We hebben genoten van een verblijf van een dag en vierden onze kerst. we hebben een tweepersoonskamer geboekt Zeer ruime kamer en faciliteit is goed om te ontspannen en te genieten met vrienden. Vriendelijk personeel en hulp op afroep. Omdat het appartement aan Mazayd Mall is bevestigd, is het nuttig voor gasten. Alle grote winkels zijn ook beschikbaar in winkelcentrum en foodcourt. Eten kan binnen worden bereid of worden besteld bij nabijgelegen restauraties. Een suggestie voor het facility management: zorg ervoor dat alle apparaten en lichten werken voordat de gasten arriveren.
Zeer mooi en schoon hotel met zeer ondersteunend personeel. Het eten is goed maar weinig ruim. Mazyed Mall is bij dat hotel, dus je kunt alles kopen of winkelen tijdens je verblijf in dit hotel.
Helemaal geen professionaliteit. . . . Geen groeten van het personeel bij de receptie. Ze gedroegen zich alsof ik gratis verblijf. Kamer was niet goed. Zelfs 2 keer klagen om van kamer te veranderen, maar niemand nam de moeite om ons probleem op te lossen. Lunchbuffet was goed
Mooie locatie, zeer goede faciliteiten & eten. Grote kamers met sfeervolle ruimte en gratis internet. Kamer was schoon en netjes zelfs rustig om een goede nachtrust te krijgen. Wij kunnen toegang tot winkelcentrum (zelfde gebouw) en winkels inwendig. Ontbijt was goed. Alle medewerkers, waaronder een restaurant waren erg coöperatief. Zwembaden zijn er. Een suggestie: bieden sommige schoenpoets accessoires en een deur mat voor badkamer of badkamerslippers.
Ten eerste ik had een late check-in rond 11: 45 uur op 31 straat mei en gezien mijn check-in werd ik om 11 uur door een onbeleefde vrouwelijke receptioniste die me vroeg wanneer ik ben uitcheckt en wanneer kom ik te betalen met een zeer onbeleefde toon alsof ik gratis logeerde. Ik heb haar duidelijk vermeld dat ik bij de standaard check-in van de hoteltijd ga uitchecken en ik ben nog geen deadline voorbij om zo te spreken. Ze had geen idee dat ik de betaling had gedaan tijdens mijn inchecktijd. Toen ik het hotel uitgecheckt en geconfronteerd met mijn bezorgdheid begon ze zonder reden redeneren en zelfs haar stem terug op een gestoorde klant wier ochtend met haar ochtend bellen geruïneerd was gestegen. Kamer was schoon en netjes, zelfs rustig om een goede nachtrust te krijgen. Ik heb nog nooit een slechte beoordeling geschreven maar dit was mijn slechtste hotelervaring. Als een hotel het personeel niet kan trainen met klanten, dan is het naar mijn mening niet de moeite waard om geld aan uit te geven.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding