Hotel Adriana
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Welkom bij Hotel Adriana! Je ‘tweede thuis’ in Split. Het kleine hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Tijdens hun verblijf bij Hotel Adrianakunnen bezoekers naar Fruit's Square (Trg Brace Radic) (0,0 km) en Narodni trg (0,1 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Split.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met minibar, airconditioning en koelkast, en maak gebruik van gratis wifi bij Hotel Adriana.
Het kleine hotel heeft 24 uursreceptie, express-inchecken en -uitchecken en koffiebar. Daarnaast biedt Hotel Adriana ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig betaald openbaar parkeren in de buurt beschikbaar.
Op zoek naar een Italiaans restaurant? Misschien zijn Pizzeria Portas Food & Restaurant, Sperun of Konoba Pizzeria Feral in de buurt van Hotel Adriana iets voor jou.
Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met Paleis van Diocletianus (0,2 km), Marjan Park (0,7 km) en Kathedraal en de klokkentoren van St. Domnius (0,2 km). Dit zijn een aantal populaire attracties in Split op loopafstand van het kleine hotel.
Bij Hotel Adriana geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Split aan je voeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 8
- 4
- 3
- 4
- 7
- Filteren
- Nederlands
Met Hotel Adriana is dat zo waar. We hadden onze slechtste eetervaring voor een lange tijd en we reizen veel. Onze ober was het agressieve type en gaf ons het verkeerde voorgerecht, een visschotel in plaats van gemengd vlees en kaas.
We hebben enige tijd geprobeerd om zijn aandacht te trekken zonder geluk, dus we gaven het op en besloten om te eten wat we konden van dit voorgerecht. Dat bleek bijna niets, want het was niet heerlijk of wat we lekker vonden.
De ober verontschuldigde zich toen hij kwam en bood aan het juiste voorgerecht te brengen. We weigerden omdat er al een hele tijd voorbij was en we ons hoofdgerecht verwachtten. Het hoofdgerecht kwam en in één woord was het verschrikkelijk. Te gaar en echt slecht dus we aten maar een paar hapjes en trouwens was dit onze duurste maaltijd in Kroatië.
We hadden echter goede wijn en ondanks dit waren we in een goed humeur en besloten om de ober een fooi te geven en ik had het geld klaar. Toen we de rekening kregen van de agressieve en arrogante ober die op dat moment 15 % fooi eiste. Dat maakte me boos en ik besloot de tip niet te geven omdat hij het eiste en zijn arrogantie.
Kortom het eindigde met de ober die me blokkeerde aan tafel zodat ik niet weg kon lopen nadat ik de rekening van bijna 200 euro had betaald. Mijn vrouw riep me om gewoon deze 20 euro fooi te betalen en weg te gaan wat ik deed en ik heb er nog steeds spijt van.
Dit was onze slechtste eten en service ervaring die we hebben gehad voor een zeer lange tijd en ik voel me verplicht om andere mensen te informeren over dit verschrikkelijke restaurant.
Prettig was dat het ontbijt op het terras werd geserveerd en dat het mogelijk was om cappuccino te nuttigen in plaats van gewone koffie. De service was een beetje traag, maar het was de moeite waard om op de omelet te wachten. De ober was een charmante man.
Adriana zou een mening moeten hebben over de renovatie van de badkamer, omdat er veel fouten waren bij de installaties. Dat resulteert in veel waterverlies en bovendien een zeer gladde vloer. Ik denk dat de arbeiders erg onzorgvuldig zijn geweest. Omdat deze problemen bestonden en waarschijnlijk soms tot een slechte geur in de kamer leidden, kan ik niet meer dan 4 punten geven.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding