Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ancient Lane Hotel

2 Tam Thuong Hoan Kiem, Hanoi 100000 Vietnam
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
41 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 23/10/19
Orbitz.com
34 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 24/10/19
Agoda.com
41 US$
28 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 13 US$
Gratis annuleren tot 26/10/19
Travelocity34 US$
Trip.com34 US$
Hotels.com34 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (63)
Kamer en suite (7)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis internet
Wifi
Internet
Vervoer van/naar luchthaven
Conciërge
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Airconditioning
Veilig
Minibar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
107beoordelingen2vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 92
  • 10
  • 3
  • 1
  • 0
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit was op een geweldige locatie en het personeel was ongelooflijk behulpzaam. We boekten de familiekamer met balkon voor 6 nachten en de kamer was van een gemiddelde grootte. Het balkon staat alleen. Als je naar Hanoi gaat, ga je de bezienswaardigheden zien, dus we waren op zoek naar een slaapplaats die schoon en comfortabel was. Dit is niet het soort vakantie waar je meer zult doen dan slapen in de kamer. Lily en Daisy waren fantastisch vanaf het moment van boeken om uit te checken. Niets was een probleem. We boekten 2 rondleidingen door de "reisbureau" en ze waren perfect. We hebben ook 4 massages geboekt. Het hotel was midden in het centrum van de oude wijk en hoewel we "geografisch uitgedaagd" waren, konden we de aanwijzingen van Lily en Daisy volgen en alle plaatsen bezoeken die ze aanbeveelden. Het ontbijt is eenvoudig maar overvloedig met een klein buffet en een op bestelling gemaakt menu met eieren (roerei, gepocheerd, gebakken... Enz.). Ik zou het iedereen aanbevelen die naar Hanoi gaat en geen hoop wil uitgeven aan accommodatie waar je alleen slaapt.
Meer lezen
We verbleven 3 nachten tijdens een rondreis of Vietnam. Het hotel ligt aan een laan, goed gelegen voor alle bezienswaardigheden in de oude steden. De kamers zijn klein, maar schoon, het personeel is uitstekend en het ontbijt is redelijk. Wat heb je nog meer nodig?
Meer lezen
We waren erg blij met het geweldige personeel in dit hotel, ze waren altijd spraakzaam en vriendelijk. Het personeel hier deed haar best om ervoor te zorgen dat we een comfortabel verblijf hadden. Natuurlijk waren de kamers klein, maar het maakt niet uit waar je verblijft in de oude wijk; ze zijn allemaal klein. De kamers waren schoon en het ontbijt was super. We zouden dit hotel zeker aanraden.
Meer lezen
We boekten op basis van hoe hoog het hotel werd beoordeeld, we vroegen ons af hoe ze dat voor elkaar kregen. Begrijp alsjeblieft dat mijn vriendin en ik zeer flexibele mensen zijn en over het algemeen niet geneigd zijn te klagen, maar onze ervaring bij Ancient Lane was zo slecht en zo in tegenstelling tot de beoordelingen op TripAdvisor, Boeking. com, enz. waarvan we voelden dat we verplicht waren om over onze ervaringen te schrijven. Hieronder vindt u een overzicht van ons verblijf. Check-in was prima. Het was een beetje moeilijk om het hotel te vinden omdat zowel Grab als Google Maps niet de juiste locatie hebben. Als je een taxi / Grab krijgt, laat ze je dan afzetten bij een van de nabijgelegen hotels en loop de rest van de weg. De vertegenwoordiger die ons incheckte was behulpzaam, maar opdringerig over het boeken van reispakketten naar Sapa, Halong Bay, etc. Na het inchecken bracht ze ons naar onze kamer. De kamer was lachwekkend klein. Het bed besloeg ~ 75% van de vloeroppervlakte. Er was zo weinig vloeroppervlakte dat er maar één persoon tegelijk op de vloer kon staan (de andere persoon moest in de badkamer of in bed liggen). Er was geen enkele opslagruimte en geen kast of dressoir. Opmerking: mijn vriendin en ik zijn allebei kleine mensen en we hadden slechts 40 L-tassen. Dit maakte het in- en uitpakken interessant. We betaalden extra voor een kamer met een balkon en uitzicht op de stad. Het uitzicht op de stad was een golfplaten dak op minder dan 2 meter van het enige raam van de kamer, dat zich achter het hoofdeinde van het bed bevond. Het balkon was minder dan een vierkante meter. De deur om het balkon te openen, wordt achter je vergrendeld, dus als je erin slaagt er langs te knijpen om de deur te sluiten, kun je jezelf gemakkelijk op het balkon vergrendelen. Elektriciteit in de kamer wordt ingeschakeld met behulp van de keycard en elke partij krijgt slechts één keycard. Je moet dus in de kamer zijn om de airconditioning en de koelkast te laten werken. Dit is een probleem. De airconditioning in onze kamer was slecht (ik denk dat er één airconditioningcompressor per verdieping is, die via leidingen tussen de kamers is verdeeld). Het zou koude lucht blazen, maar slechts een straaltje ervan, ongeacht de instellingen. We belden op een gegeven moment om te zien of we het op de verkeerde instelling hadden. Nee, het werkte prima, alleen qua ontwerp zwak. De kamer was benauwd, vochtig en ongeveer 85 F voor het grootste deel van ons verblijf. Te plakkerig om echt comfortabel te zijn. Wanneer u het hotel verlaat, houdt het personeel uw keycard vast. Dit was schijnbaar voor de veiligheid, maar voelde meer als een manier voor hen om gasten te dwingen met de klantenservice te praten zodat ze reispakketten konden aanbieden. Een voorbeeld: enkele keren dat we terugkwamen, kenden de medewerkers aan de balie ons niet (er zijn meerdere receptionisten). We zeiden ons kamernummer en kregen de sleutel zonder enige controle van hun kant om ervoor te zorgen dat dat eigenlijk onze kamer was of dat we daadwerkelijk gasten in het hotel waren. Andere beoordelingen noemen problemen met dezelfde keycard die wordt uitgegeven aan meerdere gasten, schrik met andere mensen die de kamer midden in de nacht binnenkomen, enz. Dit beleid was bijzonder irritant omdat het personeel erg opdringerig is over het geven van aanbevelingen voor reis- en reispakketten. Net het hotel verlaten om naar de Circle - K te rennen om water en wat snacks te halen, veranderde vaak in een beproeving van 30 minuten met het personeel praten over de plannen voor de dag en het krijgen van ongevraagde aanbevelingen. Ontbijt was standaard en ongeveer op gelijke voet voor andere hotels voor dezelfde prijs. De airconditioning in het restaurant werkt goed, maar om een of andere reden hebben de medewerkers de ramen en airconditioning tegelijkertijd aan. Het enige coole deel van het restaurant is dus het buffet zelf voor de airconditioning. De ramen maken ook fruitvliegjes een beetje een probleem, maar dat stoorde ons niet echt. Uitchecken was eenvoudig, maar eerlijk gezegd bizar. Terwijl ik uitcheckte, had de medewerker van de klantenservice mijn vriendin een enquête over ons verblijf laten invullen. Hij stond over haar heen toen ze het afmaakte en gaf haar weerleggingen die niet perfect waren. Hij sprak vervolgens ongeveer 15 minuten met ons over hoe belangrijk het voor hen was om hoge beoordelingen te hebben en vroeg ons vervolgens om ze niet te beoordelen op TripAdvisor, Boeking. com, enz. omdat het hun beoordeling zou schaden. Het was uiterst onhandig en onprofessioneel en liet echt een slechte smaak achter in onze mond. Op een laatste opmerking, was de kamer vermeld als "Gehele unit toegankelijk voor rolstoelgebruikers" bij boeking. com. Mijn vriendin en ik zijn niet gehandicapt, maar het is belangrijk voor mij om erop te wijzen dat dit hotel ongeveer net zo geschikt voor mindervaliden is als Mt. Everest. Overal zijn kleine stapjes. Toegang tot het hotel is een paar harde trappen. De lift nog een paar. De kamers zitten vol met kleine stappen om de kamer, badkamer, douche, etc. te bereiken. Om nog maar te zwijgen over de grootte van de kamer / deuren. Houd hier rekening mee als dit op u van toepassing is. Het personeel van het hotel moet dit verwijderen uit hun lijst met functies op boekingssites. Bij weerleggingen van slechte recensies op andere websites, brengt het personeel vaak naar voren dat hun kamers klein zijn en het uitzicht op de kamer slecht omdat ze zich in de oude wijk bevinden. Ik verzeker u dat dit niet waar is. Je kunt VEEL beter doen dan Ancient Lane in de Old Quarter voor dezelfde prijs.
Meer lezen
Wij zijn een gezin van drie personen (2 volwassenen en een tiener) en verbleven 3 nachten in het Ancient Lane Hotel. De kamer waarin we verbleven was een driepersoonskamer met balkon. Het was vrij kleine kant voor 3 personen maar mooi en schoon, alles wat je wilt en nodig was beschikbaar in de kamer. De bedden waren zeer comfortabel en we hadden een goede nachtrust. Het ontbijt was erg goed. Het was ook zeer goed gelegen in het midden van Old Quarter en voelde als waar voor uw geld. Echter, het belangrijkste ding dat deze plek geweldig maakte was echter de service. Vanaf het begin van de boeking tot het einde van ons verblijf, waren we uitzonderlijk goed verzorgd. Alle medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam en voelden ons conform en welkom voelen. In het bijzonder personeel genaamd "Christian" deed het onmogelijke om ons verblijf aangenaam en interessant te maken. Op de tweede dag had ik een zere keel. Christian was zo vriendelijk om het hotel uit te gaan en me naar de apotheek te begeleiden en me te helpen juiste medicijnen te kopen. Hij is zeer attent gedurende ons hele verblijf. Hij wist wat het beste geschikt was voor onze behoeften en belangen en zijn aanbevelingen van verschillende activiteiten en rondleidingen waren perfect! We hadden een geweldige tijd in Hanoi en zouden hier zeker weer verblijven als we terug naar Hanoi zouden terugkeren.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
25 US$ - 49 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
VietnamHanoi
AANTAL KAMERS
20
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding