zwembad/strand geplaatst. De kamer had alle voorzieningen die je zou kunnen vragen, waaronder een inloopkast, een balkon, een groot bad en een heel schattig kinderbedje met welkomstspeelgoed voor de baby. De portiers zijn ook uiterst behulpzaam en vriendelijk, zelfs met het krijgen van een last-minute auto om 6 uur voor de luchthaven met een babyzitje! Zwembad en strand zijn erg schoon en de service is goed en attent. Mijn voorkeur ging uit naar een verblijf aan het strand omdat het wat rustiger was. De reden voor 4 sterren komt neer op service & dineren. Ik vond dat in vergelijking met andere 5-sterrenhotels zoals Jumeriah, Street Regis, Four Seasons, enz. de service bij Raffles The Palm gewoon niet in overeenstemming was met de prijzen. Het huishoudpersoneel was altijd wisselvallig (soms vergeten handdoeken te verwisselen, vuilnisbakken te legen, vers water mee te nemen, enz.) en een deel van het opdienpersoneel in restaurants sprak geen vloeiend Engels, dus het was moeilijk om te communiceren. Qua eten biedt Jardin, het belangrijkste buffetrestaurant, een goede variëteit aan eten, maar de kamer zelf is deprimerend, vooral als het niet druk is, een beetje achtergrondmuziek zou een lange weg gaan. De Italiaanse en Japanse restaurants zijn redelijk, maar de prijzen zijn uitstekend voor de kwaliteit (80 voor een flesje sake, dat zou 10 zijn in Londen). Helaas kreeg ik geen kans om naar de jazzbar te gaan omdat ze geen kinderen toestonden. Ik zou hier verblijven met minimaal halfpension, waarmee je ontbijt en lunch of diner aan het buffet krijgt (of een tegoed van ongeveer 295 dirham per persoon in de andere restaurants). Mijn enige aanbeveling aan het hotel zou zijn om het milieuvriendelijker te maken - bied grotere glazen flessen water in de kamer aan in plaats van kleine plastic flessen en gebruik papieren rietjes in drankjes in plaats van plastic rietjes. Bied ook meer zuivelvrije opties aan bij het buffet, inclusief zuivelvrije melk. Verder hebben we als gezin erg genoten van ons verblijf in Raffles!…
Eerst en vooral gaat de dankbaarheid naar Benjia van afternoon tea???. Je hebt zoveel geluk dat je haar hebt. Speciale dank gaat uit naar Muthui, Kiondo, Shoheil Gladys, Joel. Het personeel in dit hotel is vriendelijk, glimlachend, professioneel, altijd klaar om te helpen en zeer attent op details. Shoheil de retaurant supervisor geweldige kerel. Je hebt zoveel geluk met al deze mensen. Bij Raffles voel ik me thuis. Ik kom altijd terug vanwege de beste ervaring die ik van hen krijg. In geen enkel hotel in Dubai voel ik me zo thuis als bij het personeel van Raffles.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding