Op zoek naar een gezinsvriendelijk hotel in Ulaanbaatar? Springs Hotel biedt alles wat je zoekt.
Tijdens hun verblijf bij Springs Hotelkunnen bezoekers naar Ulaanbaatar Railway Station (1,3 km) en The Project for Rehabilitation of Railway Facilities (1,3 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Ulaanbaatar.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals airconditioning, een koelkast en een minibar, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Springs Hotel biedt roomservice aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een fitnesscentrum en ontbijt.
Als je graag naar een Aziatisch restaurant gaat, ligt Springs Hotel in de buurt van The Bull, Rock Salt Restaurant & Lounge en Modern Nomads.
Ulaanbaatar staat ook bekend om een aantal geweldige monumenten, waaronder Genghis Khan Square, Zaisan Memorial en Silk Road Complex Monument [Migration], die in de buurt van Springs Hotel liggen.
Het personeel van Springs Hotel is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
In dit hotel 4 nachten verbleven, voor het geld wat je betaald mag je meer verwachten zeker in vergelijking met omliggende hotels als corporate hotel. Wifi werkte wel goed en het personeel was vriendelijk en behulpzaam, ontbijt was redelijk. Locatie was goed +/-200 meter van het govermental huis.
Ik kwam vorig jaar door Ulaanbaatar voor een paardrijtocht en verbleef in Springs Hotel voordat we verder gingen met onze reis. Voordat ik naar huis vloog, bracht de exploitant ons weer naar het hotel voor de laatste nacht. Ik kon mijn kaartsleutel niet vinden toen ik uitcheckte en kreeg een boete van USD 10. Mij werd verteld dat als ik weer terug zou komen, ik het geld terug kon krijgen. Ik grijnsde en zei goed dat de eerste die ik zou terugkomen volgend jaar zou zijn. Ze zeiden dat dat ok was. Snel vooruit naar dit jaar. Toen ik terugkwam, weigerden ze mijn $ 10 aan mij terug te geven. Ze zeiden dat ik binnen een maand moest terugkeren (iedereen zou je vertellen dat dat een stomme toestand is, want hoe kon je verwachten dat een hotelgast (die een buitenlander is) binnen een maand terug zou komen). De meisjes lieten hun manager met me praten. Mijn vriend zei dat zelfs voordat de dame haar mond opende, ze al een vastberaden blik had (dat ze ons niet zou betalen). De manager, Tuul had een verschrikkelijke manier van doen. Ze sprak op een zeer argumentatieve en strijdlustige manier en stond erop dat ze mijn $ 10 niet aan mij zouden teruggeven. Ik legde uit dat mij werd verteld dat het goed zou zijn als ik een jaar later zou terugkeren. . Als mij dat niet was verteld, had ik niet de moeite genomen om de kaart terug te brengen. Ze vroeg toen om een roze slip die zei dat ik er een had gekregen. Ik zei dat ik dat niet was * dat was ik echt niet) maar ze zagen mijn kaart, ze vonden mijn gegevens over mijn verblijf daar. . dus ze wisten dat ik $ 10 in rekening zou zijn gebracht (ze zeiden ook dat ik geen bewijs heb dat ze mijn USD 10 hebben). . Ze zag eruit alsof ze het niet kon begrijpen. . begon haar stem te verheffen terwijl ze probeerde vast te houden aan mijn standpunt dat ze mijn geld niet aan mij terug zou geven. Ik was het zo zat dat ik haar vertelde dat ze mijn USD 10 kon houden. Ik post deze ervaring nu online omdat ik het verschrikkelijk vind dat ze weigerden mijn geld aan mij terug te geven, zelfs als de feiten overduidelijk zijn. Het is heel triest voor het hotel als ze geld proberen te verdienen met deurkaarten. In de eerste plaats is de kostprijs van een dergelijke kaart minder dan USD 1. Ik weet het omdat ik veel hoteliervrienden heb. Dus USD 10 is overduidelijk winstgevend. Geen wonder dat ze me het geld niet zouden teruggeven. Zelfs als de feiten duidelijk zijn. Ik werd zo boos dat ik om de kaart terug vroeg. ze gaven het terug omdat ze liever het geld hielden (een erkenning dat ze wisten dat ze mijn geld hadden maar het gewoon niet wilden teruggeven). Schaam je, Springs Hotel.…
Ik vond deze plek, soort een te duur en overschat plek. Deze plaats zou minstens een 2-sterren plaats moeten zijn, maar ze proberen op te laden als 5-sterren. Het gebouw en de kamers en alles was heel oud. Alle meubels en meubels in de kamer waren erg oud en moe. , mijn bed was niet comfortabel. de wi - fi en waterdruk was erg zwak. de muren waren heel erg dun, dus je kunt alles horen van de volgende kamers, wat echt vervelend is 's nachts. vermijd vanaf de 3e verdieping want er was een restaurant op de 2e verdieping dus de geuren in de gangen. en er was een constructie aan de andere kant en probeer ze te vermijden. Er zal een volgende keer zijn en zal mijn vriend nooit aanbevelen. U kunt meer fatsoenlijke plaatsen met hun prijs vinden.
We verbleven in dit hotel tijdens naadam festival. Het was een van de weinige overgebleven hotels beschikbaar voor 3 personen. Helaas was de douche de eerste dag nauwelijks lauw, maar op de tweede dag was het heet. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas konden ze de kamerstorting niet terugstorten op mijn kaart. Daarom zal ik moeten kijken of het binnen twee weken wordt vrijgegeven.
Het hotel is centraal gelegen, we waren daar voor drie nachten. Inchecken en uitchecken was goed. De receptionist spreekt goed genoeg Engels en was behulpzaam. De kamer was schoon - tweepersoonsbed, een bank, minibar, kluis, hangers, slippers, shampoo, conditioner, douchegel, zeep, tandheelkundige kit, haarborstel, gratis flessen water en thee. Het bed en kussens waren comfortabel en schoon. Het ontbijtbuffet was goed. Warme maaltijden beschikbaar - gestoomde rijst, aardappelen, bonen, worstjes, soep, eieren, groenten, kip, brood, croissants, gebak, fruit, sappen, yoghurt, ontbijtgranen enz. Verbetering kans - het plaatsen van meubels is niet handig, de bank was geplaatst voor de kluis - sluit vreemd. Geen stopcontact was waar de waterkoker was geplaatst, handdoek reck is net boven de wc-bril. We reserveerden een taxi via hotel naar luchthaven voor $ 25. Onze algehele ervaring was goed en ik beveel dit hotel aan.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding