Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Al Forsan International Sports Resort, Khalifa City A, Al Fursan Street, Abu Dhabi Verenigde Arabische Emiraten
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
Expedia.com
Marriott Hotels
Hotels.com
Orbitz.com
Travelocity
eDreams
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (748)
Dineren (202)
Video's (3)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 16/07/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi
Bijgewerkt op 16/07/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 36 van de 165 hotels in Abu Dhabi
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Op zoek naar een accommodatie in Abu Dhabi? Dan kun je terecht bij Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi, een romantisch hotel waarmee Abu Dhabi aan je voeten ligt.

De kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi biedt roomservice en conciërge aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi gebruikmaken van een zwembad en ontbijt die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Aldar HQ Building (4,4 km) ligt op een steenworp afstand, waardoor Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi de ideale accommodatie is voor mensen die deze populaire bezienswaardigheid in Abu Dhabi willen bezoeken.

Als je trek hebt, ben je bij Khayal Restaurant (0,0 km) of Bubo Barcelona Cafe (0,9 km), op loopafstand van Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi aan het juiste adres.

Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Abu Dhabi te ontdekken.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Openbare wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Tennisbaan
Gratis verblijf voor kinderen
Oppas
Parkeerplaats
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Taxiservice
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
Portier
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Vipkamervoorzieningen
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Trendy
Gesproken talen
Arabisch, Filipijns
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen

Locatie

Volledige weergave
45Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 45 van 100
10restaurantsbinnen 1 km
1attractiebinnen 1 km
693beoordelingen25vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 538
  • 96
  • 28
  • 11
  • 20
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Geera P heeft een beoordeling geschreven mei 2017
Jebel Ali, Verenigde Arabische Emiraten97 bijdragen22 nuttige stemmen
Prachtig hotel. Net 3 maanden geopend. We hadden een 9 uur overstap en in 10 min waren we er met de taxi. We werden vriendelijk welkom geheten , ze verwachten ons, hoe leuk is dat om 01.00 uur in de nacht ! Kamers waren riant , groot en van alle comfort voorzien ! Voor herhaling zeker , tip voor alle reizigers met een lange overstap. De lounge op de slaapverdieping had een riant ontbijtbuffet maar door tijdgebrek moesten we dit voorbij laten gaan, maar de volgende keer zeker hier de tijd voornemen.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2017
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Bezocht met familie
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Gereageerd op 8 mei 2017
Beste Geera P, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het fijn om te lezen dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest. En we kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen tijdens uw volgende bezoek aan Abu Dhabi! Met vriendelijke groet, Naleem Ariff Director of Operations
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Nicole D heeft een beoordeling geschreven jun. 2022
3 bijdragen1 nuttige stem
De beste zeevruchtenavond in de stad. Vers en ongelooflijk vers en lekker. Kazi en zijn team waren absoluut geweldig en attent, ze deden echt hun best om onze avond echt speciaal te maken, en gaven ons echt het gevoel dat we de enige gasten in het restaurant waren. Kazi miste nooit een beat. We komen terug om nog meer speciale herinneringen te creëren.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Google
Nuttig
Delen
vetaiman heeft een beoordeling geschreven jun. 2022
Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten4 bijdragen5 nuttige stemmen
Slechtste hotelmanagement ooit! Ik heb een lidmaatschap om het zwembad te gebruiken, ik heb ze eerder gebeld om te controleren of ik moet boeken voordat ik kom en ze vertelden me nee je hoeft niet te boeken, ik kwam al vele malen eerder zonder probleem, plotseling, vandaag en terwijl we met 4 gezinnen in de faciliteit zijn, vertelden ze ons dat we moesten bellen om te boeken omdat ze slechts 10 gezinnen voor dit lidmaatschap toestaan, en vanwege de capaciteit konden ze ons niet accepteren, maar als we betaalden, zullen ze ons toestaan! Vergroot de capaciteit als we betalen! En we hebben ze zelfs gevraagd om ons het register voor deze 10 gezinnen te laten zien om er zeker van te zijn dat er al 10 gezinnen kwamen, maar ze weigerden! ! ! Zeer onbehulpzame Spa-manager! ! !
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Go to a hotel with a good management, facilities only are not enough.
Bekijk meer kamertips
Google
Nuttig
Delen
NíMi heeft een beoordeling geschreven jun. 2022
Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten2 bijdragen
De kamer was goed, maar moet altijd om dingen vragen, bijvoorbeeld toiletartikelen, handdoeken, enz., Zou al moeten zijn als ze weten dat er twee personen verblijven, dit was een beetje teleurstellend, De houding van de dienstdoende dame was niet goed (tot uw dienst ) lijkt alsof ze niet wil helpen, klinkt lui en geïrriteerd. maar de volgende dag gingen we naar het lunchrestaurant, maar helaas serveren ze alleen brunch, geen à la carte, dus we besloten om in de lobbylounge te zitten en koffie en croissants te drinken, de ervaring was totaal anders dan elke andere outlet, de dame Aika veranderde ons verblijf van slecht in het beste, we deelden haar over ons verblijf en onze ervaring, ze verontschuldigde zich voor de ervaring tot nu toe en bood ons à la carte roomservice aan, wat zo aardig van haar was, ze bracht letterlijk een glimlach op onze gezicht. Zelfs na het nemen van initiatief om ons te helpen. Personeel zoals Aika moet worden benadrukt en gewaardeerd.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Google
Nuttig
Delen
Ahmed heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Al Muharraq, Bahrein1 bijdrage1 nuttige stem
Als er nul sterren waren, zou ik het aan dit hotel hebben gegeven. Ik ben een Mariotte Bonvoy-lid. Ik arriveerde met mijn vrouw in Abu Dhabi nadat ik had laten zien dat we volledig zijn ingeënt op de luchthaven. De eisen om getest te worden op Covid zijn in februari 2022 opgeheven als je volledig bent ingeënt. Ons doel van ons bezoek was om een ziek familielid te bezoeken. Bij onze aankomst 's avonds laat zien we slechts één persoon voor bagage en één persoon bij de receptie. De persoon bij de receptie was aan het kletsen met een andere klant en negeerde dat ik ook wacht op het inchecken. Een andere receptiemedewerker verschijnt en neemt de tijd om onze reservering te vinden. Ik heb uitgelegd dat je met de app geen ontbijt of luchthaventransfer kunt toevoegen. Hoe dan ook, ik zei, voeg alsjeblieft een ontbijt voor twee toe. Mijn grootste schok was toen deze andere heer verscheen en zei dat we niet kunnen ontbijten in het restaurant, we kunnen niet naar een winkelcentrum of restaurant gaan als we geen recente PCR-test hebben gedaan en dit is de laatste informatie. Dat betekent dat onze reis praktisch verpest is. Ik zei tegen mijn vrouw dat we de volgende dag gewoon naar het ziekenhuis gaan en dan terugreizen naar ons land. Bij het ontmoeten van onze Emarati-familieleden kregen we te horen dat zoiets niet bestaat. Ze kwamen met ons mee naar het hotel en we vroegen om de manager die ook onwetend was over de regels. We vroegen om de vermeende circulaire en hij liet het niet zien. Ik liet hem zien dat zowel ik als mijn vrouw volledig zijn ingeënt op onze lokale en hij zegt botweg wat is dan het probleem? ? ? ! ! Hij belt voor een lange tijd en ik zei dat we moesten vertrekken en jij regelt het. We hebben tot ons vertrek geen verontschuldiging of zelfs een bericht van het hotel ontvangen. Zou iemand echt in een hotel als zodanig willen verblijven. Ik ben in andere delen van het woord naar Marriott Hotels geweest. Nooit in de buurt komen van de vreselijke klantenservice. Ja, de kamers zijn goed, maar het personeel lacht nooit en is ongetraind om nog maar te zwijgen van niet genoeg. Ontbijtlounge en restaurants, zullen we nooit gezien hebben omdat we niet mochten.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022Reistype: Bezocht met familie
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 120 - US$ 161 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde Arabische EmiratenEmiraat Abu DhabiAbu Dhabi
AANTAL KAMERS
400
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi?
Attracties in de buurt zijn Al Forsan International Sports Resort (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi?
Restaurants met een gunstige locatie zijn The Grill, Khayal Restaurant en Appaloosa Sports Bar.
Zijn er sportvoorzieningen bij Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Marriott Hotel Al Forsan, Abu Dhabi?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder arabisch en filipijns.