Het verblijf was geweldig en ik wil de heer Erek, de dienstdoende kribbe, bedanken voor het feit dat hij met ons heeft gedaan voor geweldige gastvrijheid. Ik wil ook graag de specialiteit van het personeel bedanken, het parkeerpersoneel van valtr? Dank aan allen die ons op een goede manier hebben bediend om in ons huis te vallen Vriendelijke groeten
We boekten in Double Tree Abu Dhabi Hotel toen we van plan waren om Yas Island te bezoeken voor uitstapjes naar themaparken Ferrari World en Warner Brothers. Het hotel ligt op een zeer klein eindje rijden van Ferrari World en op korte loopafstand van Warner Brothers, dus het boeken van dit hotel was voornamelijk te wijten aan de locatie van het hotel. De hotelkamers waren mooi ontworpen en hadden de belangrijkste voorzieningen die gasten nodig zouden hebben. Het hotelpersoneel was in de meeste gevallen ook aardig en behulpzaam. Het hotel had ook een parkeerservice, wat erg handig was toen we onze auto wilden gebruiken om naar Ferrari World of het aangrenzende Yas Mall te rijden. Ik had echter drie problemen met het hotel. Ten eerste: ik heb 2 toegankelijke kamers geboekt, omdat een van onze familieleden in een rolstoel zat. We kregen echter normale kamers bij het inchecken. Ik heb een klacht ingediend bij de receptie, die zei dat mijn boeking voor toegankelijke kamers was, maar iemand in het hotel veranderde het in normale kamers. Zelfs toen ze zagen dat we een familielid in een rolstoel hadden, boden ze geen toegankelijke kamer aan omdat ze "ons niet wilden beledigen". Ze gaven ons eindelijk een toegankelijke kamer samen met een normale kamer. Ten tweede: toen we onze kamer een keer verlieten, raakte de deurklink van de kamer los en kwam los. Dit is een klein probleem, hoewel ik nog nooit zo'n probleem heb gehad in alle hotels waar ik ben geweest. Het was zelfs nog vreemder dat zoiets gebeurde, want dit is een nieuw hotel. Ten derde: ik merkte dat elk van onze 2 kamers een andere richting voor gebeden (Qibla) had die door het hotel werd aangegeven. Dit is een zeer groot probleem voor moslimgasten. Dus ging ik naar de receptie om het hen te vragen. De dame bij de receptie liet me een plattegrond van het hotel zien en vroeg me om meer over het probleem uit te leggen. Ik vertelde haar dat we twee verschillende Qibla-richtingen hebben en dat dit niet klopt. Ze belde een ander hotelpersoneel dat me op zijn beurt vroeg wat het probleem was. Ik legde hem het probleem uit, maar hij zei dat de richting in beide kamers correct moest zijn? ! ? Ik zei hoe kan het correct zijn als het twee verschillende richtingen toont. Dus ik vroeg om de Hotel Duty Manager. Ik legde het probleem opnieuw uit aan de Arabisch sprekende hotelmanager, die zei dat de Qibla anders zou kunnen zijn omdat de voorkant van het hotelgebouw licht gebogen is? ! ? Ik zei dat de richting van de Qibla niet verandert met de vorm van het gebouw. Dus de manager controleerde de Qibla in zijn mobiele telefoon en ging met mij mee naar onze kamers om de Qibla te bevestigen. De manager controleerde de Qibla in de eerste kamer en er werd bevestigd dat de Qibla ongeveer 90 graden verkeerd was. Over het algemeen hadden we een goed verblijf in dit hotel, maar we waren teleurgesteld dat ze ons aanvankelijk geen toegankelijke kamer gaven. Ik was erg teleurgesteld dat de Qibla-richting verkeerd was en dat het hotelpersoneel er aanvankelijk op stond dat het correct was en ongeldige excuses maakte voor de fout. Ik geloof dat alle moslimhotelgasten de juistheid van de Qibla in hun kamers moeten bevestigen, aangezien de aangegeven Qibla-richting in de kamers niet kan worden vertrouwd.…
Dit is onze tweede keer dat we in DoubleTree by Hilton Yas Island verblijven en we waren hier om de verjaardag van een vriend te vieren. We hebben niets dan liefde en waardering voor het personeel van deze accommodatie. Ze verwelkomden ons en behandelden ons als familie. We hielden absoluut van ons verblijf en we hopen terug te komen voor meer. De kamers zijn FANTASTISCH! ! Gewoon perfect voor grote groepen. Ik kan niet wachten om terug te komen. Speciale vermelding voor het volgende personeel. Aude - Frontoffice Adalia - Frontoffice Miljoen - Frontoffice Alexander - Recreatie Mia - Schoonmaak Jane - telefoniste Susan & Cecilia - IRD Thora - Badmeester Marie - Badmeester
Ik ging op 9 maart voor een verblijf met mijn vrienden in dit hotel en alles was fantastisch! ! ! De faciliteiten, diensten en vooral het personeel waren allemaal geweldig. Ik zou Aude, Adalia en Million van de Front Office willen prijzen, Alexander en de rest van zijn team van de poolclub, en tot slot Mia en Jane van de huishouding voor hun geweldige service. Mijn vrienden en ik hebben echt genoten van ons hele verblijf. Volgende keer gaan we zeker weer naar Doubletree Yas Island???
Geweldig hotel en vriendelijk personeel. Sterk aanbevolen. Bedankt voor de gratis upgrade van studio met kingsize bed naar suites met één slaapkamer. Het zwembad is mooi en een goede sfeer we zullen zeker terugkomen vanwege de goede service? Service en netheid: Uitstekend.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding