Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Rehov King George 18, Jeruzalem 91079 Israël
Booking.com
Expedia.com
Travelocity
Hotels.com
Orbitz.com
eDreams
alle 10 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (164)
Kamer en suite (100)
Dineren (19)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
  • Dagelijkse controles op temperatuur en symptomen voor het personeel
  • Contactloos inchecken
Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 66 van de 121 in Jeruzalem
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Lev Yerushalayim is een fantastische keuze voor reizigers in Jeruzalem. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Skull Hill (Golgotha) (1,4 km) en Hezekiah's Tunnel - Siloam Tunnel (2,1 km) maken Lev Yerushalayim Hotel een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Jeruzalem.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, airconditioning en een kitchenette, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.

Het hotel biedt een 24 uursreceptie, een conciërge en bagageopslag aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.

Ga tijdens je bezoek naar een van het Sushi restaurants, waaronder Joy Meat In Restaurant, Sushiya en Atza Sushi Mehadrin. Ze liggen allemaal in de buurt van Lev Yerushalayim Hotel.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire tuinen zoals Garden of Gethsemane, Wohl Rose Garden en Mount Scopus National Botanical Garden.

Veel plezier in Jeruzalem!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Ontbijt beschikbaar
Opslag van bagage
Wisselkantoor
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Parkeerplaats
Wifi
Ontbijtbuffet
Verkoopautomaat
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
Winkels
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Veilig
Zitgedeelte
Kitchenette
Magnetron
Flatscreen-tv
Bad/douche
Telefoon
Wekservice/wekker
Koelkast
Gratis toiletartikelen
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Centraal gelegen
Gesproken talen
Engels, Russisch, Hebreeuws
305beoordelingen9vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 85
  • 110
  • 52
  • 25
  • 33
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mark heeft een beoordeling geschreven 13 jun.
7 bijdragen
+1
Ik verbleef meer dan tien jaar in Lev Yerushalyim. Nadat nieuwe eigenaren het hotel hadden gekocht, had ik echter een vreselijke ervaring in april van dit jaar. Ik was in Israël met mijn vriendin voor zowel de Pesach-vakantie als ook om de begraafplaats te bezoeken waar mijn vader begraven lag. Hij was vorig jaar in New York City overleden na een strijd tegen alvleesklierkanker en dit was de eerste keer dat ik de begraafplaats kon bezoeken vanwege reisbeperkingen tijdens de pandemie. Hoewel Lev Yerushalyim nooit een 5-sterrenhotel was, was het altijd schoon en het personeel was altijd behulpzaam en ontvankelijk voor gasten. Ik heb in hotels in tal van landen over de hele wereld verbleven, maar dit verblijf was absoluut mijn slechtste. Toen ik incheckte in het Lev Yerushalyim hotel, had ik een reservering voor 17 nachten. Omdat het een lang verblijf was, vroeg ik of ik nu een deel ervan kon betalen en het resterende deel kon betalen bij het uitchecken, zoals de vorige eigenaren me altijd lieten. De vrouw bij de receptie zei nee. Dus aangezien de nieuwe eigenaren mij niet kenden, dacht ik dat dit hun beleid was en ik liet ze mijn kaart belasten voor bijna $ 3, 000 US. Ik kreeg een elektronische sleutel voor mijn kamer op de tweede verdieping. Bij het verlaten van de lift was ik verrast om te zien dat er overal afval op de gang lag vanaf de lift die helemaal naar mijn kamer leidde. Het tapijt was al een tijd zichtbaar niet gestofzuigd. Ik dacht dat het personeel het de volgende dag zou schoonmaken, maar ze hebben de vloer eigenlijk nooit schoongemaakt zolang ik daar was. Ik probeerde de sleutelkaart in de deur, maar het werkte niet. Dat is prima. Soms gebeurt dat. Ik ging naar beneden en ze voerden de sleutelkaart opnieuw uit. Ik ging terug naar boven. Het lukte weer niet. Ik ging terug naar beneden en ze gaven me een gewone sleutel. De gewone sleutel werkte. Het ging echter niet gemakkelijk open en bleef draaien en draaien zonder het slot onmiddellijk te openen. De kamer was duidelijk niet schoongemaakt voordat we incheckten. Omdat mijn vriendin zich echter ziek voelde en het laat werd, gingen we zitten zodat ze kon slapen. Deze kamer was verschrikkelijk. De badkamer was niet schoon. Er was urine in het toilet. Het toilet was niet doorgespoeld en de wc-bril stond omhoog. De achterkant van de toegangsdeur was vol stof alsof het was geschuurd maar nooit was schoongemaakt. Het verwarmingssysteem was kapot. Ondanks dat de thermostaatknop 30 Celsius (86 Fahrenheit) als de hoogste temperatuur vermeldde, werkte de verwarming helemaal niet. Jeruzalem, dat hoog in de bergen ligt, staat bekend om zijn koude nachten. Het personeel zei dat het verwarmingssysteem in het hotel niet werkte. Ik vertelde hen dat mijn vriendin ziek was en dat ze een verwarmde kamer nodig had, zodat ze niet nog zieker zou worden. Ze stuurden een draagbare kachel naar de kamer. Ik zette het aan en het werkte niet. Het personeel zei dat ze nog een draagbare kachel zouden sturen. Enkele uren verstreken en ze hebben de tweede kachel nog steeds niet gestuurd. Ik heb ze laten weten dat ik het nog steeds niet heb ontvangen. Nogmaals, ze zeiden dat ze het zouden sturen. Ze hebben het nooit verzonden. Er waren andere problemen die hebben bijgedragen aan de slechte ervaring. De dekens hadden bruine vlekken. Er was een kastdeur bij de ingang van de kamer. Het was echter geen kast voor kleding. Er zat een rioolbuis in. Elke keer dat iemand een toilet boven ons doorspoelde, hoorden we het door de kast gaan. De bovenkant van het hoofdeinde van het bed was zo laag dat wanneer je rechtop ging zitten om achterover te leunen en achterover te leunen, je niet kon voorkomen dat je je hoofd erop stootte. Er waren twee televisies. Bij een tv ontbrak een kabelbox. Beide tv's deden het niet. Toen we aankwamen, was de kluis in de kamer niet ontgrendeld, zoals altijd wanneer je incheckt in een hotel. Niet alleen dat, maar het was een heel klein en kleiner dan moderne hotelkamerkluisjes. Deze zou niet in een kleine laptop passen. De kamer was een hoekkamer die zorgde voor een vreemde driehoekige vorm. Door de vorm van de kamer en de positie van het bed waren er maar een paar centimeters om in te knijpen om naar de andere kant van het bed te lopen. Hoewel de bedpositie iets is dat acceptabel is, met alle andere problemen, en om hier meer dan twee weken mee te maken te hebben, was gewoon niet ideaal. Ik vroeg de manager of ik uit het hotel kon uitchecken en een restitutie kon krijgen voor de dagen dat ik niet in het hotel zou verblijven. Hij zei nee. Toen ik hem over alle problemen vertelde, was hij erg neerbuigend en zei: "Glimlach, het is vakantie. ” Na ongeveer 3 dagen deze ervaring te hebben verdragen, en omdat mij werd verteld dat ik geen restitutie kon ontvangen, boekte ik een kamer in een ander hotel en dacht ik dat ik zou terugkeren naar Lev Yerushalyim als het andere hotel erger was. Gelukkig was het andere hotel in orde en had het geen problemen. Een paar dagen later besloot ik wat bagage in mijn kamer in Lev Yerushalyim achter te laten, zodat ik twee dagen naar het Dode Zee-gebied van Israël kon reizen en niet al mijn bagage hoefde mee te nemen. Omdat mij werd verteld dat ik geen restitutie kon krijgen voor het vroegtijdig verlaten van Lev Yerushalyim, heb ik nooit uitgecheckt bij het hotel, ondanks dat ik moest blijven en betalen voor een beter hotel in de buurt. Toen ik met mijn bagage bij Lev Yerushalyim aankwam, ontdekte ik dat mijn kamer werd gebruikt als opslagruimte voor het huishouden. De kamer is ook nooit schoongemaakt sinds ik er voor het laatst was. Er stond een dienstmeisjeswagen in de kamer. De sprei en lakens lagen op de grond, ook al had ik ze op het bed achtergelaten. De badkamer werd gebruikt om shampoo- en zeepflessen op te slaan voor de rest van het hotel. Ik heb nooit uitgecheckt bij Lev Yerushalyim omdat mij werd verteld dat ik mijn geld niet terug kon krijgen. Maar ik was niet van plan mijn reis naar Israël daardoor te laten verpesten. Ik moest meer geld uitgeven om in een fatsoenlijk hotel te verblijven, omdat ik geen 17 nachten zou doorbrengen in een hotel dat geen basisvoorzieningen bood. Omdat ik me realiseerde dat het niet veilig zou zijn om mijn bagage bij Lev Yerushalyim achter te laten, besloot ik om met al mijn bagage mee naar de Dode Zee te gaan. Nadat ik thuiskwam van mijn reis, nam ik vier keer contact op met Lev Yerushalyim om hen te vragen me terug te betalen voor 12 van de 17 nachten dat ik daar uiteindelijk niet verbleef. Ze namen tenslotte de kamer over toen ik er niet in was, ondanks dat ze me vertelden dat ik niet kon uitchecken. Ze hebben nooit gereageerd. Ik heb ze vervolgens mijn verzoek via FedEx gestuurd en ondanks dat mijn brief door het hotel was ondertekend, hebben ze nooit gereageerd. De vorige eigenaren hebben dit hotel verkocht aan mensen die de horeca niet begrijpen of misschien gewoon niet geven. Vóór deze ervaring zou ik dit hotel altijd aanbevelen aan vrienden, familie en mijn volgers op het sociale netwerk. Helaas kan ik Lev Yerushalyim nu nooit aan iemand aanbevelen. Gelukkig zijn er veel betere opties in de buurt, zoals de Ibis en Leonardo Boutique hotels voor budgetreizigers en The Inbal en Dan Panorama hotels voor reizigers met grotere budgetten.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Kamertip: Rooms facing the courtyard are quieter than the rooms facing the street.
Bekijk meer kamertips
Google
Nuttig
Delen
Dorit M heeft een beoordeling geschreven 13 jun.
1 bijdrage
Geweldig hotel op een geweldige locatie. op King George Ben Yehuda en Jeffa Street. 10 minuten lopen naar de oude stad Het personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam. Mooie schone appartementen Ik zou zeker in dit hotel verblijven bij mijn volgende bezoek in Jeruzalem?
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht
Google
Nuttig
Delen
urbanwalker2 heeft een beoordeling geschreven mei 2022
New York, New York68 bijdragen74 nuttige stemmen
Ik heb begin mei 2022 vier nachten doorgebracht in Lev Yerushalayim. Ik ben er al vaker geweest. Het is een solide driesterrenhotel, waarvan de beste eigenschap de ligging is pal in het midden van het centrum van Jeruzalem, op steenworp afstand van talloze buslijnen, de lightrail, het voetgangersgebied Ben Yehuda en tal van synagogen. U loopt in minder dan een half uur van het hotel naar de Jaffapoort van de oude stad. Wat ik - en blijkbaar andere gasten - niet hadden verwacht, was dat bij het proberen om de plek na ongeveer twee jaar covid op te knappen, er werk ongedaan werd gemaakt. De flexibele doucheslang in onze badkamers had bijvoorbeeld geen haak om hem aan op te hangen, waardoor ik en de anderen gedwongen werden om in het bad te hurken om genoeg water op de zeep te krijgen en vervolgens af te spoelen. De douchedeur van hard plastic bedekte slechts 1/3 van de lengte van het bad, dus hoe voorzichtig ik ook probeerde, er kwam onvermijdelijk water op de vloer. Er waren nog geen handdoekbeugels of zelfs een wc-papierrol geïnstalleerd. Toen ik dit aan de balie beneden besprak, zei een bewaarder die daar toevallig was dat de onderdelen nog niet binnen waren. En nee, er werd geen concessie gedaan aan de hotelprijs. Toen ik de hendel aan de binnenkant van de hendel van de lobby overhandigde - de deur op de enige gastentrap, bleef de hendel drie dagen ongerestaureerd; dat gebrek aan actie kan niet worden toegeschreven aan een gebrek aan onderdelen. Toen ik mijn reisagent tijdens het boeken van het hotel vroeg waarom de tarieven waren gestegen, antwoordde hij dat het hotel het tijdens covid verloren geld moest terugverdienen. Dus een ontbijt kost nu bijvoorbeeld $ 16, vergeleken met $ 11 worden. c. (vóór covid). Ja, het ontbijt is o. k. , maar nee, er is niets geüpgraded.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Kamertip: Least noise in rooms facing plaza in back of hotel
Bekijk meer kamertips
Google
Nuttig
Delen
sokunthida s heeft een beoordeling geschreven nov. 2021
1 bijdrage
Wanneer de eerste dag dat ik incheck tot de laatste dag van uitchecken. - al mijn behoeften zijn vervuld, mooi schoon hotel, supersnelle service, heerlijk eten en beste dank aan Rami Shanty beste VP Hotel Manager ooit God zegene hem
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2021Reistype: Bezocht
Google
Nuttig
Delen
Michael heeft een beoordeling geschreven sep. 2021
Tel Aviv, Israël1 bijdrage
Een Suites Hotel, 1 + 1 . Fatsoenlijke prijs-kwaliteitverhouding, uitstekende locatie in het centrum van Jeruzalem. Dicht bij de belangrijkste bezienswaardigheden, zoals de Ma'hne Yuda-markt. Stadscentrum is overal op loopafstand, zelfs naar de oude stad. 1 slaapkamer + 1 woonkamer + kitchenette. Echter, waarschijnlijk vanwege koosjere beperkingen geen keukengerei, dus neem wat wegwerpartikelen mee (of koop in de buurt op de markt) Kamers kunnen soms wat gehorig zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2021
Prijs/kwaliteit
Service
Reistype: Bezocht
Google
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 125 - US$ 178 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
lev yerushalayim hotel jerusalem, lev yerushalayim jerusalem
LOCATIE
IsraëlDistrict JeruzalemJeruzalem
AANTAL KAMERS
98
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Lev Yerushalayim
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Lev Yerushalayim?
Attracties in de buurt zijn Baltinester Bros. Jewelry and Judaica (0,4 mijl), Gatsby Cocktail Room (0,2 mijl) en Moonshine Escape Room (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Lev Yerushalayim?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijtbuffet en stomerij.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Lev Yerushalayim?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Lev Yerushalayim?
Gasten kunnen genieten van ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Lev Yerushalayim?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Lev Yerushalayim?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Blue Hall Music, Jahnun Bar en Primitivo.
Ligt Lev Yerushalayim in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,2 mijl vanaf het centrum van Jeruzalem.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Lev Yerushalayim?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Lev Yerushalayim?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, russisch en hebreeuws.
Zijn er historische locaties in de buurt van Lev Yerushalayim?
Veel reizigers bezoeken Old City of Jerusalem (1,6 mijl), Temple Mount Sifting Project- HaMasu'ot Lookout (3,0 mijl) en De Klaagmuur (1,8 mijl).