Auhotel - Zayed International Airport
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Auhotel - Zayed International Airport

Zayed International Airport - Transit Area, Abu Dhabi Verenigde Arabische Emiraten
Heb je Auhotel - Zayed International Airport bezocht?
Foto's plaatsenBeoordeling schrijven

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

4,0
Nr. 121 van de 149 hotels in Abu Dhabi
5,0 van 5 bollen
Locatie
4,0 van 5 bollen
Hygiëne
4,0 van 5 bollen
Service
3,0 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
STIJL HOTEL
Budget
Middenklasse
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Gratis verblijf voor kinderen
Kinderwagens
Gratis vervoer van/naar luchthaven
Vergaderruimtes
Spa
24 uur per dag beveiliging
Wifi
Koffiezaak
Restaurant
Vervoer van/naar luchthaven
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Handmassage
Hoofdmassage
Massage
Nekmassage
Souvenirwinkel
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Privé-inchecken en -uitchecken
1beoordeling1vraag en antwoord0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Glen S heeft een beoordeling geschreven jun 2024
Sydney, Australië
4,0 van 5 bollen
De BONES zijn in orde - er zijn enkele BOG BASIC-aanpassingen nodig als het management ooit beoordelingen leest.

Bijna nieuw, en omdat het aan de luchtzijde is, geen problemen met de veiligheidscontrole bij het in- en uitstappen etc. Intern vrij goed aangegeven in de Terminal en in Zone E. . . roltrappen erboven - naast de Pearl Business Lounge, waarvan ik aanneem dat deze de eigenaar is.

VEEL duurder dan nabijgelegen luchthavenhotels, maar we konden ons geen zorgen maken over beveiliging en taxi's enz.

Ze hebben beneden een incheckbalie voordat je de roltrappen opgaat.

We waren moe, dus het gedoe van 5 minuten wachten tot ze paspoorten en instapkaarten hadden gekopieerd, werd niet op prijs gesteld. Ik zie geen reden waarom een instapkaart niet helemaal voldoende is. Ze hebben mijn creditcard voor het geval ik een afvalkamer etc. heb - mijn paspoort is niet nodig.

Tegenwoordig is ELKE stafmedewerker die alle paspoortgegevens verkoopt aan agenten op het dark web enz. een ***ECHT*** bedreiging. Er is geen geldige reden om kopieën te hebben van mijn foto, en geboortedatum, geboorteplaats enz., en al het paspoort details - het is in hemelsnaam een korte hotelkamer van een paar uur. Ik was gisteravond in het Sheraton Londen en ze vragen er niet om en hebben ze ook niet nodig.

Staffer brengt ons eindelijk het formulier dat we moeten ondertekenen. Er staat dat het uitchecken om 03.00 uur was. Hè? We boekten 12 uur, 2200 uur in, om 1000 uur uit te checken. Ze giechelt en zegt dat het echt 15.00 uur betekent. Ik zeg 'nee, dat staat 1500 uur geschreven'. Dan ‘snapt ze het’ eindelijk en gaat weg. Nog meer vertragingen. Vervolgens zegt ze dat het andere formulier voor een andere gast was.

De medewerker brengt ons naar de kamer. Had een deluxe kamer met groot bed geboekt en ze gaven ons een kamer met een extra klein kinderbed als 'upgrade'.

Kamer groter dan verwacht - hun eigen online foto's onderschatten de grootte - best raar, en HEEL dom eigenlijk! We hadden bijna niet geboekt, omdat het er op internet heel KLEIN uitzag, gewoon een kleine ‘capsule’ met een bed- en douchetype-deal zoals we vorige maand in Singapore Changi hadden.

Het leek erop dat er op de webpagina geen bureau in de kamer was, en we moeten e-mails sturen enz. Dus boekten we bijna een Hilton of Marriott in de buurt en namen er een taxi - hun kamerprijzen waren lager.

Dus wat we kregen was in de meeste steden een soort Holiday Inn-kamer. Redelijk formaat, klein bureau, vrij grote tv en fatsoenlijke douche- en toiletruimte. Geen ramen, maar voor een luchthaven begrijpelijk. ZERO centraal kamerlicht - dom. HEEL donker daar zonder ramen.

Ging de tv aanzetten. Onmogelijk. Krijg steeds de melding 'sluit uw antenne aan'. We hebben allebei 5 minuten aan deze overlast besteed. Nergens gekomen. Telefoon opgehaald om de receptie te vragen. . . niets aan de hand - telefoon werkt niet - alleen een kiestoon. VERVELEND. Maak het.

Ga naar de computer op het bureau aansluiten. Er is slechts EEN stopcontact onder het bureau en de lamp is daarop aangesloten. STOM in deze tijd - we moeten 2 telefoons en de computer opladen, en een ander item in elke kamer - alle nieuwe gebouwen hebben tegenwoordig 3 of 4 stopcontacten.

Ook bevond het stopcontact zich onder het bureau in de bovenste achterhoek en daar zat dom genoeg een metalen staaf recht voor. Ik moest dus in het donker op mijn rug onder het bureau gaan zitten (ik ben 70, en dit is niet gemakkelijk) om de bureaulamp los te koppelen (die ik nodig had om het computerscherm te kunnen zien!) en mijn dikke reisadapter op de een of andere manier in te pluggen. Bijna onmogelijk. DUMBER DAN DIRT voor een nieuwbouwhotel.

Een CHIMP heeft deze puinhoop ontworpen.

Dus in plaats van te gaan slapen, kleedt mijn vrouw zich boos weer aan en sjokt de roltrap af naar het bureau, om te vragen naar de tv en om een dubbele adapter te kopen, zodat bureaulamp EN computer tegelijkertijd kunnen werken. Geen rocket science.

Een lachende jonge Indiase huisjongen arriveert kort daarna en krijgt de tv aan. (Nadat we hem hadden uitgeschakeld, werkte hij niet meer!) Hij heeft een standaard enkele adapter bij zich die we al hadden - hij had geen idee wat een DUBBELE adapter was.

Al met al heeft deze dwaze onzin een UUR van de beperkte tijd die we daar hadden opgegeten, en onze bloeddruk verhoogd.

Dit is een GLOEDNIEUWE BOUW.

Telefoons die werken, tv's die snel en eenvoudig werken, en een centrale verlichting in een grote kamer zonder ramen, en minstens 3 stopcontacten op een bureau (PLUS ook een paar USB-aansluitingen) zijn allemaal BOG BASIC-essentials die iemand totaal over het hoofd heeft gezien.

Ze moeten deze zaken snel aanpakken.

Kortom - de botten zijn er - de locatie is goed, de kamer is nieuw - ze moeten hun eigen website bijwerken met veel betere foto's om MEER boekingen te krijgen.

Als dit een Hilton was, zou ik, onder hun 'Make It Right'-belofte, 20.000 HHonors-punten krijgen, maar deze plek is geen keten - ondanks het aanrekenen van Hilton-tarieven! Als ze enig PR-gevoel hebben, zouden ze mij $ 50 crediteren als een gebaar van goede wil, omdat ik hen heb geholpen met het identificeren van BOG BASICS die totaal over het hoofd zijn gezien, maar DAT niet inhouden!

We zullen zien.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juni 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Refuse to give them your passports!
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Mark B
Townsville, Australië71 bijdragen61 nuttige stemmen
I know this is late but FWIW, I recently stayed at the AUHotel. And no, there doesn't seem to be a direct means other than walking up to reception itself. Seems they're using Booking dot C0m to accept bookings and payment. I think book for the day of arrival and make sure you indicate your expected check-in time via Booking dot C0m and I'd probably send them your flight number so they can monitor arrivals. My flight was an hour early so the 12hr thing started from when I arrived - but they at least were still expecting me around that time. Rooms are pretty sparse and have no windows but they work fine for what they are. The only thing I would've liked is some snacks - I don't really want to head out into the world after a 12hr flight - I just want to chill in my space - and all they offered was a couple of bottles of water. IIRC I think there's a "breakfast" area too - which seemed odd given peeps arrive at all hours of the day and night, so breakfast time for some people might be 7pm. Reception is tucked away in an odd spot just off the main duty free area - you need to keep your eyes on the signs - it's at the base of a huge escalator that goes up to a 3rd party lounge. Go up and turn right where you'll find lifts to you hotel rooms. With no SmartTV options and no English channels on the TV meant it was pretty useless to a foreign traveller. Pity, I was hoping there might at least be a local tourism channel that showed me what I might be able to do there should I come for a longer visit - missed opportunity I'd have thought. Why the Smart TV stuff is turned off is beyond me - other than to think it's likely about censorship (I couldn't even add a location to FB - the entire new airport is still missing as a location so I had to use a Construction site as the location for where I was posting from).
Schrijf je beoordeling
Hoe was je ervaring bij het hotel?
Een beoordeling schrijven
Deel je beste reisfoto
Laat iedereen je hotelervaring zien vanuit jouw perspectief.
Krijg snel antwoord
Stel je beste vragen aan medereizigers en hotelpersoneel.
Een vraag stellen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Abu Dhabi uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 80 - € 95 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde Arabische EmiratenEmiraat Abu DhabiAbu Dhabi
AANTAL KAMERS
138
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

AUHOTEL - ZAYED INTERNATIONAL AIRPORT (Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Auhotel - Zayed International Airport
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Auhotel - Zayed International Airport?
Attracties in de buurt zijn Dalma Mall (7,0 mijl), Al Forsan International Sports Resort (6,0 mijl) en Masdar City (7,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Auhotel - Zayed International Airport?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Auhotel - Zayed International Airport?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Auhotel - Zayed International Airport?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Khayal Restaurant, Love Vibe Café Khalifa City en Madang Korean Restaurant.
Heeft Auhotel - Zayed International Airport een luchthavenshuttle?
Ja, Auhotel - Zayed International Airport heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Verzorgt Auhotel - Zayed International Airport vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Auhotel - Zayed International Airport verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Zijn er historische locaties in de buurt van Auhotel - Zayed International Airport?
Veel reizigers bezoeken Abu Dhabi Falcon Hospital (12,6 mijl).
Alle Abu Dhabi hotelsHoteldeals voor Abu DhabiLastminutehotels in Abu DhabiHotels in de buurt van Auhotel - Zayed International Airport
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's