Alegra - Boutique Hotel is ideaal voor een bezoek aan Jeruzalem. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een charmante omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Kamers bij Alegra - Boutique Hotel bevatten een flatscreen-tv, een bureau en extra lange bedden, en er is gratis wifi beschikbaar.
Alegra - Boutique Hotel biedt ook ontbijt, waardoor je reis naar Jeruzalem nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
Alegra - Boutique Hotel ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals 9/11 Memorial Monument (2,8 km) en Second Temple Period Model (3,9 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Jeruzalem verkennen.
Op zoek naar een Italiaans restaurant? Misschien zijn Atalya, Denya Cafe of trezoro in de buurt van Alegra - Boutique Hotel iets voor jou.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Jad Wasjem Holocaust Memorial (1,6 km), Mount Herzl National Cemetery (1,9 km) of Gornenskiy Monastery (0,3 km), iets voor jou.
Geniet van je verblijf bij Alegra - Boutique Hotel en veel plezier in Jeruzalem!
prachtige unieke kamers en omgeving, zou zeker terugkomen! hield van de sauna en het geluid van de fonteinen in de tuin? ontbijt was heerlijk op het balkon uitzicht op de vallei Sarit en haar medewerkers waren erg behulpzaam en aardig
Een geweldige leuke ontspannende vakantie. Bedankt voor geweldige hosting, uitstekend ontbijt, geweldig personeel, gastvrije ontvangst en ontspannende massages. Mooi Ein Karem, mooi Jeruzalem. . . Zo romantisch en charmant. We vonden het fantastisch ! ! ! !
Ik maakte een reservering en betaalde voor een deluxe kamer voor 2 nachten. Bij het boeken vroeg ik speciaal om een kamer met geen of weinig trappen. Dit werd bevestigd. Bij aankomst was mijn kamer niet beschikbaar en kreeg ik een kamer te zien die alleen via veel trappen bereikbaar was. Ik kreeg een tweede optie voor een deluxe kamer, maar dit is zeker geen deluxe maar een standaard. De manager hield vol van wel. Met betrekking tot de manager Amir. Hij was de meest onbeschofte en onaangename persoon die ik in vele jaren ben tegengekomen. In feite was hij zo afschuwelijk dat ik echt wilde vertrekken en naar huis gaan. Ik vroeg om mijn boeking te annuleren en hij weigerde en wilde me 2000 sikkels in rekening brengen voor een ondermaatse kamer. Al met al een vreselijke ervaring en ik zou het hotel aan niemand aanraden.…
Ik zal beginnen met de ENIGE verlossende kenmerken van dit hotel, namelijk de locatie in Ein Karem, het mooie stenen hotelgebouw zelf en het prachtige aangelegde terrein. Mijn man en ik kregen een romantisch verblijf van 2 nachten in een "deluxe suite" in het Alegra Boutique hotel? Ten eerste zijn sommige foto's van de kamers op de website naar mijn mening misleidend en geven ze zeker een verkeerde voorstelling van de realiteit van de kamers die ons werden aangeboden. Ook naar mijn mening was de hoge kamerprijs voor onze kamer onterecht. Bij onze aankomst vonden we de receptioniste niet erg warm of gastvrij. Ze leidde ons van het hoofdgebouw naar een bijgebouw en naar een heel kleine groezelige kamer met uitzicht op een zijstraat. Ik waardeer dat boetiekhotels eigenzinnig zijn, maar dit was belachelijk klein, er was nergens om onze kleding op te hangen of op te hangen. We waren erg teleurgesteld en vroegen om naar een andere kamer te gaan. Deze alternatieve kamer was in het hoofdgebouw en een beetje beter, maar nog steeds erg klein, geen kastruimte, krap en slecht ontworpen. Het toilet / douche had een open glazen scheidingswand die het scheidde van het bedgedeelte, dus het was niet erg privé. Er was geen plank om onze toiletartikelen te plaatsen, behalve op de vensterbank van de douche, zodat ze nat werden. Ten tweede vond ik het hotelpersoneel onbehulpzaam en arrogant, met een slechte houding. Een voorbeeld, ons verblijf was inclusief een "chef-maaltijd", maar sinds de pandemie worden gasten gecompenseerd met een maaltijdcheque in een lokaal restaurant. We vroegen de receptioniste de naam en locatie enz. van het restaurant, ze vertelde ons "zoek het op op Google", toen we vroegen om een schriftelijke voucher, zei ze dat ze geen officiële voucher had, dus nam ze een "post" noteer het en plak het stempel erop. Zo amateuristisch en onprofessioneel. Mijn man klaagde bij haar over haar houding, later kwam ze naar onze kamer met de juiste voucher en zei: "Zo praat je niet tegen iemand die ziek is!" Twee medewerkers bij het ontbijt waren aangenaam, maar als geheel vonden we dat we een ongemak waren voor het personeel daar. Ik voel me zo sterk bij deze negatieve ervaring, die wat een aangenaam en verwend verblijf had moeten zijn, verstoorde dat ik gewoon onze ervaring moest delen. Ik heb in de loop der jaren in veel hotels verbleven, maar dit was verreweg het meest onwelkome hotel waar ik ooit ben geweest.…
Ein Karem is prachtig, maar doe jezelf een plezier en verblijf in een ander hotel! Ik heb de duurste suite voor het weekend geboekt. Helaas leek de kamer die we kregen niet op de kamer die ik had geboekt. Bij het klagen bij de receptie vertelde de persoon daar dat het een bekend probleem was, maar de kamer die ik had geboekt was al aan iemand anders gegeven. Omdat het al vrijdagmiddag was en ik mijn vrouw niet in de steek wilde laten, stemde ik ermee in de beschikbare kamer te nemen, ook al was het duidelijk niet de prijs waard die ik betaalde, aangezien mij was beloofd dat de persoon die de leiding had, Amir, zou me compenseren met een korting. Amir die bij de receptie was toen we de volgende dag uitcheckten, werd als een zeer onbeleefd persoon gevonden. Hij schreeuwde tegen me in het bijzijn van andere gasten en zijn team dat het mijn verantwoordelijkheid was om het kamernummer door te geven toen ik de boeking maakte. . . Ik probeerde uit te leggen dat ik een specifieke kamer had geselecteerd met een bepaalde foto die er totaal anders uitzag, maar tevergeefs, en uiteindelijk verlieten we het hotel erg gefrustreerd.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding