Op zoek naar een gezinsvriendelijk hotel in Ho Chi Minhstad? InterContinental Residences Saigon biedt alles wat je zoekt.
InterContinental Residences Saigon ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Ho Chi Minhstad, zoals Saigon Opera House (Ho Chi Minh Municipal Theater) (0,5 km) en Herenigingspaleis (Hoi Truong Thong Nhat) (0,7 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij InterContinental Residences Saigon bevatten een flatscreen-tv, een kitchenette en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, conciërge en roomservice. Gasten van Intercontinental Asiana Saigon Residences Hotel kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.
Als je trek hebt, ben je bij La Brasserie, The Chopsticks Saigon Restaurant en Poke Saigon aan het juiste adres. Dit zijn een aantal visrestaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met War Remnants Museum (1,0 km), Bitexco Financial Tower - Saigon Skydeck (1,1 km) en Bui Vien Street (1,7 km). Dit zijn een aantal populaire attracties in Ho Chi Minhstad op loopafstand van het hotel.
Het personeel van InterContinental Residences Saigon is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Bij inchecken gevraagd naar welke krant ik wilde. Deze pas op vierde dag ontvangen. Bij ontbijt vaak moeten wachten op koffie. Bij uitchecken mijn ansichtkaarten proberen af te geven, maar daarvoor moest ik toch echt naar het business center. Wel vijf medewerkers achter de balie, maar blijkbaar daar geen tijd voor. Bij uitchecken ook gevraagd of mijn IHG rewards bijgeboekt konden worden. Zou gebeuren, maar na anderhalve dag nog niet gebeurd. Zijn weliswaar kleine onvolkomenheden, maar bij elkaar maakt dit alles een slordige, weinig persoonlijke indruk. Een 5-sterren hotel onwaardig! Positieve uitzondering: medewerkers bij gym en zwembad. Wat hulpvaardig en vriendelijk. Zo kan het dus ook!
Deze plaats is een juweeltje. We boekten een twee-slaapkamer appartement voor een prima bedrag en werden opgewaardeerd naar een drie-slaapkamer paleisje op de 27e verdieping met een fantastisch uitzicht over Saigon. Zelfs zonder upgrade, geven wij het InterContinental vijf sterren. De medewerkers waren zeer behulpzaam (waaronder het regelen voor ons van een taxi naar het vliegveld om 4 uur 's ochtends), het zwembad was geweldig en vaak onbezocht, en de kamer was fantastisch. De omgeving van het hotel (dichtbij de ambassades en het park) was ook onze favoriet in Saigon.
Ik vond het hotel geweldig met mooie kamers en voorzieningen voor de kamer. De service van elke persoon in het hotel was geweldig met iedereen behulpzaam met hulp en respectvol. Het ligt in district een en een paar minuten rijden van veel restaurants en Saigon Centre als u geïnteresseerd bent in winkelen. De woning is ideaal als u wilt koken en wasbehoeften wilt hebben omdat er een volledige keuken en wasmachine / droger in de kamer is. Bovendien is het binnen een gebouw dat restaurants en gemak heeft. Mijn enige probleem met het hotel is dat toen ik het hotel mailde, ze niet reageerden.
Ik verbleef in het Intercontinental Residences Saigon van 16 - 20 december 2019 in kamer 301. Over het algemeen was het verblijf aangenaam tot vandaag (20/12/19) toen ik werd overladen door een Grab-chauffeur toen we om 12 uur naar het hotel terugkeerden. 30 uur Mijn vrouw benaderde een hotelpersoneel voor assistentie. Het personeel was niet behulpzaam en gaf ons gewoon een seintje om uit de auto te stappen, ondanks dat we VND 20, 000 overbelast waren. Het bedrag is misschien klein voor ons, maar het was onacceptabel om vals te spelen. Als gast van het hotel (en een 4 - 5 sterren hotel) had ik betere hulp van het personeel verwacht. Ik heb ook feedback aan Grab gegeven. Op basis van deze ervaring (en ik geloof dat - eigendom moet worden beoordeeld op basis van zijn zwakste schakel), verdient dit eigendom niet meer dan 1 - ster. Ik zou het op prijs stellen als u uw personeel zou kunnen trainen om dergelijke incidenten in de toekomst op de juiste manier te behandelen.…
Mijn ervaring met Intercontinental Saigon Residence is onvoldoende of lager geweest. Ik heb ze opgejaagd voor een factureringsprobleem (in feite was ik te veel in rekening gebracht) vanaf mijn verblijf in juli 2019, maar het is bijna het einde van het jaar en er is geen oplossing. Ze 'onderzoeken' dit factureringsprobleem sinds augustus. Ze hebben me feedback gegeven door te 'claimen' dat hun lokale bank bevestigt dat ik niet te veel in rekening was gebracht zonder enig officieel elektronisch record van het bedrag dat de bank zogenaamd heeft ontvangen. Het hotel / de bank blijft deze claim herhalen en ik ben niet dom, ik begrijp wat ze beweren, maar waarom zou ik deze claim geloven zonder ondersteunend bewijs, dat ze op dit moment gemakkelijk hadden moeten kunnen verkrijgen als wat ze zijn beweren is waar. Mijn constante verzoeken om officiële elektronische gegevens van de transactie zijn herhaaldelijk genegeerd door het hotel / de bank. Ik heb ze mijn officiële rekeningafschrift verstrekt waaruit duidelijk blijkt dat ik te veel heb betaald. En het POS-ontvangstbewijs voor de 1 straattransactie waarvan zij beweren dat deze een "bewaarplicht" was, was degene die werd goedgekeurd en een TC genereerde (het te hoge bedrag), terwijl de 2e transactie waarvan zij beweerden dat deze een "last" was, die was heeft geen TC gegenereerd. Ik heb dit ter sprake gebracht en zij hebben dit genegeerd, geen verduidelijkingen / verklaringen gegeven. Bovendien was mijn communicatie met hen interessant. Hun dienstdoend manager, de heer Tu Nguyen, heeft neerbuigend gedaan in zijn e-mails, is behoorlijk incompetent en niet meewerkend tot het punt waarop e-mails worden genegeerd of niet tijdig worden beantwoord. En voor het hotel, voordat u op mijn beoordeling reageert, moet u weten dat ik het recht heb om een beoordeling achter te laten na een onderzoeksperiode van 4 maanden zonder vooruitgang. Ik ben me ervan bewust dat u nog steeds onderzoek doet, dat uw bank momenteel contact opneemt met mijn bank en dat dit mogelijk een interbancair probleem is, maar u moet ook weten waar ik vandaan kom, gezien het feit dat daarvoor had ik te maken met het hotel en het proces was vrij gruwelijk. << Op een raaklijn afgaan, maar een POS-ontvangstbewijs moet een TC (transactiecertificaat) genereren, een cryptogram dat wordt gegenereerd aan het einde van een online / offline goedgekeurde transactie; trefwoord: goedgekeurd. Dit wordt gebruikt bij de verwerking van geschillen, omdat het de daadwerkelijke stappen en processen traceert die worden uitgevoerd door de kaart, de terminal en de handelaar tijdens een bepaalde transactie. Dus als een TC-veld leeg is, is de transactie niet goedgekeurd en technisch gezien zal er geen elektronisch record van zijn. >>…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding