Sheraton Amman Al Nabil Hotel is een fantastische keuze voor reizigers in Amman. Het biedt een charmante omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Sheraton Amman ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Amman zoals TIRAZ Widad Kawar Home for Arab Dress (0,8 km) en The Concept Beauty Lounge (2,4 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Amman Sheraton biedt roomservice en conciërge aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Als je met de auto naar Amman Sheraton gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
Reizigers die van dumplings houden, zijn bij Rodeo Grill, Yoshi of P.F. Chang's aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een visrestaurant gaan, zoals Tsuki, Rumors Lounge of Al-Kitkat Restaurant.
Amman staat ook bekend om een aantal geweldige oude ruïnes, waaronder De Citadel, Romeins Amfitheater en Iraq Al Amir, die in de buurt van Amman Sheraton liggen.
Veel plezier in Amman!
Prima hotel. Vriendelijke personeel. Een zeer uitgebreid ontbijt zowel oriëntaals als continentaal gericht. Kamers zeer ruim met als enig minpuntje dat er geen aparte douche aanwezig is maar je in het bad moet douchen. Kamers zijn goed geïsoleerd tegen geluid. Uitstekende sportfaciliteiten
Dit is een uitstekend zakenhotel. Enorm groot ook met meerdere restaurants en een bar. De locatie is niet handig om even een locaal restaurant te pakken. Maar perfect verder. Ik vond ca 250€ incl belasting wel aan de hoge kant en is ook mijn kritiekpuntje
Erg blij met ons verblijf voor enkele dagen in juli 2019, al het personeel was aardig, met name een ober in de executive kamer, ik geloof dat zijn naam Khalid was of iets dergelijks en een jonge man die aan de receptie werkte, was erg aardig.
Heel erg bedankt het Sheraton-hotelteam voor de goede service en het zeer goede ontbijt dat ik daar in het restaurant de hele dag had. Bedankt voor deze ervaring en ik kom snel terug met mijn familie.
# Team Sheraton, DANK U Sheraton Amman voor uw uiterste toewijding en gastvrijheid tijdens mijn verblijf van 14 november tot 28 december 19. U hebt niets anders getoond dan een eersteklas klantenservice. Het is de moeite waard om hier enkele namen van Team Sheraton Amman te vermelden en mijn oprechte excuses aan diegenen die ik hun namen ben vergeten: 1) Exploitanten van receptie en gastenservice: - Mohammed Shilbaya: Degene die ik naar hem blijf zoeken bij elk bezoek aan Sheraton. . . Je bent gemaakt voor de horeca. Hartelijk dank voor het helpen bij het oplossen van mijn ontbrekende punten en het aandringen bij de creditcardmaatschappij om de inhoudingen vrij te geven. - Team Receptie: Dit is voor jullie allemaal: Bedankt allemaal voor jullie professionaliteit in het behandelen van al mijn verzoeken. Ik weet dat ik je het heel moeilijk heb gemaakt met mijn uitgestelde betalingen, maar je weet heel goed hoe je met je Bonvoy-leden moet omgaan. - Gastenservice-exploitanten: Bedankt voor het afhandelen van mijn oproepen / verzoeken. Ik waardeer je inspanningen echt! 2) Spice Garden: - Firas Al - Turkmani: bedankt voor het persoonlijke welkom en het delen van de geweldige gedachten tijdens de lunch! Ik bedank ook jou en Muna Al - Samawi voor je bedrijf tijdens het cocktailfeest. - Amjad, Mahmood, Malik, Raneem, Jean, Christine en. . . . Bedankt voor jullie opmerkelijke service! Je hebt dat verantwoordelijkheidsgevoel, ik zie het nauwelijks ergens anders! Ik zal jullie allemaal missen. Ook mijn speciale dank aan Amjad voor het feit dat hij zeer verantwoordelijk is! Ik wou dat ik hem bij mijn volgende bezoek weer zou zien! Hij is een GEWELDIGE toevoeging aan het team. - Speciale dank aan de jonge dame Chef (kan me haar naam niet herinneren, denk ik Natalia???) Voor zijn extreme toewijding aan haar werk. Ja, ze lacht niet, maar ik voel me altijd op mijn gemak als ze mijn bestelling voorbereidt. Ook speciale dank aan Chef Rashad, Chef Salti (?) En de andere chef-koks voor hun aanwezigheid. Sorry als ik de namen niet kan herinneren - Bedankt voor de roomservice mensen voor hun harde werk. 3) Italiaans restaurant: heerlijk eten en een geweldige plek om te dineren! 4) Health Club: er is deze hype deze keer! Bedankt voor Kasia, Abduallah, Mustafa, Ibrahim en het receptieteam Mohammed en (deze man die vroeger bij Marriot werkte). Er is nog een man? 7) Club Lounge: Verschillende mensen werken daar, maar ik herken Mohammed als degene die de gastvrijheid wel kent. Hij is niet dat soort jongens die op tips wachten, maar hij begrijpt hoe belangrijk die mensen zijn die de Club Lounge bezoeken! 8) Roomservice: - Mohammed Abu Musa: Kan hem niet genoeg bedanken voor zijn aanwezigheid! - Hazim: iedereen doet het geweldig, maar Hazim is anders! ! ! Hij mist niets en doet de regeling naar wat u ook wilt zijn. Ik begrijp dat Hazim er niet 7 dagen per week is, maar begon het te herkennen toen Hazim degene was die mijn kamer had voorbereid - hij heeft zijn eigen invloeden. Ik wou dat ik Hazim bij mijn volgende bezoek als supervisor zag, zodat iedereen van hem kan leren hoe de kamers van het Sheraton Hotel moeten worden ingericht. 9) Conciërge People: Bedankt allemaal! Voor degenen die ik hun namen heb gemist, zal ik het zeker opschrijven bij mijn volgende bezoek. Bedankt iedereen!…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding