Royal Rose Hotel is een fantastische keuze voor reizigers in Abu Dhabi. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Kamers bij Royal Rose Hotel bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Royal Rose Hotel ook gebruikmaken van een dakzwembad en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Royal Rose Hotel is gratis parkeren beschikbaar.
Tijdens hun verblijf bij Royal Rose Hotel kunnen gasten Abu Dhabi Dates Market (2,7 km) en Qasr Al Hosn (3,0 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Abu Dhabi.
Als je graag naar een Grieks restaurant gaat, ligt Royal Rose Hotel in de buurt van Eat Greek Kouzina, MUGG & BEAN Capital Plaza en Mandolin Bistro-Cafe.
Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met Abu Dhabi Ice Rink (0,4 km), een populaire attractie in Abu Dhabi op loopafstand van het hotel.
Veel plezier in Abu Dhabi!
Het was mijn eerste bezoek aan Abu Dhabi en in dit geweldige hotel. Ik moet zeggen dat ik erg onder de ben, precies zoals omschreven en als op de foto's. Recht in het hart van Abu Dhabi, prachtige inrichting, de geweldige geur door het hele hotel. Zeer warm en vriendelijk personeel. Speciale dank aan de heer Von voor de behulpzaamheid en zorg. Zeker een terugkeer waardig!!
Bijzonder thema hotel op centrale locatie. Officieel 5 sterren; ik zou zeggen feitelijk 4 maar wel hele goede service en behulpzaam personeel. Grote kamers met apart zitgedeelte: 2 TV. Grote badkamer met bad/douche en aparte douche. Zwembad op dak (19e). Uitgebreid ontbijt.
Positieve punten: Vriendelijkheid van het personeel, gedienstigheid van het personeel aan de inkom ( taxi) Verschillende malls op wandelafstand waaronder Abu Dhabi Mall .Uitgebreid en lekker ontbijt . Later uitchecken gratis tot 16u00 . Aanwezigheid van een zwembad en spa . Uitstraling zowel binnen als buiten ( beetje sprookjes uit 1 nacht ) Negatieve punten: Kamer: we hadden een Classic Familiekamer geboekt . aanduiding op booking.com : voor 3 volwassenen , geen kinderen extra en met 1 breed tweepersoonsbed en 1 éénpersoonsbed. Dit laatste bleek een rollawaybed met keiharde matras en dit terwijl er nergens werd vermeld dat de 3e persoon in zulk bed zou moeten slapen.( wat wel het geval was bij de beschrijvingen bij andere hotels) . Bij navraag bij de receptie bleek dat zij in de familiekamer enkel werken met een rollawaybed voor de bedden buiten een tweepersoonsbed . De vraag voor een zachtere matras of een extra dun matrasje erbovenop gingen ze proberen in orde te brengen, maar hier hebben we spijtig genoeg niks van gemerkt. Wij hebben dan uiteindelijk al de kussens in de kamer gebruikt om een toch wat meer ligcomfort te hebben. Bovendien bleek de kamer helemaal niet klaar te zijn gemaakt voor de ontvangst van 3 personen! 2 badjassen, 2 badlakens, voor 2 personen uitgebreide toiletartikelen, 2 koffietassen, 2 glazen in kamer en badkamer,2 flesjes water....kortom van een 3e persoon was -buiten het rollawaybed -geen sprake! Dit werd enigszins aangepast na opmerking bij de receptie: het 3e flesje water stond er iedere dag ,maar het badlaken werd voor de derde persoon (ook een volwassene) telkens maar een gewone handdoek, originele voorziene ( toilet) artikelen werden nooit aangevuld zoals tandenborstel, glas in badkamer en kamer, koffietas. Dit zou voor een 5 sterren hotel, hetwelke voor de rest echt uitblinkt in vriendelijkheid van het personeel , echt niet mogen en wij zijn toch wel teleurgesteld in dit hotel . We hebben dan ook eerder het idee dat we niet de juiste - geboekte- kamer gekregen hebben . Spijtig want voor de rest is dit hotel echt wel de moeite waard.…
Het eerste wat ons opviel was de overweldigende artificiële rozengeur die in het gehele hotel hangt. persoonlijk vind ik dit niet aangenaam. de kamers zijn zeker groot genoeg en op het eerste zicht is alles ok. Tot je een beetje beter begint te kijken, lakens en handdoeken met grote gaten in en vuile glazen die niet afgeruimd worden. ik vind dit niet kunnen voor een vijfsterren hotel. De meeste mensen van de bediening zijn wel heel vriendelijk maar er zijn er ook die gewoon boertig zijn. Zoals de man aan het zwembad boven, hij deed zijn mond niet open. Het ontbijt is zeer uitgebreid en wel lekker. Gelukkig was het wel een zeer goed bed en heb ik geslapen als een roos!
Hotel is leuk, alles in een over de top Louis de XV stijl.... helaas was er te weinig aanbod op tv kanalen. Personeel had zeker hun weekend niet :( Erg matig in service en voor de prijs lag de verwachting wat anders
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding