Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Istanbul
Plaatsen
Inbox
Zoeken

DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi

Opslaan
Orta Mahalle, Anit Sokak No: 1 Bayrampasa, Istanbul 34040 Turkije
Hotelwebsite bezoeken
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Klik voor details
Booking.com
57 US$
Aanbieding bekijken
Orbitz.com
57 US$
Aanbieding bekijken
Trip.com
64 US$
56 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 8 US$
Travelocity57 US$
CheapTickets57 US$
Nustay.com64 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (200)
Kamer en suite (57)
Dineren (20)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Bubbelbad
Binnenzwembad
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Autohuur
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Massagestoel
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Kitchenette
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Trendy
Zakelijk
Gesproken talen
Engels, Turks
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Hoteldeals

Locatie

Volledige weergave
50Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 50 van 100
20restaurantsbinnen 1 km
6attractiesbinnen 1 km
309beoordelingen18vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 156
  • 52
  • 38
  • 16
  • 47
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Uitzicht op een begraafplaats, onbeschoft personeel die geen idee hebben hoe je een gast moet behandelen, irritante dame die iedere ochtend terwijl je aan je ontbijt zit komt vragen of alles naar wens is, maar die geen oprechte feedback kan waarderen, vraagt iedere ochtend naar een rating en alles lager dan een 9 krijgt een frons, bevroren voedsel voor een belachelijke prijs in het restaurant, roomservice wat niet te eten is, als je eigen eten meeneemt omdat ze gerechten niet meer serveren word er naar je geschreeuwd, en ze blijven pretenderen dat alle '5' sterren hotels zo zijn, alsof je nog nooit in een echt 5 sterren hotel hebt verbleven.
Meer lezen
Absoluut het geld waard. Zeer comfortabele en schone kamers. Personeel is behulpzaam en doet hun best, maar zijn vrij nieuw waardoor ze hun weg nog moeten vinden. Locatie was voor ons uitstekend te doen, echter hadden wij wel auto.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Antwoord van Aşkım Dilek E, Konuk İlişkileri Müdürü bij DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi
Gereageerd op 9 apr. 2018
Dear Aslan, First and foremost, we would like to thank you on behalf of the team of DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapı. We value all your feedbacks as they guide us, motivate and give us the opportunity to improve our service quality. We would like to thank you for taking your time to share your experience regarding our service. We will be more than happy if we will be honored with the opportunity of welcoming you and your guests in near future to our beautiful property and timeless city. Kindest Regards, Aşkım Dilek Engin Guest Relations Manager
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik schrijf meestal geen slechte beoordelingen over onbevredigende klantenservice omdat ik begrijp dat elk bedrijf van tijd tot tijd een slechte dag heeft en het is onmogelijk om elke klant te allen tijde te behagen, maar ik vind het in dit geval noodzakelijk vanwege de consistente slechte normen van klantenservice die we tijdens ons verblijf hebben ontvangen. De ontbijtopties waren zeer beperkt en sommige producten werden lauw geserveerd en waren verre van vers. Dat is echt jammer, want dit was de reden dat we voor een "5-sterren" -optie kozen. Het personeel dat verantwoordelijk was voor het vervangen van het eten was verre van behulpzaam en was onbeleefd in sommige gevallen. Dit kan een gevolg zijn van de taalbarrière die normaal gesproken begrijpelijk zou zijn, maar dit was de slechtste service die we in heel Turkije ontvingen tijdens onze reis van 2 weken. Er waren 2 goede punten; de toestand van de kamer was acceptabel en vertegenwoordigde het "5-sterren" prijskaartje. Het tweede goede punt was de sportschool en het zwembad, die zeer goed uitgerust is. Onze ervaring was echter volledig verwend door onbeschoft personeel bij het zwembad. Ik heb heel vaak gereisd en mijn ervaring met klantenservice in dit hotel was veruit de ergste.
Meer lezen
Ik heb nog nooit een verschrikkelijk Hilton bezocht. Ik heb nu. Geen bagageservice naar de kamer Ik vroeg de kamer klaar te zijn tussen 2 - 3, ik arriveerde rond 3. 15 en moest meer dan 15 minuten wachten tot de kamer klaar was Gevraagd om een kingsize kamer en kreeg een tweepersoonskamer Na klagen dat het een tweepersoonskamer was, werd ik uitgelachen door het hele team en kreeg ik te horen dat een tweepersoonskamer een kingsize kamer is Het kostte me meer dan 5 keer om aan het personeel (inclusief de toenmalige manager) uit te leggen dat het een tweepersoonskamer met twee verschillende dekbedden en bedmatrassen was voor hen om te zeggen dat ze een kijkje moesten nemen Mij werd verteld dat iemand onmiddellijk naar de kamer zou komen. Na bijna 30 minuten wachten in de kamer besloten we te vertrekken. We kwamen naar beneden en de manager zei dat hij niet weet waarom iemand nog niet naar de kamer was gekomen Toen we 's nachts terug naar het hotel kwamen, was het enige dat gebeurde dat het eenpersoonsbed tegen elkaar werd geschoven met een kingsize matrashoes maar nog steeds twee aparte twin dekbedden hadden die we op dat moment besloten te geven
Meer lezen
weet niet waar te beginnen, allereerst hebben medewerkers zeer weinig begrip in het Engels en het was echt moeilijk om met hen te communiceren. We vroegen om een rookvrije kamer maar beide kamers rook naar sigaretten, we moesten van kamer veranderen, dat is hoe erg het was. Ging naar de belangrijkste stad en kwam alleen terug om te zien dat onze kamerdeuren opengingen nadat ze waren schoongemaakt, toen de klachtenmedewerker indiende aangifte verklaarde 'als er niets ontbreekt dan geen probleem' wat verschrikkelijk was. De kamer voor ouders werd ook de volgende dag opengelaten. Na de kamers schoongemaakt personeel vergat te verlaten theekopjes die duurde 30 minuten om ons te brengen na te vragen voor hen. Regels zijn niet duidelijk, ouders vroegen om melk die gratis was, de volgende dag vroegen opnieuw om melk die kwam met een factuur van 15 Turkse Lires samen met de melk. Over het algemeen zijn de faciliteiten echt goed, maar het hotel is in een zeer slechte staat met onprofessioneel personeel gerund. Boek niet in dit hotel! ! !
Meer lezen
PRIJSKLASSE
57 US$ - 94 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
TurkijeIstanbul
AANTAL KAMERS
216
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi?
Attracties in de buurt zijn Panorama 1453 (1,0 mijl), Axis AVM (0,9 mijl) en Kara Ahmet Pasa Cami (0,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, minibar en airconditioning.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Kebapci Murat, Levent Borekcilik en Murat's Kebab House.
Zijn er sportvoorzieningen bij DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi een luchthavenshuttle?
Ja, DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van DoubleTree by Hilton Istanbul Topkapi?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en turks.