De zoektocht naar het ideale charmante hotel in Santiago hoeft niet lang te duren. Welkom bij Courtyard Santiago Las Condes, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Paseo de las Esculturas (1,1 km) en Iglesia de San Vicente Ferrer Los Domínicos (1,3 km), maken dat Courtyard Santiago Las Condes de ideale accommodatie is voor bezoekers in Santiago.
Gasten kunnen gebruikmaken van internet en de kamers bij Courtyard Santiago Las Condes bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, conciërge en roomservice. Gasten van Courtyard Santiago Las Condes kunnen daarnaast gebruikmaken van een dakzwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.
Reizigers die van tempura houden, zijn bij Naoki, Matsuri of Tempura Japanese and Thai aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een sushirestaurant gaan, zoals Piso Uno, Naoki of Osaka Santiago.
Als je Santiago wilt verkennen, is een populair natuurhistorisch museum, zoals Museo Nacional de Historia Natural, misschien iets voor jou.
Courtyard Santiago Las Condes heet je graag welkom in Santiago!
Na 3 weken rondtrekken door het Zuiden van Chili en westen van Argentinië de laatste 3 dagen hier. De routeplanner stond op Marriott , maar dit is een hotel dichterbij centrum. De lobby op de 7e etage , daaronder parkeergarage. U kunt parkeren op de 5e etage , oprit 10 meter rechts van ingang Marriott. Perfecte ontvangst en service. Opvallend gezellige ontbijtruimte direct naast lobby , ontbijt prima , goede broodkeus, bediening bij ontbijt opvallend goed. Koffie , thee , ze blijven maar schenken. Kamers 8-18e etage. Goede kamers,modern en perfect onderhouden. Matrassen goed. Prijs/ kwaliteit zeer goed . We betaalden met ontbijt 110€ per nacht. Hip on, hip off bus stopt op 50 m op parkeerplaats winkelcentrum . Winkelcentrum binnen en buiten 1e keus zaken en werkelijk perfect restaurantaanbod. Met metro supersnel in binnenstad , met (huur)auto in 25 minuten op vliegveld door nieuwe snelweg tunnel. Hotel aanbod aan Vitacura en Avenuda Kennedy is waarschijnlijk beste van de stad. Courtyard een aanrader !! Bij uitrijden garage je kaartje (gratis) even valideren in de hoek van 5e etage !!!!!! Bespaart u ergernis…
Dit was niet de gebruikelijke binnenplaats, maar veel chiquer en chiquer. De kamer was ruim en schoon, en er was een goed uitgeruste fitnessruimte en een gratis wasmachine en droger. Het ontbijtbuffet was beter dan verwacht met vers fruit en gastronomische koffie naast de gebruikelijke items. Het personeel was over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Het lastige is de locatie. Het hotel ligt in de wijk Las Condes en naast een groot winkelcentrum met veel restaurants. Maar het was ver van het metrostation en de belangrijkste bezienswaardigheden van de stad. We moesten een hoteltaxi nemen die niet goedkoop was om overal te geraken. Het goedkopere alternatief zou de bus zijn, maar deze kwam niet vaak voor en nam geen contant geld aan (je kon het buskaartje alleen betalen met een vooraf betaalde Bip-kaart in de bus, maar je kon alleen geld toevoegen aan de Bip-kaart bij het metrostation). De logica klopte niet en maakte busritten moeilijk voor toeristen.) We kozen deze locatie vanwege de ongemakkelijke gemeente vanuit het stadscentrum, waar er tijdens ons bezoek gewelddadige protesten plaatsvonden.…
Kijk niet verder dan het Courtyard Marriott Las Condes voor uw hotel in Santiago, Chili! Locatie is geweldig met twee winkelcentra in de buurt - één bevestigd en één aan de overkant van de straat. Degene aan de overkant biedt vele restaurantopties. Maar kijk niet uit over het restaurant op de binnenplaats - eten is geweldig, vooral het voorgerecht van de dag. En Kevin aan de bar zwepen een prachtige Chileense Pisco Sour op! Het personeel van het hotel is geweldig en zeer behulpzaam. Ik wil vooral Andrea Seda - Reyda erkennen, die de dag voor ons redde nadat een reisorganisatie niet was komen opdagen voor onze bevestigde stadstour. Ze deed haar best om een andere optie voor ons te vinden op onze laatste dag in Santiago. Ze regelde een privétour met de hotelbestuurder, Robert, die erg vriendelijk was en ons een geweldige tour gaf. Andrea - jij bent de beste! We kunnen je niet genoeg bedanken voor het helpen! Als we Santiago opnieuw bezoeken, verblijven we in uw binnenplaats.…
Vier van ons brachten hier twee nachten voorafgaand aan een cruise door. We hebben verbleven in een aantal binnenplaatsen tijdens onze reizen en deze heeft een nieuwe standaard gezet. We kwamen halverwege de ochtend van onze vlucht en waren in staat om kamers ruim vóór de standaard inchecktijd te krijgen. Het personeel was uitzonderlijk, de kamer en het uitzicht waren mooi, en de locatie was perfect voor het verkennen van deze geweldige stad. Het restaurant en de openbare ruimtes waren mooi en het zwembad op het dak en de patio bieden een fantastisch uitzicht op de stad en de omliggende bergen. De meeste binnenplaatsen hebben een self-service type ontbijt, maar het aanbod hier kwam overeen met dat van een veel hoger gewaardeerd en duurder hotel Het Marriott hotel naast de deur heeft twee geweldige restaurants die door Amerikaanse stands geweldige waarde en de beste lokale zeevruchten en lokale wijnen boden die we tijdens de reis hebben meegemaakt. We verbleven in het Ritz Carlton bij onze terugkeer naar de stad (met behulp van een gratis Bonvoy-nacht) en het versterkte alleen onze perceptie van waarde en kwaliteit in het Courtyard Las Condes. Mijn enige kritiek is dat we als Bonvoy Platinum-leden geen speciale erkenning of kamerupgrade hebben ontvangen.…
Het lijkt de eenvoudigste van de Marriott-keten bij het inchecken en betalen. Het zou tegemoet kunnen komen aan de behoeften van de gasten. Kamers zijn mooi. Helaas is het te luidruchtig geworden in zalen (huishouden schreeuwt tegen elkaar) en ook paranoïde (als je het teken gebruikt om niet gestoord te worden, denken ze dat je suïcidaal bent en eisen om met beveiliging binnen te gaan (krankzinnig!!). Personeel is luidruchtig en niet bewust van gasten die genieten van het terras en de gemeenschappelijke plaatsen en erop staan uw rust of werktijd te onderbreken. Eten is verschrikkelijk, erg plastic, niet natuurlijk. Ze lezen uw verzoeken voor de kamer NIET voordat u aankomt, die ze op het laatste moment oplossen wanneer u aankomen, waardoor je staat te wachten. Waarom vragen ze dan wat je wilt als je boekt ?!…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding