Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
1025 Sheikh Zayed the 1st Electra / 7th Street Al Markaziyah District, Abu Dhabi Verenigde Arabische Emiraten
Hotel e-mailen
Expedia.com
Hotels.com
Official Hotel
Orbitz.com
Travelocity
eDreams
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (1334)
360
Panorama’s (85)
Kamer en suite (434)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
Meer lezen
Bijgewerkt op 31/01/22 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Royal Rose Hotel
Bijgewerkt op 31/01/22 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 13 van de 163 in Abu Dhabi
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Royal Rose Hotel is een fantastische keuze voor reizigers in Abu Dhabi. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Kamers bij Royal Rose Hotel bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.

Je kunt tijdens je verblijf bij Royal Rose Hotel ook gebruikmaken van een dakzwembad en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Royal Rose Hotel is gratis parkeren beschikbaar.

Tijdens hun verblijf bij Royal Rose Hotel kunnen gasten Abu Dhabi Dates Market (2,7 km) en Qasr Al Hosn (3,0 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Abu Dhabi.

Als je graag naar een Grieks restaurant gaat, ligt Royal Rose Hotel in de buurt van Eat Greek Kouzina, MUGG & BEAN Capital Plaza en Mandolin Bistro-Cafe.

Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met Abu Dhabi Ice Rink (0,4 km), een populaire attractie in Abu Dhabi op loopafstand van het hotel.

Veel plezier in Abu Dhabi!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Entertainmentpersoneel
Gratis verblijf voor kinderen
Oppas
Parkeerservice
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Bubbelbad
Dakzwembad
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Kindermaaltijden
Wijn/champagne
Kinderzwembad
Kinderstoelen beschikbaar
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
Spa
Bodywrap
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetenbad
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Handmassage
Hoofdmassage
Warmwaterbronbad
Make-upservice
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
Beautysalon
Stoomcabine
Harsservice
Dakterras
24 uur per dag beveiliging
BBQ-voorzieningen
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
Lig-/strandstoelen
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Extra lange bedden
Bidet
Geluidsdichte kamers
Badjassen
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Aparte woonkamer
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Minibar
Koelkast
Waterkoker
Slaapbank
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Uitzicht op bezienswaardigheid
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Art-decostijl
Klassiek
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Arabisch en nog 12

Locatie

Volledige weergave
90Geschikt voor wandelaars
Cijfer: 90 van 100
112restaurantsbinnen 0 km
4attractiesbinnen 0 km
2821beoordelingen46vragen en antwoorden3kamertips
Waardering van reizigers
  • 2.278
  • 358
  • 112
  • 43
  • 32
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Gaytri Badri heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Almere, Nederland14 bijdragen
+1
Het was mijn eerste bezoek aan Abu Dhabi en in dit geweldige hotel. Ik moet zeggen dat ik erg onder de ben, precies zoals omschreven en als op de foto's. Recht in het hart van Abu Dhabi, prachtige inrichting, de geweldige geur door het hele hotel. Zeer warm en vriendelijk personeel. Speciale dank aan de heer Von voor de behulpzaamheid en zorg. Zeker een terugkeer waardig!!
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2019
Kamers
Locatie
Service
Kamertip: Geweldig uitzicht, centrale ligging, grote suites.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van royalrosehotelAUH, General Manager bij Royal Rose Hotel
Gereageerd op 6 jan. 2020
We thank you very much for the nice review you kindly wrote for our beautiful Property. It is always great to read words of appreciations like yours which creates for the esteemed readers the deep interest to come to provide lovely experience. The Royal Rose Hotel Team is driven by a passion for people and it is our goal to please and meet guest expectations. Your words of gratitude make us proud to be part of this unique place. We hope to welcome you back soon at the Royal Rose Hotel. Kind Regars, George Demitry General Manager
Meer lezen
reistu heeft een beoordeling geschreven feb. 2019
Amsterdam, Nederland417 bijdragen82 nuttige stemmen
+1
Bijzonder thema hotel op centrale locatie. Officieel 5 sterren; ik zou zeggen feitelijk 4 maar wel hele goede service en behulpzaam personeel. Grote kamers met apart zitgedeelte: 2 TV. Grote badkamer met bad/douche en aparte douche. Zwembad op dak (19e). Uitgebreid ontbijt.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
Antwoord van royalrosehotelAUH, General Manager bij Royal Rose Hotel
Gereageerd op 15 feb. 2019
Dear reistu, Thank you for your recent stay at Royal Rose Hotel Abu Dhabi. Thank you for sharing with us your feedback, as this will help us to improve our commitment to our guests. We are glad that our team could turn around this experience for you. We hope you enjoyed the rest of your stay with us and look forward to welcome you again. Best regards, George Demitry General Manager
Meer lezen
Jadixt heeft een beoordeling geschreven feb. 2018
O.L.V.Waver162 bijdragen35 nuttige stemmen
Positieve punten: Vriendelijkheid van het personeel, gedienstigheid van het personeel aan de inkom ( taxi) Verschillende malls op wandelafstand waaronder Abu Dhabi Mall .Uitgebreid en lekker ontbijt . Later uitchecken gratis tot 16u00 . Aanwezigheid van een zwembad en spa . Uitstraling zowel binnen als buiten ( beetje sprookjes uit 1 nacht ) Negatieve punten: Kamer: we hadden een Classic Familiekamer geboekt . aanduiding op booking.com : voor 3 volwassenen , geen kinderen extra en met 1 breed tweepersoonsbed en 1 éénpersoonsbed. Dit laatste bleek een rollawaybed met keiharde matras en dit terwijl er nergens werd vermeld dat de 3e persoon in zulk bed zou moeten slapen.( wat wel het geval was bij de beschrijvingen bij andere hotels) . Bij navraag bij de receptie bleek dat zij in de familiekamer enkel werken met een rollawaybed voor de bedden buiten een tweepersoonsbed . De vraag voor een zachtere matras of een extra dun matrasje erbovenop gingen ze proberen in orde te brengen, maar hier hebben we spijtig genoeg niks van gemerkt. Wij hebben dan uiteindelijk al de kussens in de kamer gebruikt om een toch wat meer ligcomfort te hebben. Bovendien bleek de kamer helemaal niet klaar te zijn gemaakt voor de ontvangst van 3 personen! 2 badjassen, 2 badlakens, voor 2 personen uitgebreide toiletartikelen, 2 koffietassen, 2 glazen in kamer en badkamer,2 flesjes water....kortom van een 3e persoon was -buiten het rollawaybed -geen sprake! Dit werd enigszins aangepast na opmerking bij de receptie: het 3e flesje water stond er iedere dag ,maar het badlaken werd voor de derde persoon (ook een volwassene) telkens maar een gewone handdoek, originele voorziene ( toilet) artikelen werden nooit aangevuld zoals tandenborstel, glas in badkamer en kamer, koffietas. Dit zou voor een 5 sterren hotel, hetwelke voor de rest echt uitblinkt in vriendelijkheid van het personeel , echt niet mogen en wij zijn toch wel teleurgesteld in dit hotel . We hebben dan ook eerder het idee dat we niet de juiste - geboekte- kamer gekregen hebben . Spijtig want voor de rest is dit hotel echt wel de moeite waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2018
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Bezocht
Kamertip: Verifieer voor vertrek de indeling van de gekozen kamer via mail
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van George D, General Manager bij Royal Rose Hotel
Gereageerd op 27 feb. 2018
Dear Jadixt, I would like to thank you for taking the time to review us on TripAdvisor and to share your most sincere feedback. Thank you for the compliments for the friendliness of the hotel staff. I am so sorry to read that some areas not been provided the experience you were expected and you feel disappointed. Please accept our most sincere apologies. Please feel free to contact me when planning your next stay in Abu Dhabi and I will personally take care of your booking for you. The whole team and myself will make sure you have an unforgettable stay. With kind regards, George Demitry General Manager
Meer lezen
Caroline V heeft een beoordeling geschreven feb. 2017
Gent, België46 bijdragen9 nuttige stemmen
Het eerste wat ons opviel was de overweldigende artificiële rozengeur die in het gehele hotel hangt. persoonlijk vind ik dit niet aangenaam. de kamers zijn zeker groot genoeg en op het eerste zicht is alles ok. Tot je een beetje beter begint te kijken, lakens en handdoeken met grote gaten in en vuile glazen die niet afgeruimd worden. ik vind dit niet kunnen voor een vijfsterren hotel. De meeste mensen van de bediening zijn wel heel vriendelijk maar er zijn er ook die gewoon boertig zijn. Zoals de man aan het zwembad boven, hij deed zijn mond niet open. Het ontbijt is zeer uitgebreid en wel lekker. Gelukkig was het wel een zeer goed bed en heb ik geslapen als een roos!
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2017
Kamers
Hygiëne
Service
Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
Antwoord van George D, General Manager bij Royal Rose Hotel
Gereageerd op 17 feb. 2017
Dear Caroline V, Greetings from Royal Rose Hotel Abu Dhabi. It was a pleasure to have you as our guest at Royal Rose Hotel Abu Dhabi and we are delighted to read your comments. Please be assured that your constructive comments have been taken positively to enhance our service. Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon. With kind regards, George Demitry General Manager
Meer lezen
Remco P heeft een beoordeling geschreven jan. 2017
90 bijdragen28 nuttige stemmen
Hotel is leuk, alles in een over de top Louis de XV stijl.... helaas was er te weinig aanbod op tv kanalen. Personeel had zeker hun weekend niet :( Erg matig in service en voor de prijs lag de verwachting wat anders
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
Antwoord van George D, General Manager bij Royal Rose Hotel
Gereageerd op 15 jan. 2017
Dear Remco P, Greetings from Royal Rose Hotel Abu Dhabi. Please allow me to express my sincere apologies that we were not able to exceed your expectation during your stayed with us. We appreciate your feedback as this helps us to understand the areas we need to strive for improvement. We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. We look forward to welcoming you back to Royal Rose Hotel Abu Dhabi. With kind regards, George Demitry General Manager
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 66 - US$ 213 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde Arabische EmiratenEmiraat Abu DhabiAbu Dhabi
AANTAL KAMERS
355
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Royal Rose Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Royal Rose Hotel?
Attracties in de buurt zijn Abu Dhabi Ice Rink (0,4 mijl), Eldorado Cinema (0,3 mijl) en The Watch House (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Royal Rose Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Royal Rose Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Royal Rose Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Royal Rose Hotel?
Ja, gratis parkeren, parkeergarage en betaald privéparkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Royal Rose Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn India Palace Al Salam, Cheers en India Palace.
Zijn er sportvoorzieningen bij Royal Rose Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Royal Rose Hotel vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Royal Rose Hotel verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Royal Rose Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Royal Rose Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Royal Rose Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, russisch, chinees, hindi, thai en arabisch.