City Seasons Al Hamra Hotel
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Op zoek naar een accommodatie in Abu Dhabi? Dan kun je terecht bij City Seasons Al Hamra Hotel, een hotel waarmee Abu Dhabi aan je voeten ligt.
De kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. City Seasons Al Hamra Hotel biedt conciërge en roomservice aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van City Seasons Al Hamra Hotel gebruikmaken van een hottub en een restaurant die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.
City Seasons Al Hamra Hotel ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Abu Dhabi zoals Qasr Al Hosn (2,7 km) en Abu Dhabi Dates Market (3,0 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Probeer in Abu Dhabi lokale favorieten, zoals krab, bij Zuma, BU of Finz.
Als je tijd over hebt, raden we Abu Dhabi Ice Rink aan. Dit is een populaire attractie op loopafstand.
City Seasons Al Hamra Hotel is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Abu Dhabi te ontdekken.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 2.574
- 325
- 96
- 31
- 50
- Filteren
- Nederlands
Dit was vanwege de drukte niet mogelijk en we moesten om 14:00 nog maar eens proberen.
De koffers konden worden afgegeven aan de conciërge die daar eigenlijk helemaal geen zin in had. Na wat moeilijk gedoe en een lelijke blik kregen we een briefje in ons hand met de koffergegevens...geen hartelijk welkom.
Om 13:00 kwamen we terug en warempel er was een kamer vrij. Nu op zoek naar de conciërge en die was ineens een stuk geïnteresseerder en gaf aan de koffers naar onze kamer te brengen, het was duidelijk waarom, hier was geld te halen voor hem. Dat was duidelijk de reden want hij heeft voor de rest van ons verblijf geen hartelijk woord gesproken of een glimlach laten zien, wat een chagrijnige man was dit.
Liften werken op de kamerpas en dat gaat niet erg vlotjes, soms een tijdje staan klungelen om de lift aan gang te krijgen, op een moment viel het hele paneeltje eraf.
De kamer was niet bijzonder schoon op de plekken waar je niet gemakkelijk bij kan komen, ook de ramen en deuren waren vies en lang niet schoongemaakt.
De stopcontacten waren niet geschikt voor Europese stekkers maar het hotel had “transformers” ter beschikking, enkel de operator even bellen stond er de hotelgids. Jammer, geen succes, er waren er geen meer beschikbaar maar ik kon er kopen aan de overkant van de straat voor 10 AED, wat 30 AED bleek te zijn.
Shampoo en de aangeboden thee wordt niet aangevuld, daar moesten we om vragen.
Na terugkomst de volgende dag was de kamer opgemaakt maar ook onze persoonlijke spullen hadden een andere plaats gekregen. Vind niet dat hotelpersoneel aan mijn persoonlijke spullen en creditcard bonnetjes moet komen, briefje voor de WiFi was nergens meer te vinden.
De hulpstukken in de badkamer die ophangen zitten allemaal los, schroeven zitten los en het spul kan elk moment naar beneden komen.
WC bril zit los en lampje van de spiegel werkt niet.
Warm water is er niet in de ochtend dus dan maar een koude douche.
Een afspraak gemaakt bij de Spa voor een massage op zaterdag 08:00 maar na 15 min tevergeefs zitten wachten teleurgesteld terug gegaan naar de kamer waar ik tegen half negen een telefoontje kreeg dat de dame ziek was, we hadden vooraf al een vermoeden dat dit niet ging lukken.
Het privé strand was ook een illusie, dat was er niet maar er was een strand op 10 min lopen. Nou vergeet het maar, het is een uur lopen.
Ontbijt hadden we hier niet geboekt, gelukkig maar. We hebben het voortreffelijke ontbijt genomen bij Café 302 op 5 min lopen.
Dit was ons derde hotel in VAE maar wat een grote teleurstelling, totaal geen 4 sterren waardig, het vorige hotel was 3 sterren maar 10 x beter dan dit.
Nee geen City Seasons meer voor ons.
exceptional. Ik wil vooral de heer Habib prijzen voor zijn uitstekende vriendelijkheid en uitstekende service. Hij deed zijn uiterste best om ervoor te zorgen dat mijn verblijf was comfortabel en aangenaam.
Zijn warme, gastvrije houding en aandacht voor detail maakte echt een verschil.
Mr. Habib's professionaliteit en oprechte zorg voor de gasten zijn een verdienste van het hotel, en hij belichaamt de ware geest van gastvrijheid. Ik zal City Season Al Hamra Hotel zeker aanraden aan iedereen die Abu Dhabi bezoekt, en ik kijk ernaar uit om snel terug te keren. Nogmaals bedankt aan de heer Habib en het hele team voor het maken van mijn verblijf onvergetelijk.
Ik wil meneer Habib bedanken op de receptie hij is erg beleefd , ondersteunend & professioneel ، daarom kom ik altijd terug naar de seizoenen van de stad , ga zo door met het goede werk Habib ...
Personeel zeer beleefd en speciale dank aan de heer Habib op de receptie die beleefd en meegaand was.
Schone en grote kamers. Ik bezoek het pand sinds 4 jaar en ik ben nooit teleurgesteld. Dicht bij diverse winkelcentra en winkelen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding