Op zoek naar een gezinsvriendelijk hotel in Santiago? Icon Hotel Santiago biedt alles wat je zoekt.
Icon Hotel Santiago ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Paseo de las Esculturas (0,2 km) en Corporación Cultural de Las Condes (0,6 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Santiago verkennen.
Icon Hotel Santiago is een gezinsvriendelijk hotel met airconditioning en een minibar in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Het hotel biedt een 24 uursreceptie, een conciërge en een dakterras aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een dakzwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Santiago gaan. Er is parkeergarage beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
Reizigers die van tempura houden, zijn bij Naoki, Matsuri of Tempura Japanese and Thai aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Aziatisch restaurant gaan, zoals Naoki, Osaka Santiago of Karai by Mitsuharu.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Parque Araucano (0,9 km) is een leuke aanrader en ligt op loopafstand van Icon Hotel Santiago.
Het personeel van Icon Hotel Santiago is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Eerste keer dat ik Santiago bezocht, wist ik niet waar ik moest boeken. Dacht dat dit hotel er goed uitziet op de foto's, dus we hebben geboekt. Erg blij met dit hotel. Al het personeel was erg aardig en behulpzaam. We hebben een hoekkamer toegewezen gekregen met ramen aan beide kanten, prachtig. De jacuzzi-spa en de bar op het dak zijn allebei geweldig. Dineren in het restaurant op onze laatste nacht, heerlijk eten en het is niet te duur zoals de meeste hotels. Als we terug naar Santiago komen, zou hier zeker weer verblijven. Bedankt iedereen die in het hotel werkt om ons verblijf zo aangenaam te maken!
Echt genoten van ons verblijf in ICON. De bar op het dak en het zwembad zijn geweldig - geweldige Pisco Sours en prachtige zonsondergangen! Kamer was ook heel goed; modern en schoon. Locatie is goed, vlakbij de metro voor het verkennen van verdere delen van de stad en de omgeving voelt veilig voor toeristen. Personeel was uitstekend, ze waren erg gastvrij en vriendelijk - vooral bij het reorganiseren van een geannuleerde wijntour voor ons en gaf ons alternatieve suggesties voor dingen om te doen op zo'n korte termijn. Restaurant heeft een goede selectie van eten en de verschillende vlees- en visgerechten die we op verschillende nachten hadden was lekker.
We hadden een fantastisch verblijf in ICON. Het hotel is prachtig en het zwembad is in het echt nog beter dan foto's! ! Maar wat ons verblijf zo speciaal maakte, was Eric! Hij gaat ten onder als een van onze favoriete barmannen aller tijden. Hij diende iedereen altijd met een glimlach en deed haar best om ons welkom te doen voelen en blij met onze ervaring. Het zou geweldig zijn om terug te gaan en hem te zien promoveren, omdat het door hem getrainde personeel zou winnen voor het hotel omdat hij echt een geweldige harde werker is waar we allemaal van hielden. Bedankt voor een briljant verblijf! Zou graag terugkomen op een dag.
Ons bezoek aan het Icon Hotel was tijdens enkele van de grote protesten in de stad Santiago. Vanwege deze onvoorziene situatie was het hotel "onderbezet" en kon het niet de kwaliteit leveren die ze normaal gesproken zouden hebben. We hebben enkele problemen ondervonden, maar na een gesprek met de manager zijn deze op een zeer professionele manier opgelost. Turing ons verblijf rond van "teleurstellend" tot zeer goed!
Dit hotel is zeer goed gelegen en het ontwerp is behoorlijk cool. Maar er waren dingen die niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeden. We kwamen om 1 uur aan (betalen voor de vorige dag) en we waren niet erg onder de indruk van de check-in. Geen informatie over het hotel was verstrekt, alleen een stuk papier met openings- en sluitingstijden van de gemeenschappelijke ruimtes. Toen we in de kamer kwamen, waren beide lampen bij het bed ZEER vies veel stof. De kluis werkte niet en de waterglazen waren belachelijk vies met watervlekken. Omdat we zo laat aankwamen, besloten we te slapen en de volgende dag met de receptie te praten. Dus we deden, Maria was degene die ons hielp, zeer goede service. Ze stuurde onmiddellijk mensen om de kluis op te ruimen en de kamer schoon te maken en communiceerde de problemen met de dienstdoende manager (die volgens mij van de onderhoudsafdeling is). Hij sprak geen Engels en verontschuldigde zich gewoon en gaf ons twee welkomstdrankjes, wat naar mijn mening geen voldoende compensatie is. Tijdens het verblijf hebben we gebeld om het menu van het restaurant op de kamer te laten bezorgen en kregen we te horen dat het beter zou zijn als we zelf naar het restaurant gingen om het te krijgen. De volgende dag belden we opnieuw om een wijnglas en een flesopener aan te vragen. Nogmaals, ze adviseerden dat we het zelf kregen door naar het restaurant te gaan. Toen we daar aankwamen, vertelde de serveerster ons dat we de fles moesten brengen zodat ze hem voor ons zouden openen en dat de receptie niets weet over de werking van het restaurant. Als het niet voor Maria bij de receptie was die ons ook een late check-out gaf op ons verzoek, zou ons verblijf een ramp zijn geweest. Ik maak ook van de gelegenheid gebruik om Maria en de andere man die ons heeft geholpen met enkele tips over de stad te bedanken, helaas herinner ik me zijn naam niet.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding